Ik vind het niet verkeerd maar het is in ieder geval niet mijn doel om er zo bij te lopenquote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind je dit echt mooi?Het kan hoor. Maar ik vind dit al enigszins buiten proportioneel.
jij behoort denk ik tot de 40% waar Seam het over heeftquote:
Je zegt het eigenlijk zelf al met "knappe jongens'. Wat dan van de jongens met een bierpens van hier tot tokio?quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle knappe jongens vallen me op, of ze nou sociaal zijn of niet.
Op de basisschool was er zo'n nerd, ik heb hem bijvoorbeeld altijd knap gevonden, maar andere meisjes niet.
Nu lopen zowat alle meisjes achter hem aanen hij is niet eens veel veranderd
Ja, dus? Ik vind het lelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 23:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij behoort denk ik tot de 40% waar Seam het over heeft
Ja maar jij had het over populaire jongensquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zegt het eigenlijk zelf al met "knappe jongens'. Wat dan van de jongens met een bierpens van hier tot tokio?
Het gaat wel degelijk om verzorging en uiterlijk, hence my point
Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het nietquote:
Denken dat er FOK!kers zijn die er zo uitzienquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het niet)
Mensen die goed uitzien, zijn meestal vanzelf ook populair. Het een sluit het ander niet uit. Ik ken geen echt goed uitziende jongen die enkel uitgaat om in een hoekje te gaan staan, nors en verbitterd om zich heen kijkendquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar jij had het over populaire jongens
Ik mag hopen dat hij niet serieus was.quote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het niet)
niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhoudenquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige zijn gewoon verlegen en vallen daarom niet op.quote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mensen die goed uitzien, zijn meestal vanzelf ook populair. Het een sluit het ander niet uit. Ik ken geen echt goed uitziende jongen die enkel uitgaat om in een hoekje te gaan staan, nors en verbitterd om zich heen kijkend
quote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef M.rice het volgende:
[..]
niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhouden
ik vind het niet mooiquote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef M.rice het volgende:
[..]
niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhouden
En jij bent dan de redder in nood voor deze loveable losers en verlost ze uit hun lijden of?quote:Op maandag 8 april 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige zijn gewoon verlegen en vallen daarom niet op.
Nee, ik ben geen super heldin sorryquote:Op maandag 8 april 2013 23:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En jij bent dan de redder in nood voor deze loveable losers en verlost ze uit hun lijden of?
Introvertheid loont met andere woorden simpelweg nietquote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen super heldin sorry
Beetje zwemmersfiguur zeker?quote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Blim het volgende:
overdreven gespierd hoeft van mij niet..
atletische bouw vind ik wel aantrekkelijk..
maar het gaat om het totaalplaatje.. uitstraling, zijn doen en laten..
zo zie ik het dus ook. En dit bereik je niet met niet om je uiterlijk gevenquote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Blim het volgende:
overdreven gespierd hoeft van mij niet..
atletische bouw vind ik wel aantrekkelijk..
maar het gaat om het totaalplaatje.. uitstraling, zijn doen en laten..
Ok.quote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Introvertheid loont met andere woorden simpelweg niet
zwemmersfiguur? geen flauw idee..quote:
Wat?quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef ChesterPerry het volgende:
laat jij dan goede fysiekje zien young aj
heb volgens mij al eens foto AJ gezien, en hoewel ze jong was, vond ik haar best mooiquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef ChesterPerry het volgende:
laat jij dan goede fysiekje zien young aj
Ach dat doet me niet veelquote:Op maandag 8 april 2013 23:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb volgens mij al eens foto AJ gezien, en hoewel ze jong was, vond ik haar best mooi
Ohh.quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja ik bedoel waar de tt op duid natuurlijk
Ronnie coleman is we'll een fysiek voor jouquote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok.
Oh ja. Wat ik wel vreselijk vind is als een jongen een meisje niet gemakkelijk kunt optillen, kan aan beide liggen.
Maar een ex van mij kon mij amper optillen, en ik weeg 49 kilo. Afknapper.
Voor de rest maakt het me eigenlijk niks uit, ecto, gespierd, normaal. Maar niet chubby in ieder geval, want daar zou ik niet tegen kunnen en hem mee naar de sportschool sleuren.
He bahquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ronnie coleman is we'll een fysiek voor jou
quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Seam het volgende:
Mag je vinden, maar 60% van alle vrouwen krijgt spontaan een natte poes.
Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neequote:
Het zijn ook vooral mannen die die foto's plaatsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Milchat het volgende:
Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neehet is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.
True!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral mannen die die foto's plaatsen
Zodra een man er verzorgd uitziet , betekent dit nu eenmaal dat hij moeite in zijn lichaam gestoken heeft. Ik denk dat jij "overdreven ijdel zijn" bedoelt. Een man die naar de sportschool gaat of let op wat hij aantrekt heeft natuurlijk een vorm van ijdelheid of vind het natuurlijk belangrijk. Dat is maar goed ook, een man is niet per direct iemand die niets om zijn uiterlijk geeft en erbij loopt als een halve mongool onder het mom van "ik moet wel een "echte" vent blijven"quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Milchat het volgende:
Het lichaam is natuurlijk wel een beetje belangrijk, maar vooral voor de vrouw. Zodra het lichaam/spieren/uiterlijk ook voor de man zelf heel belangrijk is vind ik dat echt een afknapperIk wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf
Je hoeft er niet als hem uit te zien om jezelf het belangrijkste te vinden hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Milchat het volgende:
[..]
Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neehet is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef Milchat het volgende:
[..]
True!
Hierbij dan een plaatje vanuit vrouwelijke voorkeur, even snel van internet geplukt![]()
De verhouding bredere schouders en redelijk platte buik is leuk, maar moet niet overdreven worden. Overigens is mijn eigen man dunner en kleiner, maar toch leuk vanwege die verhouding van schouders en buik.![]()
[ afbeelding ]
Edit: eerlijk gezegd vind ik deze foto nog steeds iets te gespierd in de buik. Ik bedoel, het staat wel nicemaar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.
Ze mag toch haar mening geven?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk voor je.Suggestie: open een mager scharminkel topic in B&H.
Altijd dit argumentquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Milchat het volgende:
Het lichaam is natuurlijk wel een beetje belangrijk, maar vooral voor de vrouw. Zodra het lichaam/spieren/uiterlijk ook voor de man zelf heel belangrijk is vind ik dat echt een afknapperIk wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf
Er zijn nogal veel onzekere vrouwen die hun man op allerlei manieren aan de ketting proberen te leggen om maar te voorkomen dat die af gaat wijken op wat "normaal" geacht wordt te zijn, zodat ze daar zelf niet op aangesproken kunnen worden. Samengevat:quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd dit argument.
Houdt een man van sporten, dan komen vrouwen altijd met dingen als "ik denk dat hij erg ijdel is, hij is alleen maar met z'n lichaam bezig" of "met al dat sporten vraag ik me wel af of hij dan tijd voor mij heeft."
Wees blij dat je vent iets doet, in plaats van op de bank te hangen en vanaf zn 30e met een zieke bierbuik door het leven te gaan.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar 60% van alle vrouwen krijgt spontaan een natte poes.
Samengevat: er komt in ieder geval vocht uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en die andere 40% gaat over zijn nek
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Samengevat: er komt in ieder geval vocht uit.
Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen? Je bent als vent wel een beetje een wijfje als je panisch door het huis gaat rennen wanneer de folders voor de Doldwaze Dagen van de Bijenkorf zijn gearriveerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:
Het valt mij op dat vrouwen een soort gedeelde psychotische waan hebben als het hierom gaat. Ze moeten EN goed uitzien EN niet ijdel zijn onder het mom van " het moet wel een echte vent blijven" , You just can't have it both ways.. Natuurlijk geef je om je lichaam als je er goed uitziet en natuurlijk heb je dan enige vorm van ijdelheid.. en rightly so
Yea, maar nu denk je in excessen. Je geeft altijd om je uiterlijk als je er moeite in steekt. Het wil gewoon niet zeggen dat je dan een half wijf bent die zichzelf in elke spiegel gaat bekijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen? Je bent als vent wel een beetje een wijfje als je panisch door het huis gaat rennen wanneer de folders voor de Doldwaze Dagen van de Bijenkorf zijn gearriveerd.
Deze mag er ook wel zijnquote:
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:
Het valt mij op dat vrouwen een soort gedeelde psychotische waan hebben als het hierom gaat. Ze moeten EN goed uitzien EN niet ijdel zijn onder het mom van " het moet wel een echte vent blijven" , You just can't have it both ways.. Natuurlijk geef je om je lichaam als je er goed uitziet en natuurlijk heb je dan enige vorm van ijdelheid.. en rightly so
een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.
Dit geldt ook weer voor werk. Een man moet een goede baan hebben en financieel onafhankelijk zijn, maar als hij teveel werkt is het ook niet goed.
Kern van het probleem is dat vrouwen gewoon nooit weten wat ze willen.
"Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen?" <- Dat is toch geen exces?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yea, maar nu denk je in excessen. Je geeft altijd om je uiterlijk als je er moeite in steekt. Het wil gewoon niet zeggen dat je dan een half wijf bent die zichzelf in elke spiegel gaat bekijken.
Klopt. Ze willen een rijke man, met een goed figuur, die helemaal past binnen hun ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.
Een man moet helemaal niks vind ikAl die meiden die vinden dat mannen heel veel moeten (maar toch weer niet) zouden zelf eens realistisch kunnen zijn en eens een blik in de spiegel kunnen nemen
Blijkbaar weten vrouwen heel goed wat ze willen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.
Dit geldt ook weer voor werk. Een man moet een goede baan hebben en financieel onafhankelijk zijn, maar als hij teveel werkt is het ook niet goed.
Kern van het probleem is dat vrouwen gewoon nooit weten wat ze willen.
Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloosquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Ze willen een rijke man, met een goed figuur, die helemaal past binnen hun ideaalbeeld.
En dan zelf de hele dag achter de kassa werken of ergens in een schoonheidssalon met hun niveau 2 MBO diploma.
Tuurlijk niet, maar jij stelde net de eisen. Upload eens een foto van jezelf dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloos
Dat zeg ik niet. Maar die veeleisende vrouwen hebben over het algemeen zelf niks te bieden. Ze hebben zelf een heel eisenpakket en willen de perfecte man, maar soms is zo'n droom gewoon onrealistisch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloos
Andersom ook hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar die veeleisende vrouwen hebben over het algemeen zelf niks te bieden. Ze hebben zelf een heel eisenpakket en willen de perfecte man, maar soms is zo'n droom gewoon onrealistisch.
Ik heb helemaal geen eisen gesteld in dit topic. Nergens staat wat ik qua uiterlijke verzorging van een man verzwacht. (Op het niet hysterisch worden van sale folders naquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar jij stelde net de eisen. Upload eens een foto van jezelf dan?
Ik ben wel het totaalpakket en daarom makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.
Een man moet helemaal niks vind ikAl die meiden die vinden dat mannen heel veel moeten (maar toch weer niet) zouden zelf eens realistisch kunnen zijn en eens een blik in de spiegel kunnen nemen
Doe eens goed lezen, het is juist leuk als een man van sporten houdt! Ik vind dat zelf erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd dit argument.
Houdt een man van sporten, dan komen vrouwen altijd met dingen als "ik denk dat hij erg ijdel is, hij is alleen maar met z'n lichaam bezig" of "met al dat sporten vraag ik me wel af of hij dan tijd voor mij heeft."
Wees blij dat je vent iets doet, in plaats van op de bank te hangen en vanaf zn 30e met een zieke bierbuik door het leven te gaan.
Wat moet een man dan doen? Sporten en gezellig een potje squashen of een half uurtje cardio doen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Milchat het volgende:
[..]
Doe eens goed lezen, het is juist leuk als een man van sporten houdt! Ik vind dat zelf erg aantrekkelijkmaar zodra het zo'n gigantische spierbonk wordt en alleen daarvoor wordt getraind is het gewoon too much.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat enige ijdelheid verkeerd is? Het is natuurlijk fijn als je man zich enigszins druk maakt om hoe hij eruit ziet, wel zo makkelijk, dan hoef ik dat niet te doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:
hoe zou je je eigen fysiek willen omschrijven?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Milchat het volgende:
[..]
Doe eens goed lezen, het is juist leuk als een man van sporten houdt! Ik vind dat zelf erg aantrekkelijkmaar zodra het zo'n gigantische spierbonk wordt en alleen daarvoor wordt getraind is het gewoon too much.
Dat ben ik met je eensch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Milchat het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niet dat enige ijdelheid verkeerd is? Het is natuurlijk fijn als je man zich enigszins druk maakt om hoe hij eruit ziet, wel zo makkelijk, dan hoef ik dat niet te doen![]()
Zolang er maar balans is. Ik bedoel, het moet niet verwijfd worden. Ik vind mezelf al zo irritant als ik uiterlijke onzekerheden heb, laat staan dat mijn man dat ook zou hebben (en dan nog wel over spieren)
Wat is daar mis mee? Sporten omdat je het leuk vindt is sowieso wel een belangrijke motiverende eis lijkt me. Mijn man heeft jarenlang in hoog niveau geroeid, en er ook brede schouders aan over gehouden, zoiets?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat moet een man dan doen? Sporten en gezellig een potje squashen of een half uurtje cardio doen?
Gewoon zwaar liften en breed worden.
Nog zo'n typisch vrouwending. Elke man die ze aan de haak hebben geslagen moet worden gevormd naar hun beeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Milchat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk fijn als je man zich enigszins druk maakt om hoe hij eruit ziet, wel zo makkelijk, dan hoef ik dat niet te doen)
Maar wat als een man het leuk vind om breed en gespierd te worden? Die zijn er ook, niet iedereen doet het om meer vrouwen te kunnen versieren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef Milchat het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Sporten omdat je het leuk vindt is sowieso wel een belangrijke motiverende eis lijkt me. Mijn man heeft jarenlang in hoog niveau geroeid, en er ook brede schouders aan over gehouden, zoiets?
Oke, nu ga ik echt happenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog zo'n typisch vrouwending. Elke man die ze aan de haak hebben geslagen moet worden gevormd naar hun beeld.
Dat kan, maar dan is het meer tips geven vanuit het oogpunt van een vrouw.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef Milchat het volgende:
[..]
Oke, nu ga ik echt happen![]()
Wat nou, als de man in kwestie er zelfverzekerder door is geworden? En ik nog veel verliefder? Prima dan toch? Als hij zelf niet wil houdt het op inderdaad, lijkt me logisch.
Oké prima, zolang het gezond blijft. En er zijn vast zat vrouwen die daar wel voor vallen, true.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wat als een man het leuk vind om breed en gespierd te worden? Die zijn er ook, niet iedereen doet het om meer vrouwen te kunnen versieren.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:37 schreef Milchat het volgende:
[..]
Oké prima, zolang het gezond blijft. En er zijn vast zat vrouwen die daar wel voor vallen, true.
Nee man, whey, creatine al die pilletjes is allemaal hartstikke ongezond. Creatine is bijna gelijk aan anabolen en al die dingen heb je nergens voor nodig.quote:
Dit. En als in, niet obsessief. Dan is het niet zo aantrekkelijk meer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man, whey, creatine al die pilletjes is allemaal hartstikke ongezond. Creatine is bijna gelijk aan anabolen en al die dingen heb je nergens voor nodig.
Gewoon veel boterhammen eten en twee borden avondeten. Veel gezonder.
Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated - Aziz Sergeyevich Shavershianquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Milchat het volgende:
[..]
Dit. En als in, niet obsessief. Dan is het niet zo aantrekkelijk meer.
Klopt, het maakt mij ook echt niet uit of een vrouw het mooi vind of niet. Ik train voor mezelf en wil groeien. Als een vrouw mij afwijst omdat ik te gespierd zou zijn, in plaats van te kijken naar wat voor persoon ik echt ben, zijn ze net zo oppervlakkig als mannen die een vrouw afwijzen omdat ze bruin haar heeft in plaats van blond of iets te dik is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom eigenlijk? Je traint toch voor jezelf? En daarnaast zit er nog een enorm grijs gebied tussen 'ecto' en dat hele gespierde. Op dat laatste vallen veel vrouwen nou eenmaal niet, deal with it
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, het maakt mij ook echt niet uit of een vrouw het mooi vind of niet. Ik train voor mezelf en wil groeien. Als een vrouw mij afwijst omdat ik te gespierd zou zijn, in plaats van te kijken naar wat voor persoon ik echt ben, zijn ze net zo oppervlakkig als mannen die een vrouw afwijzen omdat ze bruin haar heeft in plaats van blond of iets te dik is.
Vooral de gespierde voelen zich op hun teentjes getraptquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommigen meteen op hun pik getrapt zijn, omdat iemand een 'ecto' lichaam mooier vindt dan een supergespierd lichaam. Terwijl er in dit topic toch echt naar een mening (van vrouwen) gevraagd wordt.
Waarom eigenlijk? Je traint toch voor jezelf? En daarnaast zit er nog een enorm grijs gebied tussen 'ecto' en dat hele gespierde. Op dat laatste vallen veel vrouwen nou eenmaal niet, deal with it
Moeten ze hun teentjes maar beter trainen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vooral de gespierde voelen zich op hun teentjes getrapt
Ik trainde wel mijm voeten/tenen, jwzquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moeten ze hun teentjes maar beter trainen.
Come at me, brah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik trainde wel mijm voeten/tenen, jwz
Dit is zo waar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, het maakt mij ook echt niet uit of een vrouw het mooi vind of niet. Ik train voor mezelf en wil groeien. Als een vrouw mij afwijst omdat ik te gespierd zou zijn, in plaats van te kijken naar wat voor persoon ik echt ben, zijn ze net zo oppervlakkig als mannen die een vrouw afwijzen omdat ze bruin haar heeft in plaats van blond of iets te dik is.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik ook al mijn tenen in jouw mond stoppen ja?
Schatje, ik slurp je zo naar binnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik ook al mijn tenen in jouw mond stoppen ja?
Oh stop it youquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Schatje, ik slurp je zo naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |