Die vent heeft echt geen pecs. Dit is gewoon lelijk, terwijl de vrouwtjes dit waarschijnlijk een mooi fysiek vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef no1uknow het volgende:
bois wat vinden jullie van mijn progressie, ik ben best wel onzeker van mezelf nml
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef Kesefkesef het volgende:
mijn progressie
before
[ afbeelding ]
after
[ afbeelding ]
Wanneer je uit haarzelf hoort "Your body is so perfect" dan weet je dat je goed zit. Dan gloeit de innerlijke narcist en feliciteer ik het lieve meisje met haar uitstekende smaak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Allemaal even stemmen:
LIF / Vrouwen wat vinden jullie een mooi lichaam
Melk is kaolo duur daar maar meer proteinz hebben ze niet. Daarom altijd melk en pinda's hamsteren thuis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef Kerol het volgende:
he boys ben morgen hele dag weg geen tijd om wat thuis te maken en al weg voor de echte supermarkt open is, wat kan ik halen op station (ah to go) met veel eiwit ok doei
ziet er goed uit en hij kan goed overtuigend spreken, jesse van der velde is de definitie van aestheticsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk dat ik kettlebells neem, Jesse zegt dat het goed is:
http://sport.tweedehands.(...)e-van-der-velde.html
pecs+schouders+armen> buik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die vent heeft echt geen pecs. Dit is gewoon lelijk, terwijl de vrouwtjes dit waarschijnlijk een mooi fysiek vinden.
welk station? dan kom ik en lever ik gratis eiwittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef Kerol het volgende:
he boys ben morgen hele dag weg geen tijd om wat thuis te maken en al weg voor de echte supermarkt open is, wat kan ik halen op station (ah to go) met veel eiwit ok doei
was ie toen ook al zo lekker?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb bij die vent in de klas gezeten op t vmbo
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
welk station? dan kom ik en lever ik gratis eiwitten
Goede gains gemaakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb bij die vent in de klas gezeten op t vmbo
Hallo en hartelijk bedankt voor het kijken,,, Oke, graag gedaan, doeiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ziet er goed uit en hij kan goed overtuigend spreken, jesse van der velde is de definitie van aesthetics
Groningen zit een burger king en zo'n pasta keten. Misschien verkopen ze daar ook wel enkel gebakken kipfiletsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef Kerol het volgende:
station Groningen in geval van nood vraag ik een mannelijke medereiziger wel voor wat eiwit (alles voor gains) (nohomo)
Nee maar bros wat heeft de ah to go te bieden aan een brede knakker als ik aan eiwitrijk voedsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |