Wat vindt jij er dan van als mensen die fitnessen dit overal moeten roepen?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat maakt je er pas van toen Sapstengel op jou reageerde. Eerst zei je dat te veel trainen overkomt als compensatie.
[..]
Jawel: "ik ben niet gespierd dus het is vast lelijk om gespierd te zijn -> zo, ik voel me weer goed".
[..]
Dit is natuurlijk waar, maar het ging mij erom dat spieren vaker afgekraakt worden (compensatie, domme Sjonnie etc.) dan andere eigenschappen, waarschijnlijk omdat ze zo moeilijk te krijgen zijn.
Het is net als een dik wijf dat van de daken schreeuwt dat "volslank" zijn mooi is en dat slanke meiden allemaal anorexia hebben. Sure, er zijn vast wel mannen die jouw dikke reet mooi vinden, er is inderdaad niet 1 schoonheidsideaal, maar dat maakt slanke meiden nog niet lelijk. Waarom zo'n afkeuring van 'het andere' wat jij zelf niet bent/hebt?
Vind ik ook bullshit natuurlijk, je doet het inderdaad voor jezelf.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat vindt jij er dan van als mensen die fitnessen dit overal moeten roepen?
Je doet het toch voor jezelf?
Ik deel dat soort dingen nooit. Maar als iedereen zo gaat denken dan kun je social media wel gaan opdoekenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon mongolen inderdaad.
Waarom moet iedereen op je Facebook weten dat je 3x per week incheckt in de sportschool? Of constant foto's plaatsen van je rijst, kip en eiwitshake? Je traint toch voor jezelf, niet om jezelf te bewijzen aan anderen.
Dat is ook zo, maar dat is weer een andere discussie:quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef Michielos het volgende:
ik vind dat social media er juist is voor dat soort dingen als ik eerlijk ben.
hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 11 april 2013 08:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar als je hommotje bent, waarom dan de vraag aan vrouwen richten?
Dan heb jij vast een foto van mij naast je bed liggen. Daten?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef Just_someone91 het volgende:
Blauwe (mooie) ogen, blond haar, open/vrolijk gezicht, geen (bier)buik, netjes geschoren.
Kortom: geef mij maar iemand die er sportief uitziet en zichzelf goed verzorgd!
Niet verkeerd inderdaad. Wel stoer, maar niet overdreven gespierd, en met hier en daar nog wat zachte rondingen. In ieder geval voldoende "knuffelbeer"-factor.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man is een baas.
Je bedoelt denk ik eerder dat het vet de spieren verdoezeld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..] maar niet overdreven gespierd [..]
Het is toch heel normaal (en gezond) om niet voor extremen te gaan? Mannen willen hetzelfde van vrouwen, verzorgd maar geen barbie, rondingen maar niet te veel, etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.
Dit geldt ook weer voor werk. Een man moet een goede baan hebben en financieel onafhankelijk zijn, maar als hij teveel werkt is het ook niet goed.
Kern van het probleem is dat vrouwen gewoon nooit weten wat ze willen.
Dit is wel redelijk ideaalquote:
Mensen doen ditquote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon mongolen inderdaad.
Waarom moet iedereen op je Facebook weten dat je 3x per week incheckt in de sportschool? Of constant foto's plaatsen van je rijst, kip en eiwitshake? Je traint toch voor jezelf, niet om jezelf te bewijzen aan anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |