Doet me echt helemaal niets, buikje is echt te plat. Ik wil vetrolletjes kunnen voelen, en ook nog een behaard.quote:

Je bent nu toch sarcastisch, he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man, whey, creatine al die pilletjes is allemaal hartstikke ongezond. Creatine is bijna gelijk aan anabolen en al die dingen heb je nergens voor nodig.
Gewoon veel boterhammen eten en twee borden avondeten. Veel gezonder.

Dat mag ik hopen voor hem, anders heeft meneer een probleem met mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Je bent nu toch sarcastisch, he?

foto is koud genomen. 3 jaar serieus bezig heb wel is pauzes gehad van aantal maanden in de tussentijd, stats zijn 1.80 81kg en 11% vp nu ( gemeten met 3 puntsmeting )quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Hoe lang zei je dat je al aan het trainen bent? en je stats?

Not bad, maar borst lijkt achter te lopen op schouders. Of ligt dat aan de foto?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef M.rice het volgende:
[..]
foto is koud genomen. 3 jaar serieus bezig heb wel is pauzes gehad van aantal maanden in de tussentijd, stats zijn 1.80 81kg en 11% vp nu

nope you are totally right ^^ borst loopt ook achterquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Not bad, maar borst lijkt achter te lopen op schouders. Of ligt dat aan de foto?

Hoeveel bankdruk je? en deadlift + squat je ook?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef M.rice het volgende:
[..]
nope you are totally right ^^ borst loopt ook achter

Ja natuurlijk, ik neem dat zelf ook allemaal gewoon.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Je bent nu toch sarcastisch, he?

Ik stel voor dat je dat soort sarcastische posts hier niet meer post en elders in bovengenoemde topics.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik neem dat zelf ook allemaal gewoon.

bankdrukken ga ik niet verder dan 8x 100 deadlift zit ik op 140 8x en squaten op smithmachine op 130 op 90 graden diep offcourse ^^quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Hoeveel bankdruk je? en deadlift + squat je ook?

Nerd zijn is ook de nieuwe trend. Als Aziaat zijnde die normaal gesproken op alle trends voorlopen, zou je dat moeten weten.quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle knappe jongens vallen me op, of ze nou sociaal zijn of niet.
Op de basisschool was er zo'n nerd, ik heb hem bijvoorbeeld altijd knap gevonden, maar andere meisjes niet.
Nu lopen zowat alle meisjes achter hem aanen hij is niet eens veel veranderd

O, maar ik ben ook geen average asian.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:30 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nerd zijn is ook de nieuwe trend. Als Aziaat zijnde die normaal gesproken op alle trends voorlopen, zou je dat moeten weten.

Interessant fenomeen is dat altijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral mannen die die foto's plaatsen

Mooie spieren hoor, maar wax je jezelf?quote:

Precies, op elke mening van een vrouwelijke FOK!er wordt gelijk kritiek geleverd. Jaloers boys (met name op die niet dikke lichamen die de vrouwen willen)? Zien jullie er niet uit ofzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommigen meteen op hun pik getrapt zijn, omdat iemand een 'ecto' lichaam mooier vindt dan een supergespierd lichaam. Terwijl er in dit topic toch echt naar een mening (van vrouwen) gevraagd wordt.
Waarom eigenlijk? Je traint toch voor jezelf? En daarnaast zit er nog een enorm grijs gebied tussen 'ecto' en dat hele gespierde. Op dat laatste vallen veel vrouwen nou eenmaal niet, deal with it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |