QFTquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef kaasplankje het volgende:
als er meet is in Groninge dan kom ik niet veel te ver de verkeerde kant op
Hoef je niet bang voor te zijn, als ik wil zou ik hem ook neer kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een wijf dan.
als ie me maar niet klapt nu
Hihi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je hem nu al verteld van ons slippertje.
DEZE MEID KAN BEST GOED HOOFD GEVEN
Akkers rotterdam? Bedoel je niet akkers spijkenisse en rotterdam Zuid? Geboren in Beverwaard, opgegroeid in Hillegersberg en nu woonachtig vlakbij Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kom van de akkers rotterdam en van me moeder spijk zuid represented
Geen idee ik denk dat het opvalt. Niet dat ik een typerende schrijfstijl heb toch?quote:![]()
[quote][b]Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waarom maak je geen ander account aan?
Zegt die rapper in dat nummertje moet je even luisterenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn, als ik wil zou ik hem ook neer kunnen halen.
[..]
Hihi.
[..]
Akkers rotterdam? Bedoel je niet akkers spijkenisse en rotterdam Zuid? Geboren in Beverwaard, opgegroeid in Hillegersberg en nu woonachtig vlakbij Rotterdam.
[..]
Geen idee ik denk dat het opvalt. Niet dat ik een typerende schrijfstijl heb toch?
Beter doen we daar een meet dan, Noorderplantsoen is prima, neemt wat drinken en wat te doen mee (ballen e.d.) en voilaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Het valt mij op dat half bodybuildend FOK! in Grunn woont.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter doen we daar een meet dan, Noorderplantsoen is prima, neemt wat drinken en wat te doen mee (ballen e.d.) en voila
Moet wel op maandag of donderdag, andere dagen heb ik geen legday.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter doen we daar een meet dan, Noorderplantsoen is prima, neemt wat drinken en wat te doen mee (ballen e.d.) en voila
sjeekies en kip anders kom ik niet alles voor de gainsquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik neem wel wat van mn emmer mee, neem jij de melk mee dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Kerol het volgende:
[..]
sjeekies en kip anders kom ik niet alles voor de gains
Groningen trouwens
Val je daar niet af?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik pas wel op zijn bench. Slaapzak alles.
Prima. Mag jij lekker in de garage bij de muizen, dan gaan wij wel gewoon binnen slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik pas wel op zijn bench. Slaapzak alles.
Ik hoorde dat Panzer zo breed is dat die overweegt een 3-persoonsbed aan te schaffen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef fathank het volgende:
Je kan toch naast panzer kruipen en de volgende dag eerste trein terug pakkke.
Watquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef Levolution het volgende:
Waarom zou je meteen in Grunn? Ik woon in Grunn en ik kan jullie verzekeren dat het echt een kutstad is.
Kijk als ik naast panzer ga slapen dan raak ik teveel aan hem gehecht. Ik werd vorig weekend al een beetje verliefd op hem. dat feel. Dus ja slaap ik liever naast het ijzer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef fathank het volgende:
Je kan toch naast panzer kruipen en de volgende dag eerste trein terug pakkke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |