Je bedoelt dat Radmilo een 300x betere Jesse is.quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Soort radmilo maar dan net wat beter
In bb topic wel ja, hier niet :pquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Radmilo een 300x betere Jesse is.
Het zou fijn zijn als die Jesse op tv door Tros Radar afgeslacht zou worden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef ChesterPerry het volgende:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=103516
hij ligt mensen op![]()
Voor een ecto misschien.quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
eerlijk is eerlijk hij is wel buff
kk al die werk voor nix sta elke dag kk hard te werken om die bitches te laten miren lees ik dit ik kap ermeequote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Vrouwen wat vinden jullie een mooi lichaam
ik stop met pompen. De vrouwtjes willen helemaal geen gespierde man.
spreek voor jezelf, ik ben recentelijk begonnen met de testosteron smoothies van jessequote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef Seam het volgende:
Zeg wat je wil, maar Jesse word tenminste 100, wij overlijden al op onze 30e dankzij creatine en shakes.
Ehh?quote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef Seam het volgende:
Zeg wat je wil, maar Jesse word tenminste 100, wij overlijden al op onze 30e dankzij creatine en shakes.
8 olijfolieshotjes glugluglugugquote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
Nog maar 375 kcal open voor vandaag helaas.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben denk ik wel beetje homo want heb me hier net op getrokken.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Seam het volgende:
Sappie nieuwe clip al gezien?
Ff naar 27 secs.
Ja klopt, goede clipquote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Seam het volgende:
Sappie nieuwe clip al gezien?
Ff naar 27 secs.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt, goede clip
Track is ook best prima, Lil Wayne is voor het eerst eens best aan te horen. En Nicki zingt normaal
quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]![]()
Die muziek.![]()
Die kont.![]()
Dat hoofd van die sma.![]()
Lil Wayne
quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]![]()
Die muziek.![]()
Die kont.![]()
Dat hoofd van die sma.![]()
Lil Wayne
Ga IF doen man. Nooit geen honger meer.quote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat foodcravings in de cut
Heb ik wel ja met mijn tetten en assquote:Op maandag 8 april 2013 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
hebben jullie dit probleem ook altijd in een drukke club of ruimte :S
van je face moet je het niet hebben neequote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik wel ja met mijn tetten en ass
telt niet bij een chubbyquote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik wel ja met mijn tetten en ass
ow jawelquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
van je face moet je het niet hebben nee
eh nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
huh jij leek toch op een perzische ladyboy
Welk B&F produkt heb ik nodig om dit te bereiken??quote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit natty of niet is nu de vraag.
is hij te arm om naar en normale gym te gaan ofsoquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
it's legday
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat foodcravings in de cut
Die zijn zooo lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef Ethanolic het volgende:
En nog even een Reef-gifje omdat het kan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef Milchat het volgende:
[..]
True!
Hierbij dan een plaatje vanuit vrouwelijke voorkeur, even snel van internet geplukt![]()
De verhouding bredere schouders en redelijk platte buik is leuk, maar moet niet overdreven worden. Overigens is mijn eigen man dunner en kleiner, maar toch leuk vanwege die verhouding van schouders en buik.![]()
[ afbeelding ]
Edit: eerlijk gezegd vind ik deze foto nog steeds iets te gespierd in de buik. Ik bedoel, het staat wel nicemaar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.
Laatste 4 posts zijn van mannen. Even stemmen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Allemaal even stemmen:
Wat vindt jouw vrouw van jouw lichaam Carbon?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Laatste 4 posts zijn van mannen. Even stemmen kan geen kwaad.
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Allemaal even stemmen:
Dat is dan toch alleen maar mooi meegenomen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ongetraind ben ik nog gespierder en gedifinierder dan dat.
Who is this hottie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
it's legday
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |