SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van coaches A-ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van VI-HeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van Studio VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic
VBL / Karikaturen
Mijn twitter:
https://twitter.com/JRstyle93
Requestlijst:
-Louis van Gaal als de Paus
-John de Wolf
- Zinedine Zidane
-scheidsrechter Collina
-Sjaak Polak
-Jack van Gelder
-Jean-Paul boetius
-Jari litmanen (ajax)
-Edgar davids ( Juventus)
-Kevin Prince Boateng
-Tonny Vilhena
-Gareth Bale
-Van der Sar
-Babel
-Ruud Gullit ( Feyenoord)
-Giroud
-Gervinho
-Sjaak Swart
-Snoop Dogg ( Ajax)
-Luis Suarez ( Liverpool)
-Filip Djuricic
-Lasse Schöne
-Romelu Lukaku
-Rivaldo
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy
-Jaap Stam
-Jimbo
-Michael Reiziger
-Harry Vermeegen
-Dries Mertens met een lengtegrap![]()
-Fellaini.
-Robert Maaskant
-Studio Voetbal groepsfoto
-Geert den Ouden
-Frank de Boer (coach)
-Carlos Puyol
-Valderrama
-Henk Vos
-Abel Xavier
-Erik Dijkstra met duif
-Memphis Depay
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd!
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 18-03-2013 13:08:29 ]Oh.![]()
Cool hoor, ik vind trouwens jouw Hans Kraay uit het VI overzicht plaatje ook wel wat weghebben van Kieft.
BFF met GGMM![]()
Die ben ik wel vergeten te tekenenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
Cool hoor, ik vind trouwens jouw Hans Kraay uit het VI overzicht plaatje ook wel wat weghebben van Kieft.
Oh.![]()
De Zeeuw had ik al gemaakt. Dirk Kuyt ook trouwens maar die was zo mislukt, dus die post ik maar nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:37 schreef karton2 het volgende:
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy![]()
Oh.![]()
Mag je zelf weten, maakt mij niet zo uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga ik makenIn welk shirt? Nederland, Ajax, PSV, Man Utd, Lazio, AC Milan?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 14:47:20 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typische Stam gezichtsuitdrukking
Oh.![]()
ik wil mezelf getekend hebben![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
dmquote:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Geen probleem, vind het al geweldig dat je t doetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan kom je wel gewoon onderaan de lijst nog hč
Ik ben het gewend. Op school vorig jaar tekende ik ook iedereen naquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen probleem, vind het al geweldig dat je t doetOok leraren enzo, en dan aan ze geven hč
Oh.![]()
Awesomequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. Op school vorig jaar tekende ik ook iedereen naOok leraren enzo, en dan aan ze geven hč
Je zou in de stad moeten gaan zitten, als je 10eur per ding vraagt verdien je goud geld man !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is mij te koudquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Awesome
Je zou in de stad moeten gaan zitten, als je 10eur per ding vraagt verdien je goud geld man !En dan moet je het heel snel kunnen en in zwart-wit enzo. En de meeste karikaturen op straat hebben een heel andere stijl als dat ik teken. Die doen het veel meer overdreven.
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Is Sjaak Polak al voorbijgekomen?Hier is die danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.![]()
Harry Vermeegen request.
Sjakie lijkt ook prima
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nicequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
Harry Vermeegen request.
Sjakie lijkt ook prima
Oh.![]()
JR wil je eentje maken van Dries Mertens die bij Bruno Martins Indi door de benen kruipt of zo
Of een ander geintje met de lengte van Driesje als raakvlak![]()
Hč wat viesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:10 schreef Tyron het volgende:
naakte eriksen aub
verstuur maar via dm
grgrKan je dat er niet zelf onder painten?
Oh.![]()
ik ben teleurgesteldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hč wat viesKan je dat er niet zelf onder painten?
![]()
![]()
Ja met Paint. Maar ik gebruik wel foto's om goed naar de uiterlijke kenmerken te kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:10 schreef Mars88 het volgende:
Doe je dit gewoon uit de losse pols met paint?
Oh.![]()
Ja dat moet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef Aldo-MC het volgende:
JR wil je eentje maken van Dries Mertens die bij Bruno Martins Indi door de benen kruipt of zo
Of een ander geintje met de lengte van Driesje als raakvlak
Oh.![]()
In die tekening van PSV loopt hij al te janken als een baby. Maar ik heb wel een ideetje hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ok tof doe maar iets moois, Driesje heeft het verdiend
Oh.![]()
Ik heb het er ingezet, ik was het vergetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Fellaini staat niet tussen de requests.
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het er ingezet, ik was het vergetenHoe lang doe je eigenlijk (gemiddeld) over zo'n tekening?
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die tekening van PSV loopt hij al te janken als een baby. Maar ik heb wel een ideetje hoor![]()
![]()
![]()
Ja zou je dat nog kunnen aanpassen naar zo'n hawai-shirt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Eigenlijk moest hij zo'n hawai-shirt aan.
Maar dit is ook leuk
AFCA!![]()
Heeft hij dat wel eens aan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja zou je dat nog kunnen aanpassen naar zo'n hawai-shirt?
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja zou je dat nog kunnen aanpassen naar zo'n hawai-shirt?
Oh.![]()
Manolev?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herken je een detail op het shirtAFCA!![]()
![]()
Het is meer dit stijltje, Gijp draagt volgens mij nooit Oranje, sterker nog hij haat die kleur heeft hij een keer in VI Oranje gezegd toen de heren met oranje stropdassen en pakken zaten
[ Bericht 7% gewijzigd door Aldo-MC op 15-03-2013 18:11:25 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
Alleen Schelvis en Hansie nog en we zijn compleet
Oh.![]()
Dit beter?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is meer dit stijltje, Gijp draagt volgens mij nooit Oranje, sterker nog hij haat die kleur heeft hij een keer in VI Oranje gezegd toen de heren met oranje stropdassen en pakken zaten
Oh.![]()
Ik vind die van Gijp ook niet heel bijzonder, maar wel beter als mijn vorigequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan die van Gijp hoor ouwe reus
Oh.![]()
Het kan nog beter hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:05 schreef VMSDKR het volgende:
Je bent hier echt goed in man. Ze worden steeds beter.
Oh.![]()
quote:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of je paint wel de juiste donkere kleur heeft, aangezien hij zwarter is dan zwart.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek is niet zo lastig. Je trekt gewoon een cirkel en je hebt zijn vieze dikke kop al klaar.
Oh.![]()
Ik blijf het te gek vindenen ze worden idd steeds beter!
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
Ik blijf het te gek vindenen ze worden idd steeds beter!
![]()
Je word er wel beter in als je het vaker doet ja
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack is wel een beetje te slank, maar ja, het is dan ook een karikatuur.
Oh.![]()
Hee super gaaf dit man!
Heb je dit jezelf aangeleerd?
Tekeningen lijken sprekend, maar lijkt toch heel simpel getekend.
Mijn complimenten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Keselo het volgende:
Heb je Boetius al gedaan? Zo nee, verzoekje
Oh.![]()
Ik heb dit mezelf aangeleerd. Veel tekenen op school. En dan proberen mensen na te tekenen enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef Mubassie het volgende:
Hee super gaaf dit man!
Heb je dit jezelf aangeleerd?
Tekeningen lijken sprekend, maar lijkt toch heel simpel getekend.
Mijn complimenten
Oh.![]()
Wat teken je snel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hij moet zijn scherm opnemen als hij aan het tekenen is. Als hij klaar is de boel versnellen en op youtube zetten.quote:![]()
Dat zou wel saai zijn denk. De meeste filmpjes die ik daar zie zijn echt vet. De Mona Lisa natekenen enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hij moet zijn scherm opnemen als hij aan het tekenen is. Als hij klaar is de boel versnellen en op youtube zetten.
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
Echt goed werk zeg![]()
- Jari Litmanen (Ajax)
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: