SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van VI-HeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic
http://forum.fok.nl/topic/1858830
Mijn twitter:
https://twitter.com/JRstyle93
Requestlijst:
-Louis van Gaal als de Paus
-John de Wolf
- Zinedine Zidane
-scheidsrechter Collina
-Sjaak Polak
-Jack van Gelder
-Jean-Paul boetius
-Jari litmanen (ajax)
-Edgar davids ( Juventus)
-Kevin Prince Boateng
-Tonny Vilhena
-Gareth Bale
-Van der Sar
-Babel
-Ruud Gullit ( Feyenoord)
-Giroud
-Gervinho
-Sjaak Swart
-Snoop Dogg ( Ajax)
-Luis Suarez ( Liverpool)
-Filip Djuricic
-Lasse Schöne
-Romelu Lukaku
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd!
[ Bericht 29% gewijzigd door JR-Style-93 op 15-03-2013 01:26:13 ]Oh.
Vrouwen vind ik een stuk lastiger te tekenen. Ik heb ooit Emilie Voe wel eens geprobeerd:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt volgens mij nog geen één vrouw gedaan, is dat geen specialiteit, of vind je dat minder leuk? Of gewoon omdat er geen vrouwen in de voetballerij zijn natuurlijk. Anders kan je Escha van VI eens proberen.
Mertens?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mertens uit de OP lijkt wel een beetje op Butt-head van het MTV programma.
Butt-Head heeft geen rugnummer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, duidelijk toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie geen verschil.
Hij is leuk hoor.quote:
Misschien maak ik nog wel eens een VI-Collagequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Danny Vera mag je ook wel maken als je wil, hij heeft er een prachtige kop voor.
Narsingh staat er niet eens bijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor.![]()
Alleen Narsingh lijkt op Fer.
Ik heb die films gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan je niet concluderen op basis van het fotomateriaal.
Aha. Lens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk wat hij in zijn linkerhand heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |