Waarom ongemakkelijk?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik watch je nu!
Alhoewel ik me wel ongemakkelijk voel tussen dat lijstje van Lion King fanbois.
Ik ben ook een Lion King Fanboyquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet echt tussen pas.
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Lion King Fanboy
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.Een fanboy is ook geen enkel probleem, maar tussen zo'n groep voel ik me wel echt oncomfortabel...
Oké tot zover mijn onzinpraat.
Je kan niet alles hebben hè.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Z'n hoofd heeft een ietwat rare verhouding met z'n lijf.
Bedankt.quote:
Maar alleen een hoofd vind ik er zo raar uitzien, en zo'n klein lichaampje vond ik wel grappig. En met die lijn wou ik een soort effect uitproberen wat je vaker ziet. Om de contouren duidelijker te maken enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
Z'n lichaam had ik gewoon weggehaald als ik jou was, maar verder ziet de tekening er prima uit weer.Misschien die lijn om z'n hoofd ook weghalen.
Misschien gewoon z'n lichaam op de juiste verhouding verder tekenen maar dan afsnijden vanaf de schouders ongeveer? Als een Panini-voetbalplaatje zeg maar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar alleen een hoofd vind ik er zo raar uitzien
Ja dat heb ik ook een paar keer gedaan en wou kijken hoe dit eruitzag. Maar blijkbaar valt het niet in de smaakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien gewoon z'n lichaam op de juiste verhouding verder tekenen maar dan afsnijden vanaf de schouders ongeveer? Als een Panini-voetbalplaatje zeg maar.
okquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:44 schreef Elan het volgende:
Hoi.
Kun je voor mij een UI tekenen met het hoofd van Terror Jaap JR
[ afbeelding ]
Zeg maar terwijl hij in trollmodus is
Die doe ik niet meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
Ik wil een karikatuur van Wilfried Kanon.
okquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doe ik niet meer tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |