Hij gebruikt ook meer dope dan de gemiddelde defqon bezoeker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aha oke, hij is wel lekkerder dan de Bulgaren bij mij op school.
Haha dat zal best.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook meer dope dan de gemiddelde defqon bezoeker.
Dat hele channel...quote:
Ah zijn we hierheen verplaatstquote:
Vent is niet wijs.quote:
Dat gaat wel passen, tiental fokkers of meer in een garage?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef no1uknow het volgende:
Yuri, kunnen we niet een keer met de BB'ers van FOK! meeten bij jou in je garage-gym?
Ahjoh garagedeur open en buiten op het erf kan je ook liften.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat gaat wel passen, tiental fokkers of meer in een garage?
Ik zei al eens voor de gein:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef no1uknow het volgende:
Yuri, kunnen we niet een keer met de BB'ers van FOK! meeten bij jou in je garage-gym?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.En vervolgens naderhand met de estetix crew keihard uitgaan in 'Gold's Gym' tanktops.
Nee man, in der nahe von Arnhem. Dat G-town zei ik meer vanwege de G's ervoor.quote:
LOL eerst ff wat mass gainen want anders ben ik een skinny fuck met m'n 2 maandjes trainen maar dan ben ik wel in voor zo'n meet/meatquote:
Programma wordt Kennismaking>PR's neerzetten>Eet wedstrijd>Tan pakken in de zon>Uitgaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |