quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]![]()
Die muziek.![]()
Die kont.![]()
Dat hoofd van die sma.![]()
Lil Wayne

Ga IF doen man. Nooit geen honger meer.quote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat foodcravings in de cut

Heb ik wel ja met mijn tetten en assquote:Op maandag 8 april 2013 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
hebben jullie dit probleem ook altijd in een drukke club of ruimte :S

van je face moet je het niet hebben neequote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik wel ja met mijn tetten en ass

telt niet bij een chubbyquote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik wel ja met mijn tetten en ass

ow jawelquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
van je face moet je het niet hebben nee

eh nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
huh jij leek toch op een perzische ladyboy

Welk B&F produkt heb ik nodig om dit te bereiken??quote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit natty of niet is nu de vraag.

is hij te arm om naar en normale gym te gaan ofsoquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
it's legday
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat foodcravings in de cut

Die zijn zooo lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef Ethanolic het volgende:
En nog even een Reef-gifje omdat het kan
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef Milchat het volgende:
[..]
True!
Hierbij dan een plaatje vanuit vrouwelijke voorkeur, even snel van internet geplukt![]()
De verhouding bredere schouders en redelijk platte buik is leuk, maar moet niet overdreven worden. Overigens is mijn eigen man dunner en kleiner, maar toch leuk vanwege die verhouding van schouders en buik.![]()
[ afbeelding ]
Edit: eerlijk gezegd vind ik deze foto nog steeds iets te gespierd in de buik. Ik bedoel, het staat wel nicemaar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.

Laatste 4 posts zijn van mannen. Even stemmen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Allemaal even stemmen:
LIF / Vrouwen wat vinden jullie een mooi lichaam

Wat vindt jouw vrouw van jouw lichaam Carbon?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Laatste 4 posts zijn van mannen. Even stemmen kan geen kwaad.

vooruit dan maarquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Allemaal even stemmen:
LIF / Vrouwen wat vinden jullie een mooi lichaam

Dat is dan toch alleen maar mooi meegenomen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ongetraind ben ik nog gespierder en gedifinierder dan dat.

Who is this hottie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
it's legday
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij gebruikt ook meer dope dan de gemiddelde defqon bezoeker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aha oke, hij is wel lekkerder dan de Bulgaren bij mij op school.

Haha dat zal best.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook meer dope dan de gemiddelde defqon bezoeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |