Kennen ze in Amerika Aad de Mos enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.![]()
En John de Wolf en Zidane lijken me ook leuk om te doen.
O ja, en scheidsrechter Collina natuurlijk!![]()
Je zou trouwens ook een account aan kunnen maken op DeviantArt, dan heb je echt een internationaal platform voor je creaties.
Koning Aadquote:
Kan beter inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kennen ze in Amerika Aad de Mos enzo. Maar bedankt voor de tip. Ik heb Zidane al een keer gemaakt, al vond ik hem niet top.
[ afbeelding ]
Ik ga een account aanmaken. Ik kijk daar meestal voor Lion King fanartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Kan beter inderdaad.![]()
Amerika is sowieso niet zo'n voetballand natuurlijk, maar op DA zitten ook heel wat Europeanen, en die zullen je tekeningen van de bekende internationals zeker waarderen.
Baasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, dat moet absoluut mogelijk zijn
Weet niet of je paint wel de juiste donkere kleur heeft, aangezien hij zwarter is dan zwart.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, dat moet absoluut mogelijk zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of je paint wel de juiste donkere kleur heeft, aangezien hij zwarter is dan zwart.
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek is niet zo lastig. Je trekt gewoon een cirkel en je hebt zijn vieze dikke kop al klaar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek is niet zo lastig. Je trekt gewoon een cirkel en je hebt zijn vieze dikke kop al klaar.
Wat een heerlijke generatie komt er toch aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
John Collins was best goed, Engelaar ook was ook wel redelijk bij Genk.
En Schaken is zo een beetje de enigste nederlandse winger die fatsoenlijk voorzetten geeft.
Overigens is hij alleen maar voor de kwalificatie hoor...
Volgend jaar zullen Elia, Ola John, Boëtius, Depay daar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |