quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar 60% van alle vrouwen krijgt spontaan een natte poes.
Samengevat: er komt in ieder geval vocht uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en die andere 40% gaat over zijn nek
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Samengevat: er komt in ieder geval vocht uit.
Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen? Je bent als vent wel een beetje een wijfje als je panisch door het huis gaat rennen wanneer de folders voor de Doldwaze Dagen van de Bijenkorf zijn gearriveerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:
Het valt mij op dat vrouwen een soort gedeelde psychotische waan hebben als het hierom gaat. Ze moeten EN goed uitzien EN niet ijdel zijn onder het mom van " het moet wel een echte vent blijven" , You just can't have it both ways.. Natuurlijk geef je om je lichaam als je er goed uitziet en natuurlijk heb je dan enige vorm van ijdelheid.. en rightly so
Yea, maar nu denk je in excessen. Je geeft altijd om je uiterlijk als je er moeite in steekt. Het wil gewoon niet zeggen dat je dan een half wijf bent die zichzelf in elke spiegel gaat bekijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen? Je bent als vent wel een beetje een wijfje als je panisch door het huis gaat rennen wanneer de folders voor de Doldwaze Dagen van de Bijenkorf zijn gearriveerd.
Deze mag er ook wel zijnquote:
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:
Het valt mij op dat vrouwen een soort gedeelde psychotische waan hebben als het hierom gaat. Ze moeten EN goed uitzien EN niet ijdel zijn onder het mom van " het moet wel een echte vent blijven" , You just can't have it both ways.. Natuurlijk geef je om je lichaam als je er goed uitziet en natuurlijk heb je dan enige vorm van ijdelheid.. en rightly so
een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.
Dit geldt ook weer voor werk. Een man moet een goede baan hebben en financieel onafhankelijk zijn, maar als hij teveel werkt is het ook niet goed.
Kern van het probleem is dat vrouwen gewoon nooit weten wat ze willen.
"Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen?" <- Dat is toch geen exces?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yea, maar nu denk je in excessen. Je geeft altijd om je uiterlijk als je er moeite in steekt. Het wil gewoon niet zeggen dat je dan een half wijf bent die zichzelf in elke spiegel gaat bekijken.
Klopt. Ze willen een rijke man, met een goed figuur, die helemaal past binnen hun ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.
Een man moet helemaal niks vind ikAl die meiden die vinden dat mannen heel veel moeten (maar toch weer niet) zouden zelf eens realistisch kunnen zijn en eens een blik in de spiegel kunnen nemen
Blijkbaar weten vrouwen heel goed wat ze willen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.
Dit geldt ook weer voor werk. Een man moet een goede baan hebben en financieel onafhankelijk zijn, maar als hij teveel werkt is het ook niet goed.
Kern van het probleem is dat vrouwen gewoon nooit weten wat ze willen.
Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloosquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Ze willen een rijke man, met een goed figuur, die helemaal past binnen hun ideaalbeeld.
En dan zelf de hele dag achter de kassa werken of ergens in een schoonheidssalon met hun niveau 2 MBO diploma.
Tuurlijk niet, maar jij stelde net de eisen. Upload eens een foto van jezelf dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloos
Dat zeg ik niet. Maar die veeleisende vrouwen hebben over het algemeen zelf niks te bieden. Ze hebben zelf een heel eisenpakket en willen de perfecte man, maar soms is zo'n droom gewoon onrealistisch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloos
Andersom ook hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar die veeleisende vrouwen hebben over het algemeen zelf niks te bieden. Ze hebben zelf een heel eisenpakket en willen de perfecte man, maar soms is zo'n droom gewoon onrealistisch.
Ik heb helemaal geen eisen gesteld in dit topic. Nergens staat wat ik qua uiterlijke verzorging van een man verzwacht. (Op het niet hysterisch worden van sale folders naquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar jij stelde net de eisen. Upload eens een foto van jezelf dan?
Ik ben wel het totaalpakket en daarom makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.
Een man moet helemaal niks vind ikAl die meiden die vinden dat mannen heel veel moeten (maar toch weer niet) zouden zelf eens realistisch kunnen zijn en eens een blik in de spiegel kunnen nemen
Doe eens goed lezen, het is juist leuk als een man van sporten houdt! Ik vind dat zelf erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd dit argument.
Houdt een man van sporten, dan komen vrouwen altijd met dingen als "ik denk dat hij erg ijdel is, hij is alleen maar met z'n lichaam bezig" of "met al dat sporten vraag ik me wel af of hij dan tijd voor mij heeft."
Wees blij dat je vent iets doet, in plaats van op de bank te hangen en vanaf zn 30e met een zieke bierbuik door het leven te gaan.
Wat moet een man dan doen? Sporten en gezellig een potje squashen of een half uurtje cardio doen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Milchat het volgende:
[..]
Doe eens goed lezen, het is juist leuk als een man van sporten houdt! Ik vind dat zelf erg aantrekkelijkmaar zodra het zo'n gigantische spierbonk wordt en alleen daarvoor wordt getraind is het gewoon too much.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat enige ijdelheid verkeerd is? Het is natuurlijk fijn als je man zich enigszins druk maakt om hoe hij eruit ziet, wel zo makkelijk, dan hoef ik dat niet te doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |