Inderdaad ja. Dingetjes zijn ook erg prijzig tho. Vind het altijd wel stom dat die dingen zo belachelijk duur zijn. Als het nou iets minder was, oké, maar die zijn echt absurd duur.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zou nu trouwens voor een MacBook Pro Retina gaan, een iMac is leuk maar je blijf toch de mobiliteit van een laptop missen.
Ik woon in het oosten des lands man. Bij de Duitse grens. Is niet echt midden v/h land.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef no1uknow het volgende:
Beter gebeurt die meet in het midden vh land, bij Yuri gewoon, dat is voor iedereen aan te rijden.
Baas, ik ben een eckte Rotterdammer, maar Den Haag is ook een heerlijke stad.quote:
15 min met de metro!quote:
Doe Amsterdam ofzo, iig iets waar je nog een beetje goed uit kan gaan. Yuri woont op de hei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef no1uknow het volgende:
Beter gebeurt die meet in het midden vh land, bij Yuri gewoon, dat is voor iedereen aan te rijden.
MacBook Air is all you need als laptop.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Dingetjes zijn ook erg prijzig tho. Vind het altijd wel stom dat die dingen zo belachelijk duur zijn. Als het nou iets minder was, oké, maar die zijn echt absurd duur.
Ja maar dat komt vooral door die beeldschermen, want die zijn ook gewoon tan2 duur. Maar dat is vergelijkbaar met SSD, die zakken ook steeds verder in prijs, Retina beeldschermen zullen ook steeds minder gaan kosten en wellicht krijg je op een gegeven moment Airs met Retinaquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Dingetjes zijn ook erg prijzig tho. Vind het altijd wel stom dat die dingen zo belachelijk duur zijn. Als het nou iets minder was, oké, maar die zijn echt absurd duur.
Nog steeds beter dan Groningen denk ik? En jij hebt een epische gym.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten des lands man. Bij de Duitse grens. Is niet echt midden v/h land.
Mwah een collega van me heeft dus onlangs een 15" MBPr gekocht en had voor de gein eens een 4K film gedownload. Dat is zo gruwelijk onbeschrijfelijk mooi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
MacBook Air is all you need als laptop.
hef bundyquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Baas, ik ben een eckte Rotterdammer, maar Den Haag is ook een heerlijke stad.
[..]
15 min met de metro!
Ja ik wel een keer toen ik 6 jaar geleden vast klant in het brommertopic was, met een dude hier uit de stad. Nog wel wat blowtjes mee gerooktquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Zo'n meet he, ff bro's onder elkaar, dat is toch een hoop getroll?
Ik bedoel, er zijn toch nog nooit FOK!kers geweest die in het echte leven hebben afgesproken of er überhaupt voor uitgekomen dat ze FOK!ker zijn?
bove utrecht heb je alleen jezusdorpen en karrespoor en de mensen prate stom en der lopen geen lkkre wijvenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hardenberg of groningen, wat maakt die 100km extra nou uit?
Jawel hoor. Ik struin elk weekend met Panzer de straten af op zoek naar hitsige damesvrouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik bedoel, er zijn toch nog nooit FOK!kers geweest die in het echte leven hebben afgesproken of er überhaupt voor uitgekomen dat ze FOK!ker zijn?
Die was fake.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef Jahr00n het volgende:
ik kan mij nog wel een youtube filmpje herinneren van één of andere meet. daar word je toch niet vrolijk van hoor
Ik heb mijn ex via FOK! leren kennen en tja toch mijn familie en vrienden eerlijk verteld waar ik hem van kende. ''FOK? wat is dat?'' Ja een forum waar je alles kan vragen etc, maar vast niks voor jou'quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Rotterdam eg welquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Baas, ik ben een eckte Rotterdammer, maar Den Haag is ook een heerlijke stad.
[..]
15 min met de metro!
Is het uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex via FOK! leren kennen en tja toch mijn familie en vrienden eerlijk verteld waar ik hem van kende. ''FOK? wat is dat?'' Ja een forum waar je alles kan vragen etc, maar vast niks voor jou'.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex via FOK! leren kennen en tja toch mijn familie en vrienden eerlijk verteld waar ik hem van kende. ''FOK? wat is dat?'' Ja een forum waar je alles kan vragen etc, maar vast niks voor jou'.
Awkward.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik had het ook niet verwacht ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Awkward.![]()
Kan me er echt niks bij voorstellen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]van welke serie is dat ook alweer, Cosby Show?
Kut idd, maar hij gaat vast niet alles mee zitten lezen, toch? Mag ik hopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes man, I dumped the bitch. Het erge is dat hij alles kan lezen..
Geloof me dat doet hij wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Kut idd, maar hij gaat vast niet alles mee zitten lezen, toch? Mag ik hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |