SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van coaches A-ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van VI-HeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van Studio VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topic
VBL / Karikaturen
Mijn twitter:
https://twitter.com/JRstyle93
Requestlijst:
-Louis van Gaal als de Paus
-John de Wolf
- Zinedine Zidane
-scheidsrechter Collina
-Sjaak Polak
-Jack van Gelder
-Jean-Paul boetius
-Jari litmanen (ajax)
-Edgar davids ( Juventus)
-Kevin Prince Boateng
-Tonny Vilhena
-Gareth Bale
-Van der Sar
-Babel
-Ruud Gullit ( Feyenoord)
-Giroud
-Gervinho
-Sjaak Swart
-Snoop Dogg ( Ajax)
-Luis Suarez ( Liverpool)
-Filip Djuricic
-Lasse Schöne
-Romelu Lukaku
-Rivaldo
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy
-Jaap Stam
-Jimbo
-Michael Reiziger
-Harry Vermeegen
-Dries Mertens met een lengtegrap![]()
-Fellaini.
-Robert Maaskant
-Studio Voetbal groepsfoto
-Geert den Ouden
-Frank de Boer (coach)
-Carlos Puyol
-Valderrama
-Henk Vos
-Abel Xavier
-Erik Dijkstra met duif
-Memphis Depay
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd!
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 18-03-2013 13:08:29 ]Oh.![]()
Cool hoor, ik vind trouwens jouw Hans Kraay uit het VI overzicht plaatje ook wel wat weghebben van Kieft.
BFF met GGMM![]()
Die ben ik wel vergeten te tekenenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
Cool hoor, ik vind trouwens jouw Hans Kraay uit het VI overzicht plaatje ook wel wat weghebben van Kieft.
Oh.![]()
De Zeeuw had ik al gemaakt. Dirk Kuyt ook trouwens maar die was zo mislukt, dus die post ik maar nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:37 schreef karton2 het volgende:
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy![]()
Oh.![]()
Mag je zelf weten, maakt mij niet zo uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga ik makenIn welk shirt? Nederland, Ajax, PSV, Man Utd, Lazio, AC Milan?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 14:47:20 ]![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typische Stam gezichtsuitdrukking
Oh.![]()
ik wil mezelf getekend hebben![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
dmquote:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Geen probleem, vind het al geweldig dat je t doetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan kom je wel gewoon onderaan de lijst nog hč
Ik ben het gewend. Op school vorig jaar tekende ik ook iedereen naquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen probleem, vind het al geweldig dat je t doetOok leraren enzo, en dan aan ze geven hč
Oh.![]()
Awesomequote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het gewend. Op school vorig jaar tekende ik ook iedereen naOok leraren enzo, en dan aan ze geven hč
Je zou in de stad moeten gaan zitten, als je 10eur per ding vraagt verdien je goud geld man !Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is mij te koudquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Awesome
Je zou in de stad moeten gaan zitten, als je 10eur per ding vraagt verdien je goud geld man !En dan moet je het heel snel kunnen en in zwart-wit enzo. En de meeste karikaturen op straat hebben een heel andere stijl als dat ik teken. Die doen het veel meer overdreven.
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Is Sjaak Polak al voorbijgekomen?Hier is die danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.![]()
Harry Vermeegen request.
Sjakie lijkt ook prima
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: