Eensch!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik een sexymannenlichaam
Dagelijks oefeningen doen (pushups, chinups, situps met wat gewicht) en verder zorgen dat je niet vet wordt (vooral bier en frisdranken tikken aan). Althans dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Anyanka het volgende:
Hoeveel werk gaat hier eigenlijk in zitten? Ik kan dat moeilijk inschatten.
Hier zit echt geen werk in, gewoon zorgen dat je niet moddervet wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Eensch!
Is vaak het probleem als ik zo op het strand rond kijk. Veel spekruggen en zwembandjes.quote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef Levolution het volgende:
[..] gewoon zorgen dat je niet moddervet wordt.
Nooit meer alcohol drinken, ergo je leven het niet waard meer maken om te leven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Eensch!
Rawrquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is in mijn ogen toch wel erg lekker
Maar jij heet dan ook speknek.quote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Nooit meer alcohol drinken, ergo je leven het niet waard meer maken om te leven.
Joe Mangianello niet te gespierd what teh fuckquote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef joyvke het volgende:
[..]
Rawr. Niet te gespierd, nog redelijk knuffelbaar, perfect!
Op de foto die gepost was niet, na wat googlen is hij inderdaad erg gespierd op andere foto's. Die foto daarboven is echter wel mooi qua lichaamquote:
Mee eens dat kleding belangrijk is maar denk toch dat je liever een beetje afgetrainde man ziet in een h&m shirt dan een mager lulletje rozenwater in een rl hemd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef ntm het volgende:
Gespierd. Zo'n mager ding heb je niks aanKleding is ook belangrijk, daar kijk je eigenlijk eerst naar.
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 14 april 2013 11:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Mee eens dat kleding belangrijk is maar denk toch dat je liever een beetje afgetrainde man ziet in een h&m shirt dan een mager lulletje rozenwater in een rl hemd.
Ja, zo sexy!quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alex pettyfer omg omg
Hij is perfect
Wie is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man is een baas.
Hij heect wel lelijke oren, maar verder is het een hele knappe man.quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alex pettyfer omg omg
Hij is perfect
Ik vind het wel schattigquote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij heect wel lelijke oren, maar verder is het een hele knappe man.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Luxuriate het volgende:
Ik val zelf doorgaans niet op mannen met duidelijk getrainde spieren. (Überhaupt niet op sportieve types, aangezien ik het zelf totaal niet ben is er geen match.) Maar wat maakt het nou uit als ze een keer een fotootje van hun spieren op Facebook zetten of zo, ze hebben er ongetwijfeld hard voor gewerkt en zullen er trots op zijn. Ook al doe je het voor jezelf, mag je toch nog wel trots zijn? Ik haal mijn diploma's ook voor mezelf maar die ga ik echt niet verstoppen 'omdat ik het voor mezelf doe,' reken maar dat ik ze laat zien. En op Social Media deel je toch vaak juist wat je doet in het dagelijks leven. Nou, als jij een x aantal keer in de sportschool staat of je eet bijzonder vanwege die leefstijl, dan kan je dat ook posten ja. Ik ben niet geïnteresseerd in je eiwit shake maar ik hoef je dan ook niet te volgen als ik dat niet wil.
En zelfs los daarvan zie ik niet in waarom hij zo knap zou moeten zijn. Hij is niet finaal mislukt ofzo, maar om hier nou helemaal weg van te zijn...quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef Agentperry het volgende:
Het ging toch over lichamen, je kunt niet een zien hoe hij eruit ziet zonder shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |