Daar zijn al heel veel karikaturen van zo te zienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef karton2 het volgende:
Kan je er ook eentje van Van Rompuy maken?
Is wel geen voetballer maar heeft wel een mooie kop hiervoor.

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef karton2 het volgende:
Kan je er ook eentje van Van Rompuy maken?
Is wel geen voetballer maar heeft wel een mooie kop hiervoor.

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:20 schreef Doublepain het volgende:
haha leuke dubbelpijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje voor vanavond

Welke Feyenoorders zou je graag willen zien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Meer feyenoorders graag!
Tof topic dat wel

Lex Immers natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke Feyenoorders zou je graag willen zien?

Zit hij hier niet tussen? :quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog twee kerels uit Voetbalfans!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kennen ze in Amerika Aad de Mos enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.
En John de Wolf en Zidane lijken me ook leuk om te doen.
O ja, en scheidsrechter Collina natuurlijk!
Je zou trouwens ook een account aan kunnen maken op DeviantArt, dan heb je echt een internationaal platform voor je creaties.
 . Maar bedankt voor de tip. Ik heb Zidane al een keer gemaakt, al vond ik hem niet top.
 . Maar bedankt voor de tip. Ik heb Zidane al een keer gemaakt, al vond ik hem niet top. 

Koning Aadquote:

Kan beter inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kennen ze in Amerika Aad de Mos enzo. Maar bedankt voor de tip. Ik heb Zidane al een keer gemaakt, al vond ik hem niet top.
[ afbeelding ]

Ik ga een account aanmaken. Ik kijk daar meestal voor Lion King fanartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Kan beter inderdaad.
Amerika is sowieso niet zo'n voetballand natuurlijk, maar op DA zitten ook heel wat Europeanen, en die zullen je tekeningen van de bekende internationals zeker waarderen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |