SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van coaches A-ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van VI-HeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van Studio VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic
VBL / Karikaturen
Mijn twitter:
https://twitter.com/JRstyle93
Requestlijst:
-Louis van Gaal als de Paus
-John de Wolf
- Zinedine Zidane
-scheidsrechter Collina
-Sjaak Polak
-Jack van Gelder
-Jean-Paul boetius
-Jari litmanen (ajax)
-Edgar davids ( Juventus)
-Kevin Prince Boateng
-Tonny Vilhena
-Gareth Bale
-Van der Sar
-Babel
-Ruud Gullit ( Feyenoord)
-Giroud
-Gervinho
-Sjaak Swart
-Snoop Dogg ( Ajax)
-Luis Suarez ( Liverpool)
-Filip Djuricic
-Lasse Schöne
-Romelu Lukaku
-Rivaldo
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy
-Jaap Stam
-Jimbo
-Michael Reiziger
-Harry Vermeegen
-Dries Mertens met een lengtegrap![]()
-Fellaini.
-Robert Maaskant
-Studio Voetbal groepsfoto
-Geert den Ouden
-Frank de Boer (coach)
-Carlos Puyol
-Valderrama
-Henk Vos
-Abel Xavier
-Erik Dijkstra met duif
-Memphis Depay
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd!
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 18-03-2013 13:08:29 ]Oh.![]()
Cool hoor, ik vind trouwens jouw Hans Kraay uit het VI overzicht plaatje ook wel wat weghebben van Kieft.
BFF met GGMM![]()
Die ben ik wel vergeten te tekenenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
Cool hoor, ik vind trouwens jouw Hans Kraay uit het VI overzicht plaatje ook wel wat weghebben van Kieft.
Oh.![]()
De Zeeuw had ik al gemaakt. Dirk Kuyt ook trouwens maar die was zo mislukt, dus die post ik maar nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:37 schreef karton2 het volgende:
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy![]()
Oh.![]()
Mag je zelf weten, maakt mij niet zo uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga ik makenIn welk shirt? Nederland, Ajax, PSV, Man Utd, Lazio, AC Milan?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 14:47:20 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typische Stam gezichtsuitdrukking
Oh.![]()
ik wil mezelf getekend hebben![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
dmquote:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Geen probleem, vind het al geweldig dat je t doetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan kom je wel gewoon onderaan de lijst nog hč
Ik ben het gewend. Op school vorig jaar tekende ik ook iedereen naquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen probleem, vind het al geweldig dat je t doetOok leraren enzo, en dan aan ze geven hč
Oh.![]()
Awesomequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. Op school vorig jaar tekende ik ook iedereen naOok leraren enzo, en dan aan ze geven hč
Je zou in de stad moeten gaan zitten, als je 10eur per ding vraagt verdien je goud geld man !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is mij te koudquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Awesome
Je zou in de stad moeten gaan zitten, als je 10eur per ding vraagt verdien je goud geld man !En dan moet je het heel snel kunnen en in zwart-wit enzo. En de meeste karikaturen op straat hebben een heel andere stijl als dat ik teken. Die doen het veel meer overdreven.
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Is Sjaak Polak al voorbijgekomen?Hier is die danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.![]()
Harry Vermeegen request.
Sjakie lijkt ook prima
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nicequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
Harry Vermeegen request.
Sjakie lijkt ook prima
Oh.![]()
JR wil je eentje maken van Dries Mertens die bij Bruno Martins Indi door de benen kruipt of zo
Of een ander geintje met de lengte van Driesje als raakvlak![]()
Hč wat viesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:10 schreef Tyron het volgende:
naakte eriksen aub
verstuur maar via dm
grgrKan je dat er niet zelf onder painten?
Oh.![]()
ik ben teleurgesteldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hč wat viesKan je dat er niet zelf onder painten?
![]()
![]()
Ja met Paint. Maar ik gebruik wel foto's om goed naar de uiterlijke kenmerken te kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:10 schreef Mars88 het volgende:
Doe je dit gewoon uit de losse pols met paint?
Oh.![]()
Ja dat moet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Aldo-MC het volgende:
JR wil je eentje maken van Dries Mertens die bij Bruno Martins Indi door de benen kruipt of zo
Of een ander geintje met de lengte van Driesje als raakvlak
Oh.![]()
In die tekening van PSV loopt hij al te janken als een baby. Maar ik heb wel een ideetje hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ok tof doe maar iets moois, Driesje heeft het verdiend
Oh.![]()
Ik heb het er ingezet, ik was het vergetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Fellaini staat niet tussen de requests.
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het er ingezet, ik was het vergetenHoe lang doe je eigenlijk (gemiddeld) over zo'n tekening?
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die tekening van PSV loopt hij al te janken als een baby. Maar ik heb wel een ideetje hoor![]()
![]()
![]()
Ja zou je dat nog kunnen aanpassen naar zo'n hawai-shirt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Eigenlijk moest hij zo'n hawai-shirt aan.
Maar dit is ook leuk
AFCA!![]()
Heeft hij dat wel eens aan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja zou je dat nog kunnen aanpassen naar zo'n hawai-shirt?
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja zou je dat nog kunnen aanpassen naar zo'n hawai-shirt?
Oh.![]()
Manolev?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herken je een detail op het shirtAFCA!![]()
![]()
Het is meer dit stijltje, Gijp draagt volgens mij nooit Oranje, sterker nog hij haat die kleur heeft hij een keer in VI Oranje gezegd toen de heren met oranje stropdassen en pakken zaten
[ Bericht 7% gewijzigd door Aldo-MC op 15-03-2013 18:11:25 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
Alleen Schelvis en Hansie nog en we zijn compleet
Oh.![]()
Dit beter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is meer dit stijltje, Gijp draagt volgens mij nooit Oranje, sterker nog hij haat die kleur heeft hij een keer in VI Oranje gezegd toen de heren met oranje stropdassen en pakken zaten
Oh.![]()
Ik vind die van Gijp ook niet heel bijzonder, maar wel beter als mijn vorigequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan die van Gijp hoor ouwe reus
Oh.![]()
Het kan nog beter hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
Je bent hier echt goed in man. Ze worden steeds beter.
Oh.![]()
quote:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of je paint wel de juiste donkere kleur heeft, aangezien hij zwarter is dan zwart.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek is niet zo lastig. Je trekt gewoon een cirkel en je hebt zijn vieze dikke kop al klaar.
Oh.![]()
Ik blijf het te gek vindenen ze worden idd steeds beter!
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
Ik blijf het te gek vindenen ze worden idd steeds beter!
![]()
Je word er wel beter in als je het vaker doet ja
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack is wel een beetje te slank, maar ja, het is dan ook een karikatuur.
Oh.![]()
Hee super gaaf dit man!
Heb je dit jezelf aangeleerd?
Tekeningen lijken sprekend, maar lijkt toch heel simpel getekend.
Mijn complimenten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Keselo het volgende:
Heb je Boetius al gedaan? Zo nee, verzoekje
Oh.![]()
Ik heb dit mezelf aangeleerd. Veel tekenen op school. En dan proberen mensen na te tekenen enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef Mubassie het volgende:
Hee super gaaf dit man!
Heb je dit jezelf aangeleerd?
Tekeningen lijken sprekend, maar lijkt toch heel simpel getekend.
Mijn complimenten
Oh.![]()
Wat teken je snel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hij moet zijn scherm opnemen als hij aan het tekenen is. Als hij klaar is de boel versnellen en op youtube zetten.quote:![]()
Dat zou wel saai zijn denk. De meeste filmpjes die ik daar zie zijn echt vet. De Mona Lisa natekenen enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hij moet zijn scherm opnemen als hij aan het tekenen is. Als hij klaar is de boel versnellen en op youtube zetten.
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
Echt goed werk zeg![]()
- Jari Litmanen (Ajax)
Oh.![]()
Die is echt goedquote:![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Leuk topic.
Doet mij denken aan toma van vroeger.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wie is toma?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Leuk topic.
Doet mij denken aan toma van vroeger.Oh.![]()
Oud user van hier die ook tekeningen maakte.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zijn die nog ergens terug te zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oud user van hier die ook tekeningen maakte.
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die nog ergens terug te zien?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jij zou de overstap moeten maken naar Photoshop. Met Paint heb je te weinig mogelijkhedenquote:![]()
Anders blijf je op je niveau steken, terwijl je nog veel beter kan worden met Photoshop.★★★![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zou de overstap moeten maken naar Photoshop. Met Paint heb je te weinig mogelijkheden![]()
Anders blijf je op je niveau steken, terwijl je nog veel beter kan worden met Photoshop.Maar ik snap echt geen reet van dat hele Photoshopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Overstappen naar photoshop met een wacom tablet, heb ik je al eens eerder gezegdTeveel mogelijkheden, en met al die lagen die je dan moet aanklikken. Geen idee
Oh.![]()
Precies hetzelfde als met het maken van jouw tekeningen: vaker doen dan heb je dat zo door.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik snap echt geen reet van dat hele PhotoshopTeveel mogelijkheden, en met al die lagen die je dan moet aanklikken. Geen idee
Maar gewoon eens een paar willekeurige tutorials om de interface door te krijgen, daarna paar tutorials over het maken/aanpassen van brushes: klaar.![]()
Als je echt hiermee verder wil moet je er wat moeite voor doen. Photoshop is niet moeilijk, je moet alleen doorkrijgen hoe het werktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik snap echt geen reet van dat hele PhotoshopTeveel mogelijkheden, en met al die lagen die je dan moet aanklikken. Geen idee
![]()
Probeer het gewoon, heb je vragen, dan PM je me maar even
★★★![]()
Hier is hij danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
- Edgar Davids (Juventus, met bril uiteraard)![]()
Oh.![]()
quote:Deze is ook weer prima gelukt!
Ik zal hem in de lijst zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef Stampie22 het volgende:
Is Carles Puyol al aangevraagd? Als er iémand een karakteristieke kop heeft...
Oh.![]()
Heb je al een lange lijst?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Valderama al langs geweest ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Je kunt het ook zo bekijken: Paint is primitief. Je kunt er heel weinig mee in vergelijking met Photoshop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een beetje oefenen en dingen uitproberen in Photoshop tot je 't snapt. Dan kun je er echt heel veel mee. Download het maar van thepiratebay of kat.ph.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Ik heb het nu al binnen. Ben er een beetje mee aan het kloten. Maar als ik die dingen zie op YouTube. Zoveel dingen die je kan doen en al die layers. Dan raak ik het hele overzicht kwijt. Maar als ik daar beter mee ben, worden die tekeningen wel veel mooier jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo bekijken: Paint is primitief. Je kunt er heel weinig mee in vergelijking met Photoshop.
Gewoon een beetje oefenen en dingen uitproberen in Photoshop tot je 't snapt. Dan kun je er echt heel veel mee. Download het maar van thepiratebay of kat.ph.
Oh.![]()
PM Hasjee eens.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het nu al binnen. Ben er een beetje mee aan het kloten. Maar als ik die dingen zie op YouTube. Zoveel dingen die je kan doen en al die layers. Dan raak ik het hele overzicht kwijt. Maar als ik daar beter mee ben, worden die tekeningen wel veel mooier ja
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Painter in Onzinquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Het geheim van tong80....![]()
Oh.![]()
Hier in het paasui topic staan ook wat voorbeelden van Hajee. Hij kan je vast helpen met vragen over Photoshop en zoONZ / [PASEN] Vraag hier je PaasUI aan
En weer OT:
Valderama is wel een goeie, maar dan wel MET haar, hij heeft het pas geleden afgeknipt.![]()
![]()
Dat wat Hajee doet is een deel van Photoshop waar JR eigenlijk geen behoefte aan heeft. Dat van Hajee gaat meer richting GIF's maken, en het combineren van verschillende afbeeldingen (wat hij overigens geweldig doet!).
JR moet juist oefenen met de basistools van Photoshop.
Maar het kan natuurlijk geen kwaad om je te verdiepingen in GIF's maken. Misschien maak je in de toekomst wel beweegende karkikaturen (Nee, Nu sla ik iets te ver door, dat is namelijk wel heel lastig)
★★★![]()
Dat word dan wel heel erg lastigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat wat Hajee doet is een deel van Photoshop waar JR eigenlijk geen behoefte aan heeft. Dat van Hajee gaat meer richting GIF's maken, en het combineren van verschillende afbeeldingen (wat hij overigens geweldig doet!).
JR moet juist oefenen met de basistools van Photoshop.
Maar het kan natuurlijk geen kwaad om je te verdiepingen in GIF's maken. Misschien maak je in de toekomst wel beweegende karkikaturen (Nee, Nu sla ik iets te ver door, dat is namelijk wel heel lastig)
Geen idee hoe dat te doen
Oh.![]()
Die is wel een goede jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Hier in het paasui topic staan ook wat voorbeelden van Hajee. Hij kan je vast helpen met vragen over Photoshop en zoONZ / [PASEN] Vraag hier je PaasUI aan
En weer OT:
Valderama is wel een goeie, maar dan wel MET haar, hij heeft het pas geleden afgeknipt.
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Ik heb geen flauw benul van Photoshopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat wat Hajee doet is een deel van Photoshop waar JR eigenlijk geen behoefte aan heeft.De tekeningen van allebei vind ik echt hardstikke leuk maar geen idee of de techniek erachter verschillend is.
Of anders zelf een foto zoeken die misschien wat makkelijker of beter isquote:![]()
![]()
Photoshop is toch echt een stuk lastiger als Paint, maar je kan er wel veel meer mee. Daarom ben ik dat nu een beetje aan het uitzoeken. Maar voor ik daar een fatsoenlijke tekening mee heb gemaakt duurt nog wel even ben ik bang.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul van PhotoshopDe tekeningen van allebei vind ik echt hardstikke leuk maar geen idee of de techniek erachter verschillend is.
[..]
Of anders zelf een foto zoeken die misschien wat makkelijker of beter is
Ik zoek standaard meerdere foto's dat ik het gezicht vanuit verschillende posities kan bekijken. Dan weet ik hoe de neus loopt enzo en andere dingen.
Oh.![]()
Ik heb photoshop ooit geinstalleerd om te proberen, snapte er de ballen vanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Photoshop is toch echt een stuk lastiger als Paint, maar je kan er wel veel meer mee. Daarom ben ik dat nu een beetje aan het uitzoeken. Maar voor ik daar een fatsoenlijke tekening mee heb gemaakt duurt nog wel even ben ik bang.
Ik zoek standaard meerdere foto's dat ik het gezicht vanuit verschillende posities kan bekijken. Dan weet ik hoe de neus loopt enzo en andere dingen.
Oh dat is slim, had ik helemaal niet aan gedacht dat dat moest!![]()
Ik snap er ook geen reet van hoor, van dat PhotoShopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb photoshop ooit geinstalleerd om te proberen, snapte er de ballen van
Oh dat is slim, had ik helemaal niet aan gedacht dat dat moest!Ik kijk die tutorials op YouTube en dan denk ik echt WTF! Hoe kunnen ze het maken enzo. Is best lastig hoor.
Oh.![]()
Ik deed het zonder youtube, gewoon een beetje klikken en uitproberen. Vroeger heb ik wel veel met corel draw gewerkt dus ik dacht, dan moet het lukken, maar dat viel een beetje tegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van hoor, van dat PhotoShopIk kijk die tutorials op YouTube en dan denk ik echt WTF! Hoe kunnen ze het maken enzo. Is best lastig hoor.
![]()
![]()
Ik had ook een ander programma, maar snapte ik de ballen van. Nu maar beetje ermee kloten enzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed het zonder youtube, gewoon een beetje klikken en uitproberen. Vroeger heb ik wel veel met corel draw gewerkt dus ik dacht, dan moet het lukken, maar dat viel een beetje tegenOh.![]()
Ach ja en proberen. En vragen in DIG als je iets niet weetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook een ander programma, maar snapte ik de ballen van. Nu maar beetje ermee kloten enzo.![]()
![]()
Dat is niet te doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat word dan wel heel erg lastigGeen idee hoe dat te doen
![]()
Dan moet je 50 karikaturen maken van 1 speler die een beweging maakt. Deze allemaal achter elkaar zetten en je hebt een filmpje (GIFje)
Photoshop is een paar stappen verder dan Paint. Je hebt zoveel verschillende mogelijkheden waardoor je het overzicht kwijt raakt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul van PhotoshopDe tekeningen van allebei vind ik echt hardstikke leuk maar geen idee of de techniek erachter verschillend is.
![]()
Maar wat Hajee doet is bestaande plaatjes samenvoegen tot 1 'tekening'. JR begint met een leeg vel, dat is het grootste verschil
★★★![]()
Weet ik, ik heb er zelf ook weleens mee gespeeld. En vroeger (postte ik al hiervoor) veel met Corel Draw gewerkt. En Ventura, niet zo bekend denk ik, een opmaakprogramma, maar dat is dan voor tekst, niet voor plaatjes, de plaatjes maakte ik dan in Corel Draw. Maar dat waren logo's voor brochures, heeel iets anders dan zelf iets tekenen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Photoshop is een paar stappen verder dan Paint. Je hebt zoveel verschillende mogelijkheden waardoor je het overzicht kwijt raakt.![]()
Dan moet je net telkens een detail veranderen. Lijkt me wel leuk om een keer te maken trouwensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is niet te doen![]()
Dan moet je 50 karikaturen maken van 1 speler die een beweging maakt. Deze allemaal achter elkaar zetten en je hebt een filmpje (GIFje)
Oh.![]()
In PhotoShop kan je het beter zelf tekenen op echt papier ofzo, En dan inscannen en dan overtrekken en inkleuren. Dat zie ik in die tutorials enzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb er zelf ook weleens mee gespeeld. En vroeger (postte ik al hiervoor) veel met Corel Draw gewerkt. En Ventura, niet zo bekend denk ik, een opmaakprogramma, maar dat is dan voor tekst, niet voor plaatjes, de plaatjes maakte ik dan in Corel Draw. Maar dat waren logo's voor brochures, heeel iets anders dan zelf iets tekenen.Oh.![]()
OF wat al gesuggereerd was zo een Wacom tablet kopen, die zijn niet zo heel erg duur dacht ik. Dan kun je het meteen op je scherm tekenen als het ware. Zo een bewegend filmpje maken heb ik vroeger wel gedaan, gewoon met een dik kladblokje en dan op elke bladzijde net even anders. Dan kon je het ook afspelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In PhotoShop kan je het beter zelf tekenen op echt papier ofzo, En dan inscannen en dan overtrekken en inkleuren. Dat zie ik in die tutorials enzo.![]()
![]()
Oke!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb er zelf ook weleens mee gespeeld. En vroeger (postte ik al hiervoor) veel met Corel Draw gewerkt. En Ventura, niet zo bekend denk ik, een opmaakprogramma, maar dat is dan voor tekst, niet voor plaatjes, de plaatjes maakte ik dan in Corel Draw. Maar dat waren logo's voor brochures, heeel iets anders dan zelf iets tekenen.![]()
De programma's die je opnoemt ken ik inderdaad niet.Precies. Heel tof als je er tijd voor hebt, want het is heel veel werk!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je net telkens een detail veranderen. Lijkt me wel leuk om een keer te maken trouwens
Een lachende boskamp als karikatuur bijvoorbeeld.![]()
★★★![]()
Corel draw is nog best bekend dacht ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke!![]()
De programma's die je opnoemt ken ik inderdaad niet.
[..]
Precies. Heel tof als je er tijd voor hebt, want het is heel veel werk!
Maar ja maakt niet uit, geen idee of dat nu nog gebruikt wordt trouwens
Wel dus.![]()
Ik heb volgens mij nog zo'n tablet liggenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
OF wat al gesuggereerd was zo een Wacom tablet kopen, die zijn niet zo heel erg duur dacht ik. Dan kun je het meteen op je scherm tekenen als het ware. Zo een bewegend filmpje maken heb ik vroeger wel gedaan, gewoon met een dik kladblokje en dan op elke bladzijde net even anders. Dan kon je het ook afspelenDan kan je een echte tekening onderschuiven en dan overtrekken in Paint of PhotoShop.
Oh.![]()
Ik wil ook best een animatie-opleiding doen enzo, maar daar kom je niet zomaar opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies. Heel tof als je er tijd voor hebt, want het is heel veel werk!
Mijn grote droom is namelijk om de Lion King reeks te vervolgen
Oh.![]()
Oh ja dat kan natuurlijk ook! Echt tekenen lijkt mij zelf toch leuker dan op je scherm.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog zo'n tablet liggenDan kan je een echte tekening onderschuiven en dan overtrekken in Paint of PhotoShop.
![]()
Dat is het ook. Maar inkleuren is natuurlijk een stuk beter op de computer dan met een stel kleurpotlodenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat kan natuurlijk ook! Echt tekenen lijkt mij zelf toch leuker dan op je scherm.
Oh.![]()
Ja dat wel, alhoewel inkleuren met potloden wel erg nostalgisch isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar inkleuren is natuurlijk een stuk beter op de computer dan met een stel kleurpotloden![]()
![]()
Ja maar dat ziet er niet zo vet uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel, alhoewel inkleuren met potloden wel erg nostalgisch isOf viltstiften, en dat je dan moet likken als het te droog is geworden
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
OF wat al gesuggereerd was zo een Wacom tablet kopen, die zijn niet zo heel erg duur dacht ik. Dan kun je het meteen op je scherm tekenen als het ware. Zo een bewegend filmpje maken heb ik vroeger wel gedaan, gewoon met een dik kladblokje en dan op elke bladzijde net even anders. Dan kon je het ook afspelen![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil ook best een animatie-opleiding doen enzo, maar daar kom je niet zomaar opMijn grote droom is namelijk om de Lion King reeks te vervolgen
gewoon lekker verder gaan en bijleren, en misschien komt het wel
![]()
Overigens, voor mijn studie teken ik eerst met de hand, en ga daarna verder in Photoshop. Vind ik een stuk fijner
★★★![]()
Kan het wel zijn, maar dat is niet zo jouw stijl, deze kleuren krijg je niet zo makkelijk zo goed met potloden of viltstift. Misschien met verf, maar schilderen is weer een heel andere techniek.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat ziet er niet zo vet uitOf viltstiften, en dat je dan moet likken als het te droog is geworden
![]()
quote:Nou zo goed waren die van mij niet hoor.
![]()
Daarom wil ik het ook op de computer doen. Ik wil wel felle kleuren dan. En met schilderen ben ik nooit zo'n kei geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het wel zijn, maar dat is niet zo jouw stijl, deze kleuren krijg je niet zo makkelijk zo goed met potloden of viltstift. Misschien met verf, maar schilderen is weer een heel andere techniek.Dan komen er altijd overal vlekken
Oh.![]()
Heb je al Photoshop?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom wil ik het ook op de computer doen. Ik wil wel felle kleuren dan. En met schilderen ben ik nooit zo'n kei geweestDan komen er altijd overal vlekken
Ik heb het geinstalleerd en ermee gekloot ja. Maar voorlopig blijf ik nog wel Paints maken hoor. Misschien tot ik Photoshop snapquote:
Oh.![]()
Ik heb het ook, als je even probeert valt het wel mee. Het is mij zelfs gelukt er dingen mee te maken en ik ben helemaal geen computerman.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het geinstalleerd en ermee gekloot ja. Maar voorlopig blijf ik nog wel Paints maken hoor. Misschien tot ik Photoshop snapOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat maak jij dan voor dingen? Ook tekeningen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook, als je even probeert valt het wel mee. Het is mij zelfs gelukt er dingen mee te maken en ik ben helemaal geen computerman.
Oh.![]()
Ik heb wel eens wat met foto´s geklooid, mijn tekeningen zijn echt waardeloos zoals je weetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maak jij dan voor dingen? Ook tekeningen?
Weet ik dat dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat met foto´s geklooid, mijn tekeningen zijn echt waardeloos zoals je weet
Oh.![]()
Je hebt mijn Zeefuik toch gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee, die had ik met paint gemaakt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OohjaDie vond ik niet slecht hoor. Was die met Photoshop?
Gewoon paint maken van alleen het gezichtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, die had ik met paint gemaakt.Dat is niet zo moeilijk toch?
Oh.![]()
Als je niet kan tekenen wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon paint maken van alleen het gezichtDat is niet zo moeilijk toch?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens, die kapsels van die spelersJe ziet echt de meest rare dingen op hun hoofd
Voor jou is dat wel mooi.
Kun je Sierd de Vos en Mario Balotelli nog op je lijst zetten?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Balotelli heb ik al getekend, kijk maar in de OP. Ik heb een hele lijst met al mijn karikaturen gemaaktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Voor jou is dat wel mooi.
Kun je Sierd de Vos en Mario Balotelli nog op je lijst zetten?
Oh.![]()
Oh, ik zie het, het is al een flinke lijst.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balotelli heb ik al getekend, kijk maar in de OP. Ik heb een hele lijst met al mijn karikaturen gemaaktOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vilhena
Die hebben allemaal wel iets herkenbaars aan hun gezicht.
Oh.![]()
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik zie het, het is al een flinke lijst.Staat ook wat rommel tussen.
Oh.![]()
Op Youtube staan ook heel veel handleidingen voor cartoons met Photoshop zag ik, ook makkelijke zoals dezeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wtf is nog wel lastigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Op Youtube staan ook heel veel handleidingen voor cartoons met Photoshop zag ik, ook makkelijke zoals deze
Oh.![]()
Als je op "Photoshop cartoon tutorial" zoekt in Youtube dan zie je echt heel veel voorbeelden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja ik heb al paar keer gekeken. Maar het zelf doen is nog een stuk lastigerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je op "Photoshop cartoon tutorial" zoekt in Youtube dan zie je echt heel veel voorbeelden.
Oh.![]()
Gewoon iets tekenen en dan inkleuren is net zo makkelijk als bij paint, er zijn alleen heel veel extra dingen die je kunt doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb al paar keer gekeken. Maar het zelf doen is nog een stuk lastigerOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En mijn PhotoShop doet het al weer nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon iets tekenen en dan inkleuren is net zo makkelijk als bij paint, er zijn alleen heel veel extra dingen die je kunt doen.Maar weer even een goede vinden
Oh.![]()
Wie is Henk Vosquote:Op zondag 17 maart 2013 00:00 schreef LimboFan het volgende:
awesome die karikaturen!
Request: Henk Vos!?
Oh.![]()
Ik keek even op Googlequote:Op zondag 17 maart 2013 00:05 schreef Bamihapje het volgende:
Echt goed gedaan hoor
Mijn request: Abel Xavier.Maar die kapsels echt
![]()
Oh.![]()
Ah, dat moet kunnenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mijn request: Erik Dijkstra met een duif.
Oh.![]()
Ooh ken ik nietquote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef karton2 het volgende:
[..]
Legendarische spits van o.a. Feyenoord.![]()
Oh.![]()
Met facebook?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze heb ik in een paar minuten met facebook gemaakt, het is echt makkelijk![]()
[ afbeelding ]
Oh.![]()
quote:![]()
![]()
Photoshop bedoel ik, je kunt merken dat ik al 1 biertje heb gedronken
Dit is ook makkelijk met Photoshop:
Ik ben nu bezig met een tekening. Ik heb een tutorial erbij voor schaduwen. Maar als ik met de magic wand selecteer dan selecteerd hij mijn tekening ook meequote:Op zondag 17 maart 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Ik weet er ook niet heel veel van, maar als je met je rechter muisknop op die magic-wand knop klikt, dan kun je verschillende soorten magic-wand dingen selecteren.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een tekening. Ik heb een tutorial erbij voor schaduwen. Maar als ik met de magic wand selecteer dan selecteerd hij mijn tekening ook meeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Afellayquote:Op zondag 17 maart 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Pijnlijke photoshop ditte.![]()
quote:Ik zocht toen eigenlijk alleen Cuenca, toen zag ik hem opeens zo op die bank zitten.
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn eerste PhotoShop creatie![]()
[ afbeelding ]Ziet er prima uit, zal wel even wennen zijn in het begin?
Ja met die schaduwen mag ik nog wel wat meer klotenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ziet er prima uit, zal wel even wennen zijn in het begin?
Ziet er nu niet uit met al die vlekken. Daar moet ik nog wel wat beter in worden. En nu heb ik heb ook niet echt mijn best gedaan op de details in het gezicht, maar gewoon als proef om die functies te testen
Oh.![]()
Je ziet toch gelijk wie het is. In het begin is het wel even wennen welke functie je nodig hebt, heel veel ken ik ook nog niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met die schaduwen mag ik nog wel wat meer klotenZiet er nu niet uit met al die vlekken. Daar moet ik nog wel wat beter in worden. En nu heb ik heb ook niet echt mijn best gedaan op de details in het gezicht, maar gewoon als proef om die functies te testen
Vooral dat selecteren voor elk onderdeel deed ik nog wel haastig. Maar ik ga nu nog maar een Paint makenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je ziet toch gelijk wie het is. In het begin is het wel even wennen welke functie je nodig hebt, heel veel ken ik ook nog niet.En dan na het slapen weer verder PhotoShoppen. Na AZ-Ajax natuurlijk
Oh.![]()
Ik hoop dat ze winnen morgen, ik heb er zomaar nog geen er goed gevoel over.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral dat selecteren voor elk onderdeel deed ik nog wel haastig. Maar ik ga nu nog maar een Paint makenEn dan na het slapen weer verder PhotoShoppen. Na AZ-Ajax natuurlijk
Tuurlijk hoop je dat ze winnenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze winnen morgen, ik heb er zomaar nog geen er goed gevoel over.Maar word zo lastig hč. Ik zie die Altidore er weer een paar inschieten en Maher die gaat vlammen enzo. Dat zou alleen goed zijn als hij dan in de zomer naar Ajax komt
Oh.![]()
Van mij mag hij graag voor Eriksen in de plaats komen als die weggaat. Ik denk alleen dat PSV hem gaat kopen omdat ze meer bieden. AZ kan hem ook nog een jaar houden als er geen bod komt dat hoog genoeg is.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk hoop je dat ze winnenMaar word zo lastig hč. Ik zie die Altidore er weer een paar inschieten en Maher die gaat vlammen enzo. Dat zou alleen goed zijn als hij dan in de zomer naar Ajax komt
Van mij mag hij al komen als de Jong weggaat. Dan heb je Eriksen-Boccara-Maher of Eriksen-Blind-Maher op het middenveldquote:Op zondag 17 maart 2013 01:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mag hij graag voor Eriksen in de plaats komen als die weggaat. Ik denk alleen dat PSV hem gaat kopen omdat ze meer bieden. AZ kan hem ook nog een jaar houden als er geen bod komt dat hoog genoeg is.![]()
. Maar alles gaat er van afhangen wie er kampioen wordt.
Oh.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag hij al komen als de Jong weggaat. Dan heb je Eriksen-Boccara-Maher of Eriksen-Blind-Maher op het middenveld![]()
. Maar alles gaat er van afhangen wie er kampioen wordt.
![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
![]()
Al ben ik nog niet heel zeker, PSV, Feyenoord en Vitesse geef ik toch ook wel een aardige kans.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goh. Dat is ook een open deur van heb-ik-me-jou-daarquote:Op zondag 17 maart 2013 01:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
![]()
Al ben ik nog niet heel zeker, PSV, Feyenoord en Vitesse geef ik toch ook wel een aardige kans.![]()
Tuurlijk hebben die kans. De hele top-4 maakt kans. En het hele rechterrijtje maakt nog kans om te degraderen
Oh.![]()
Iedere club verliest dit jaar zomaar rare wedstrijden, er is echt geen pijl op te trekken.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goh. Dat is ook een open deur van heb-ik-me-jou-daar![]()
Tuurlijk hebben die kans. De hele top-4 maakt kans. En het hele rechterrijtje maakt nog kans om te degraderen
Ajax niet. Die verloren alleen van Vitessequote:Op zondag 17 maart 2013 01:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere club verliest dit jaar zomaar rare wedstrijden, er is echt geen pijl op te trekken.. Maar Ajax speelt telkens onnodig gelijk. En Feyenoord leunt op Pellč en Vitesse op Bony. PSV kan ook het spel niet maken en alleen met wat individuele klasse voorin wat winnen. Ajax speelt als enige echt als team goed.
Oh.![]()
Het spel van Ajax vind ik verreweg het beste dit jaar, jammer alleen dat ze toch zo vaak punten laten liggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax niet. Die verloren alleen van Vitesse. Maar Ajax speelt telkens onnodig gelijk. En Feyenoord leunt op Pellč en Vitesse op Bony. PSV kan ook het spel niet maken en alleen met wat individuele klasse voorin wat winnen. Ajax speelt als enige echt als team goed.
*peilquote:Op zondag 17 maart 2013 01:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere club verliest dit jaar zomaar rare wedstrijden, er is echt geen pijl op te trekken.
Children of the night. What music they make.![]()
quote:quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat geniaal zou zijn dat Bale er zo bijstaat:
[ afbeelding ]
Oh.![]()
quote:Mooie afsluiting van de dag!
Ik kijk nog UFC, mijn dag is nog niet af.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mijne wel denk. Ik ga maar te bed zoquote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk nog UFC, mijn dag is nog niet af.
Oh.![]()
Weltrusten dan, ik zag net dat Ajax morgen tegelijk speelt met Feyenoord - Utrecht, wel jammer.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijne wel denk. Ik ga maar te bed zoOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wordt op EL2 uitgezondenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weltrusten dan, ik zag net dat Ajax morgen tegelijk speelt met Feyenoord - Utrecht, wel jammer.Is het lastiger een stream te vinden meestal
Oh.![]()
Bale is veels te breed en gespierdquote:
Je kan er niks van
Children of the night. What music they make.![]()
Leuk vmbo woord. Nu oprotten domme teringmongool.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 04:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk vmbo woord. Nu oprotten domme teringmongool.
Wat is jouw probleem.Children of the night. What music they make.![]()
Ooit gehoord van een karikatuurquote:Op zondag 17 maart 2013 04:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bale is veels te breed en gespierd
Je kan er niks van
Oh.![]()
Die van Bale is echt geweldig![]()
![]()
Ik vind het met paint wel wat hebben, een beetje de stijl van Beavis & Buthead![]()
Dus waarom photoshop gebruiken? Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dit zo goed kunnen met paint
Omdat je met Photoshop ook beter schaduwen kan aanbrengen enzo. En dan kan het ook nog in deze stijl gemaakt worden maar dan mooier. Maar zo goed ben ik daar nog niet inquote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef dion_v_k het volgende:
Die van Bale is echt geweldig![]()
![]()
Ik vind het met paint wel wat hebben, een beetje de stijl van Beavis & Buthead![]()
Dus waarom photoshop gebruiken? Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dit zo goed kunnen met paint. Heb je trouwens ook Boateng gezien die ik voor je gemaakt had?
Oh.![]()
Even teruggekekenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je met Photoshop ook beter schaduwen kan aanbrengen enzo. En dan kan het ook nog in deze stijl gemaakt worden maar dan mooier. Maar zo goed ben ik daar nog niet in. Heb je trouwens ook Boateng gezien die ik voor je gemaakt had?
Netjes
![]()
Ja hij is wel wat breed. Maar hij doet me sowieso altijd aan een rugby speler denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, hij is wel wat dikjes
Vin je het erg als ik hem mijn fobo doe?Je mag hem wel in je fobo doen hoor
Oh.![]()
Ik heb hem geprobeerd te maken in Photoshop. Als je het niks vind maak ik hem wel in Paint overnieuwquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
Geweldig manWat een talent
Van der Sar een optie?![]()
Oh.![]()
Edwinquote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd te maken in Photoshop. Als je het niks vind maak ik hem wel in Paint overnieuw![]()
[ afbeelding ]![]()
Andere stijl. Maar nog steeds tof!quote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd te maken in Photoshop. Als je het niks vind maak ik hem wel in Paint overnieuw![]()
[ afbeelding ]Heb je bewust de rode lijn achter hem zo scheef getekend?
Wennenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Photshoppen duurt trouwens wel wat langer als Paint
★★★![]()
Zeker een andere stijl. Ik zat te denken of ik de zwarte randen eromheen zou laten, maar die toch maar weggegumd. En je zoekt je een ongeluk tussen al die layersquote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Andere stijl. Maar nog steeds tof!
[..]
Wennen. Maar ik ga ook nog wel paints maken als mensen dat liever hebben.
Oh.![]()
Nee, maar ik weet niet hoe je lijnen moet trekken met Photoshop.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je bewust de rode lijn achter hem zo scheef getekend?
Oh.![]()
Je kan de layers een eigen naam geven, kan handig zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker een andere stijl. Ik zat te denken of ik de zwarte randen eromheen zou laten, maar die toch maar weggegumd. En je zoekt je een ongeluk tussen al die layers. Maar ik ga ook nog wel paints maken als mensen dat liever hebben.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet hoe je lijnen moet trekken met Photoshop.![]()
Je kan met de Marquee tool even een rechthoekje trekken, en deze inkleuren
★★★![]()
Ik heb die layers een naam gegeven. Maar toen ik ging gummen moest ik telkens bij een andere layer iets weggummenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan de layers een eigen naam geven, kan handig zijn
[..]![]()
Je kan met de Marquee tool even een rechthoekje trekken, en deze inkleuren. Maar ik vind het resultaat wel aardig.
Ooh dat doe ik wel eens, maar ik heb geen idee hoe je iets moet inkleuren enzo
Oh.![]()
Je hoeft niet overdreven veel layers te makenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die layers een naam gegeven. Maar toen ik ging gummen moest ik telkens bij een andere layer iets weggummen. Maar ik vind het resultaat wel aardig.
3 - 5 was genoeg daar.![]()
Dat is wel waar denk ik. Ik ben nu allemaal naar dingen aan het zoeken enzoquote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef RetRy32 het volgende:
Wow echt mooi man, en als je regelmatig met PS werkt ga je ook sneller werken.. Ik maak nu de basis in Paint en daarna werk ik het uit in Photoshop
Oh.![]()
Ik had er 15 ofzo. Voor elk onderdeel een aparte layer. Dus apart voor gezicht, voor haar en voor kleding. Dan nog layers voor schaduwen en lichtaccenten. Daarna nog het afwerkenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je hoeft niet overdreven veel layers te maken
3 - 5 was genoeg daar.
Oh.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar denk ik. Ik ben nu allemaal naar dingen aan het zoeken enzo. Ik maak nu de basis in Paint en daarna werk ik het uit in Photoshop
Zo'n tekentablet niks voor je eigenlijk?
![]()
Die heb ik hier liggen. Maar dan moet ik keihard ermee drukken voor er iets op papier komtquote:Op zondag 17 maart 2013 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zo'n tekentablet niks voor je eigenlijk?
Met de muis tekenen doe ik dan liever
Oh.![]()
Ik heb even een filmpje gemaakt hoe je iets moet/kan inkleuren, zie DM.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die layers een naam gegeven. Maar toen ik ging gummen moest ik telkens bij een andere layer iets weggummen. Maar ik vind het resultaat wel aardig.
Ooh dat doe ik wel eens, maar ik heb geen idee hoe je iets moet inkleuren enzo![]()
Ho, wacht!quote:Op zondag 17 maart 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar denk ik. Ik ben nu allemaal naar dingen aan het zoeken enzo. Ik maak nu de basis in Paint en daarna werk ik het uit in Photoshop
Waarom de basis in Paint?
★★★![]()
Ik moet de lijnen daar uitzetten. Beetje het plaatje schetsen enzo. En daarna overtrekken in Photoshop en inkleurenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb even een filmpje gemaakt hoe je iets moet/kan inkleuren, zie DM.
[..]
Ho, wacht!
Waarom de basis in Paint?
Oh.![]()
Snap ik, maar waarom kan je de lijnen niet in Photoshop uitzetten. De tools die je met paint hebt heb je ook met Photoshop?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet de lijnen daar uitzetten. Beetje het plaatje schetsen enzo. En daarna overtrekken in Photoshop en inkleuren
★★★![]()
Omdat ik Paint gewoon makkelijker vind ofzo. Gewoon oude gewoontesquote:Op zondag 17 maart 2013 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom kan je de lijnen niet in Photoshop uitzetten. De tools die je met paint hebt heb je ook met Photoshop?
Oh.![]()
Wel logisch inderdaad. Al moet je in de toekomst wel echt de overstap maken naar Photoshopquote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik Paint gewoon makkelijker vind ofzo. Gewoon oude gewoontes![]()
Succes
★★★![]()
Dat komt vanzelf wel. Ik zal nog wel wat Paintjes gaan maken hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel logisch inderdaad. Al moet je in de toekomst wel echt de overstap maken naar Photoshop![]()
Succes. Nog een paar uit de requestlijst enzo. En ondertussen met Photoshop kloten. Al heb ik nu volgens mij een proefversie ofzo die binnen een maand afloopt
Oh.![]()
Oh, maar ik zeg ook niet dat je moet stoppen met Paint (nog nietquote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel. Ik zal nog wel wat Paintjes gaan maken hoor. Nog een paar uit de requestlijst enzo. En ondertussen met Photoshop kloten. Al heb ik nu volgens mij een proefversie ofzo die binnen een maand afloopt
).
Vraagt Photoshop om een product key als je hem opent?★★★![]()
Jep, dat vraagt die. Geen idee waar ik dat vandaan moet halen. Want betalen gaat natuurlijk te verquote:Op zondag 17 maart 2013 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, maar ik zeg ook niet dat je moet stoppen met Paint (nog niet).
Vraagt Photoshop om een product key als je hem opent?![]()
Oh.![]()
Doe eens een print screen (via DM). Dan zoek ik even een code voor je.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep, dat vraagt die. Geen idee waar ik dat vandaan moet halen. Want betalen gaat natuurlijk te ver![]()
★★★![]()
Zie DM. Ik ga nu even eten makenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens een print screen (via DM). Dan zoek ik even een code voor je.
Oh.![]()
Ken je niemand uit je omgeving die goed is met Photoshop? Iemand die het je uitlegt en wat voordoet is, vind ik, toch wat makkelijker dan alles via internet leren. Dan kun je ook vragen stellen.![]()
Of je kan teamviewer doen... Met mic.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ken je niemand uit je omgeving die goed is met Photoshop? Iemand die het je uitlegt en wat voordoet is, vind ik, toch wat makkelijker dan alles via internet leren. Dan kun je ook vragen stellen.![]()
Wat doet Brands daar?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik kom er wel achter met wat kloten. En wat ik niet weet via tutorials kijken. Want ik ken niet echt mensen die ook heel goed zijn met Photoshop ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ken je niemand uit je omgeving die goed is met Photoshop? Iemand die het je uitlegt en wat voordoet is, vind ik, toch wat makkelijker dan alles via internet leren. Dan kun je ook vragen stellen.Oh.![]()
Met een Paint tekening ongeveer een halfuur. Ik gebruik niet zo een Wacom, ik doe het gewoon met de muisquote:Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Mubassie het volgende:
Hoelang ben je bezig met een tekening?
En gebruik je een wacom?
Oh.![]()
OKquote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom er wel achter met wat kloten. En wat ik niet weet via tutorials kijken. Want ik ken niet echt mensen die ook heel goed zijn met Photoshop ofzo.Jammer want ik denk dat je er wel veel aan zou hebben. Beetje interactie en vragen kunnen stellen.
![]()
Ja dat is wel waar. Ik wou vorig jaar ook een opleiding doen waarmee je met Photoshop moest werken maar toen werd ik afgewezenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
OKJammer want ik denk dat je er wel veel aan zou hebben. Beetje interactie en vragen kunnen stellen.
. Eigenlijk wil ik dat wel professioneel gaan doen. Moet het wel wat beter als die tekening van V/d Sar, maar dat was gewoon oefenen
Oh.![]()
Oh dat is wel jammer. Niet dat ik denk dat je het niet zelf kun leren hoor, helemaal niet. Maar ik weet uit ervaring dat 1x voordoen vele malen beter is dan zelf pielenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Ik wou vorig jaar ook een opleiding doen waarmee je met Photoshop moest werken maar toen werd ik afgewezen. Eigenlijk wil ik dat wel professioneel gaan doen. Moet het wel wat beter als die tekening van V/d Sar, maar dat was gewoon oefenen
![]()
![]()
Dat ben ik met je eens. Maar ajacied4lf heeft mij ook met een filmpje gestuurd wat hij deed. Dus dat kan ook welquote:Op zondag 17 maart 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer. Niet dat ik denk dat je het niet zelf kun leren hoor, helemaal niet. Maar ik weet uit ervaring dat 1x voordoen vele malen beter is dan zelf pielen
Oh.![]()
Ik zag het, aardig van hemquote:Op zondag 17 maart 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ajacied4lf heeft mij ook met een filmpje gestuurd wat hij deed. Dus dat kan ook welMisschien mag je hem af en toe wat vragen via mail of dm of zo.
![]()
Ik vind hem heel goedquote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lekker dooroefenen met photoshop
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Daar ben ik al mee bezigquote:Op zondag 17 maart 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het, aardig van hemMisschien mag je hem af en toe wat vragen via mail of dm of zo.
Oh.![]()
Moet mogelijk zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je ook een Pantelic maken die klapt of duimpjes omhoog steekt?
Oh.![]()
Dat doe ik zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vind hem heel goedLekker dooroefenen met photoshop
Oh.![]()
Thanks manquote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Staan weer erg toffe tussen, vooral die van Bale
Oh.![]()
Ik weet wel aardig wat van photoshop en kan je de basic wel uitleggen, pm maarquote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een Paint tekening ongeveer een halfuur. Ik gebruik niet zo een Wacom, ik doe het gewoon met de muis
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Dat is wel nice man, zal je wel dm'en danquote:Op maandag 18 maart 2013 00:01 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ik weet wel aardig wat van photoshop en kan je de basic wel uitleggen, pm maar
Oh.![]()
Ziet er nice uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel lastig te tekenen. Dus ben niet helemaal tevreden met het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Verzoekje: Memphis Depay?
Twitter het dan ook gelijk naar hem toe. Hij heeft er veel GeRT."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Naar Depay of naar Babel?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er nice uit.
Verzoekje: Memphis Depay?
Twitter het dan ook gelijk naar hem toe. Hij heeft er veel GeRT.Oh.![]()
Depay.quote:
Kijk maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien doet Babel het ook, dus tweet het ook naar hem (plaatje van Babel zelf he.Weet niet of hij geīnteresseerd is naar een plaatje van Depay
).
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay.
Kijk maar:Ik heb naar Babel getweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien doet Babel het ook, dus tweet het ook naar hem (plaatje van Babel zelf he.Weet niet of hij geīnteresseerd is naar een plaatje van Depay
).
Zijn tekening natuurlijk
Maar die tekeningen van Depay zijn wel vet
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: