Ik zei al eens voor de gein:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef no1uknow het volgende:
Yuri, kunnen we niet een keer met de BB'ers van FOK! meeten bij jou in je garage-gym?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.En vervolgens naderhand met de estetix crew keihard uitgaan in 'Gold's Gym' tanktops.
Nee man, in der nahe von Arnhem. Dat G-town zei ik meer vanwege de G's ervoor.quote:
LOL eerst ff wat mass gainen want anders ben ik een skinny fuck met m'n 2 maandjes trainen maar dan ben ik wel in voor zo'n meet/meatquote:
Programma wordt Kennismaking>PR's neerzetten>Eet wedstrijd>Tan pakken in de zon>Uitgaan?quote:
Melk drinken in de club?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Programma wordt Kennismaking>PR's neerzetten>Eet wedstrijd>Tan pakken in de zon>Uitgaan?
Ik zal je een geheimpje verklappen; stiekem ben ik geen buffel. No biggie dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
LOL eerst ff wat mass gainen want anders ben ik een skinny fuck met m'n 2 maandjes trainen maar dan ben ik wel in voor zo'n meet/meat
Klinkt wel goed tho.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Programma wordt Kennismaking>PR's neerzetten>Eet wedstrijd>Tan pakken in de zon>Uitgaan?
Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn, en iedereen kan wat lekkers klaarmaken en vlees meenemen voor de BBQ, zo kost het je ook nauwelijks wat. Genoeg opties!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen; stiekem ben ik geen buffel. No biggie dus.
Zo'n meet zie ik trouwens niet zo snel gebeuren aangezien ik een hekel heb om de 'host' te zijn. Ik ga daarom ook altijd liever naar feestjes in plaats van dat ik ze zelf organiseer.
[..]
Klinkt wel goed tho.
Dat is het niet man. Ik ben een hooggeleide perfectionist. Kan niet relaxen omdat alles goed moet zijn etc. Ik kijk wel mi mang, wellicht tegen die tijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn, en iedereen kan wat lekkers klaarmaken en vlees meenemen voor de BBQ, zo kost het je ook nauwelijks wat. Genoeg opties!
'Ik ben hooggeleid G'quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is het niet man. Ik ben een hooggeleide perfectionist. Kan niet relaxen omdat alles goed moet zijn etc. Ik kijk wel mi mang, wellicht tegen die tijd.![]()
deze lijkt op mij toen ik op zn bufst wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Net klaar met cutten Chek pic
[ afbeelding ]
Natty?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
deze lijkt op mij toen ik op zn bufst was
10kg gegaint met fat gripzquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo buff worden natty kan toch haast niet
Sowieso man, sowieso. HEAVY WEIGHTS alles.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'Ik ben hooggeleid G'
Ahjoh het zijn maar FOK!kers, ik denk gewoon dat niemand zo'n epische gym heeft als jij. Jouw gym is zo hardcore dat er niet alleen een bank staat, maar zelfs een fucking werkband, epische dips allez.
Ik ook, in mn schuur passen net 4 fietsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Beach het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel jaloers dat ik zoiets niet heb staan.
hoe heb je die spullen allemaal bij elkaar gesprokkeld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso man, sowieso. HEAVY WEIGHTS alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |