abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 17:30:20 #226
201543 FokR
What's it all about?
pi_125118623
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef M.rice het volgende:
[ afbeelding ]
Goed lichaam, niet te gespierd iig
You know what I mean?
  woensdag 10 april 2013 @ 18:04:50 #227
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_125119827
http://img100.imageshack.us/img100/9039/48115149.jpg (copy/paste deze link)
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_125121748
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Mooie spieren hoor, maar wax je jezelf?
nope scheer mezelf wel ^^
pi_125121791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef M.rice het volgende:

[..]

bankdrukken ga ik niet verder dan 8x 100 deadlift zit ik op 140 8x en squaten op smithmachine op 130 op 90 graden diep offcourse ^^
Op de Smith machine nog wel. Hoeveel squat je los of heeft je hommogym geen squat of powerrack?
pi_125121865
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Op de Smith machine nog wel. Hoeveel squat je los of heeft je hommogym geen squat of powerrack?
nee op me sportschool hebben we geen power rack helaas..deadlift en bankdrukken allemaal wel los :)
pi_125122062
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus _O_
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.

Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding. :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125126838
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:06 schreef M.rice het volgende:

[..]

nee op me sportschool hebben we geen power rack helaas..deadlift en bankdrukken allemaal wel los :)
Je stats zijn best netjes. Het lijkt me dat je wel toe bent aan een betere gym.
pi_125126921
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Denken dat je op Fok een niet-autist tegen kunt komen :')
pi_125127639
Blauwe (mooie) ogen, blond haar, open/vrolijk gezicht, geen (bier)buik, netjes geschoren.
Kortom: geef mij maar iemand die er sportief uitziet en zichzelf goed verzorgd!
pi_125127708
En met sportief bedoel ik niet die spierbundels, daar houd ik dus echt niet van!
  donderdag 11 april 2013 @ 04:16:37 #236
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_125142787
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar mannen, innerlijk, daar gaat het om hea.
geloof het zelf :'). Initieel gaat het altijd om het uiterlijk.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 11 april 2013 @ 08:06:20 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_125143372
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:02 schreef M.rice het volgende:

[..]

nope scheer mezelf wel ^^
Maar als je hommotje bent, waarom dan de vraag aan vrouwen richten?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_125143426
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef M.rice het volgende:

[..]

ja denk dat vrouwen dat wel kunnen waarderen :D
Vindt zelfs een vriendin van mij lekker. En die heeft kritiek op zowat iedereen.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125144508
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Misschien kunnen jullie elkaar verwennen? :')
pi_125144730
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

[..]

[..]

En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's! :7
Je kan best gaan sporten en wat conditie opbouwen, dat is ook goed voor je seksleven, maar als je te overdreven gaat trainen kom je wel een beetje over dat je iets moet compenseren.

Meestal is dat lengte, afstotelijk gezicht, onzekerheid of domheid.

Een echte kerel is dan ook lang en heeft grote handen en baardgroei, vrouwen vallen vooral op uitstraling namelijk.
pi_125147380
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je kan best gaan sporten en wat conditie opbouwen, dat is ook goed voor je seksleven, maar als je te overdreven gaat trainen kom je wel een beetje over dat je iets moet compenseren.

Een echte kerel is dan ook lang en heeft grote handen en baardgroei, vrouwen vallen vooral op uitstraling namelijk.
Juistem. :7
pi_125147445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Juistem. :7
:Y
pi_125147471
quote:

[..]

Misschien komt het zo over ja, maar er zijn dus ook genoeg mensen die het leuk vinden om te doen. Ja je ziet ook de onzekere jongetjes die denken wél chicks te kunnen krijgen als ze gespierd zijn, maar ook een grote groep die geniet van het trainen.

Ik doe het zelf niet omdat ik iets moet compenseren (ja, dat zeggen ze allemaal natuurlijk :') ). Ik doe het omdat ik het leuk vind om te trainen, leuk vind om te zien hoe ik groei, zowel fysiek als mentaal. En omdat ik benieuwd ben waar mijn lichaam toe in staat is.

Mensen die niet trainen of daar te lui voor zijn, gebruiken ook vaak het argument compensatie. Vaak is dat omdat ze zelf ook iets te compenseren hebben en dat juist doen door af te geven op gespierde mannen. Zo van "dat zijn gewoon onzekere gasten, ik ben in ieder geval tevreden met je lichaam". Ja, waarom moet je het dan constant voor jezelf goedpraten dat je niet traint en zogenaamd te ontwikkelt bent om wel naar de sportschool te gaan?

En het is natuurlijk gewoon een verslaving. Ik wil gewoon 3-4 keer per week in de sportschool staan. Als ik niet kan trainen en een dag later moet gaan, dan voelt dat echt kut. Ik wil gewoon beuken in de gym.
pi_125147517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Misschien komt het zo over ja, maar er zijn dus ook genoeg mensen die het leuk vinden om te doen. Ja je ziet ook de onzekere jongetjes die denken wél chicks te kunnen krijgen als ze gespierd zijn, maar ook een grote groep die geniet van het trainen.

Ik doe het zelf niet omdat ik iets moet compenseren (ja, dat zeggen ze allemaal natuurlijk :') ). Ik doe het omdat ik het leuk vind om te trainen, leuk vind om te zien hoe ik groei, zowel fysiek als mentaal. En omdat ik benieuwd ben waar mijn lichaam toe in staat is.

En het is natuurlijk gewoon een verslaving. Ik wil gewoon 3-4 keer per week in de sportschool staan. Als ik niet kan trainen en een dag later moet gaan, dan voelt dat echt kut. Ik wil gewoon beuken in de gym.
Klopt, maar de mensen die het hardste roepen dat ze sporten en dat aan iedereen moeten vertellen door social media statussen of foto's te plaatsen behoren tot de groep onzekere jongens die denken wel een chick te kunnen regelen als ze gaan sporten.
pi_125147542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:27 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Klopt, maar de mensen die het hardste roepen dat ze sporten en dat aan iedereen moeten vertellen door social media statussen of foto's te plaatsen behoren tot de groep onzekere jongens die denken wel een chick te kunnen regelen als ze gaan sporten.
Dat zijn ook gewoon mongolen inderdaad.

Waarom moet iedereen op je Facebook weten dat je 3x per week incheckt in de sportschool? Of constant foto's plaatsen van je rijst, kip en eiwitshake? Je traint toch voor jezelf, niet om jezelf te bewijzen aan anderen.
pi_125147557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat zijn ook gewoon mongolen inderdaad.

Waarom moet iedereen op je Facebook weten dat je 3x per week incheckt in de sportschool? Of constant foto's plaatsen van je rijst, kip en eiwitshake? Je traint toch voor jezelf, niet om jezelf te bewijzen aan anderen.
Dit.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:53:36 #247
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125148321
quote:

[..]

Een echte kerel is lang, heeft grote handen en baardgroei én is sterk en gespierd.

Hoe vind je die? Waarschijnlijk noem jij gewoon alleen de dingen die jij zelf hebt en kraak je net dat ene af wat je zelf niet hebt. Cognitieve dissonantie heet dat.

Alsof knappe, intelligente, zelfverzekerde en lange mensen niet verliefd kunnen worden op de bodybuildingsport, die gewoon ontzettend veel te bieden heeft.
This isn't even my final form.
pi_125148758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:53 schreef Levolution het volgende:

[..]

Een echte kerel is lang, heeft grote handen en baardgroei én is sterk en gespierd.

Hoe vind je die? Waarschijnlijk noem jij gewoon alleen de dingen die jij zelf hebt en kraak je net dat ene af wat je zelf niet hebt. Cognitieve dissonantie heet dat.

Alsof knappe, intelligente, zelfverzekerde en lange mensen niet verliefd kunnen worden op de bodybuildingsport, die gewoon ontzettend veel te bieden heeft.
Je kan wel allerlei termen gaan gooien, maar ik geef slechts MIJN mening.

Zeg ik dat mensen de bodybuildersport niet leuk kunnen vinden of dat die niet leuk is?

Ik heb het over een groep mensen die doet fitnessen en dat schijnbaar van de daken moeten roepen en dat vind ik triest.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:06:50 #249
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_125148767
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:53 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat heeft geen bal met cognitieve dissonantie te maken :)
Ik ben van mening dat er niet 1 schoonheidsideaal is. Net zoals ik niet alleen maar val op blond haar MET dit MET dit en MET dit, vallen vrouwen ook heus niet enkel op EN GESPIERD EN dit en dit (en de rest van een "eisenpakket"). Ik wip net zo lief met iemand die bruin haar heeft, zwart haar, rood haar, als er maar aan bepaalde voorwaarden (die voor mij belangrijk zijn) voldaan wordt.
Er is gewoon niet 1 schoonheidsideaal. Als je mega ripped hebt, maar mega onzeker of een ontiegelijke rotkop hebt, kun je ripped zijn wat je wil, het gaat je niet helpen.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:14:33 #250
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125149022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je kan wel allerlei termen gaan gooien, maar ik geef slechts MIJN mening.

Zeg ik dat mensen de bodybuildersport niet leuk kunnen vinden of dat die niet leuk is?

Ik heb het over een groep mensen die doet fitnessen en dat schijnbaar van de daken moeten roepen en dat vind ik triest.
Dat maakt je er pas van toen Sapstengel op jou reageerde. Eerst zei je dat te veel trainen overkomt als compensatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat heeft geen bal met cognitieve dissonantie te maken :)
Jawel: "ik ben niet gespierd dus het is vast lelijk om gespierd te zijn -> zo, ik voel me weer goed".
quote:
Ik ben van mening dat er niet 1 schoonheidsideaal is. Net zoals ik niet alleen maar val op blond haar MET dit MET dit en MET dit, vallen vrouwen ook heus niet enkel op EN GESPIERD EN dit en dit (en de rest van een "eisenpakket"). Ik wip net zo lief met iemand die bruin haar heeft, zwart haar, rood haar, als er maar aan bepaalde voorwaarden (die voor mij belangrijk zijn) voldaan wordt.
Er is gewoon niet 1 schoonheidsideaal. Als je mega ripped hebt, maar mega onzeker of een ontiegelijke rotkop hebt, kun je ripped zijn wat je wil, het gaat je niet helpen.
Dit is natuurlijk waar, maar het ging mij erom dat spieren vaker afgekraakt worden (compensatie, domme Sjonnie etc.) dan andere eigenschappen, waarschijnlijk omdat ze zo moeilijk te krijgen zijn.
Het is net als een dik wijf dat van de daken schreeuwt dat "volslank" zijn mooi is en dat slanke meiden allemaal anorexia hebben. Sure, er zijn vast wel mannen die jouw dikke reet mooi vinden, er is inderdaad niet 1 schoonheidsideaal, maar dat maakt slanke meiden nog niet lelijk. Waarom zo'n afkeuring van 'het andere' wat jij zelf niet bent/hebt?
This isn't even my final form.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')