klopt alleen een beetje in die gym rondhobbelen lukt wel met volle buikie als maar niet te vol is ik heb geen HF180 van een beetje ktquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik kom weer met mijn boksen, maar als ik ga sparren met een volle pens word ik niet vrolijk ik eet voor zaktrainingen gwn 3 broodjes pindakaas ofzo rond 5 uur en rond 9 rijst met een eitje en kip vind ik zelf fijner
Perfect voor een topic meet!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Het valt mij op dat half bodybuildend FOK! in Grunn woont.
Hahah ja kut is dat he. Ik heb dat dus soms ook met rennen. Dan sta je een half uur op de loopband en dan stap ik er vanaf en dan draait alles.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ben een keer bijna flauw gevallen na squats op een lege maag(srs)
ik ga sowieso altijd met der panzer naar ome Ko om lekkere stadjer wijven te hosselenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Het valt mij op dat half bodybuildend FOK! in Grunn woont.
dezequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef ChesterPerry het volgende:
wil je toch niet dood gevonden worden man groningen
Weleens op je bek gegaan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ja kut is dat he. Ik heb dat dus soms ook met rennen. Dan sta je een half uur op de loopband en dan stap ik er vanaf en dan draait alles.
Bij die in de Passage?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Fanboi af, wat vanzelf met je gebeurt als je meer dan 4 jaar in zo'n Apple winkel werkt
Hehe, is ook mooi spul man. Zodra ik het geld er voor over heb schaf ik mij zo'n 27" aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Fanboi af, wat vanzelf met je gebeurt als je meer dan 4 jaar in zo'n Apple winkel werkt
Ik werk al 4,5 jaar op een 24". 2 keer beeldscherm vervangen, 1 keer m'n HDD gecrashed, maar verder prima machinequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, is ook mooi spul man. Zodra ik het geld er voor over heb schaf ik mij zo'n 27" aan.
Oh lol je vroeg of ik bij die in de passage werkte, ik las 'Blijft die in de Passage' ivm de aanstaande Apple Store.quote:
Max belastbaar = 180. Vind ik persoonlijk toch aan de karige kant.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem gevonden man!
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
Volgens mij is dit zelfs een net iets nieuwere versie.
Ach, dat is gewoon een veiligheidsmarge.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Max belastbaar = 180. Vind ik persoonlijk toch aan de karige kant.
Haalt die ook decline? Wil graag zowel decline als incline kunnen halen voor chest.
Hardenberg of groningen, wat maakt die 100km extra nou uit?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef kaasplankje het volgende:
als er meet is in Groninge dan kom ik niet veel te ver de verkeerde kant op
Ik zou nu trouwens voor een MacBook Pro Retina gaan, een iMac is leuk maar je blijf toch de mobiliteit van een laptop missen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, is ook mooi spul man. Zodra ik het geld er voor over heb schaf ik mij zo'n 27" aan.
Zie Usericonquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Zuid-Hollanders alsjeblieft represent.
hoogvliet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Zuid-Hollanders alsjeblieft represent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |