Dat vind ik wel iets te overdrevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:26 schreef Trebo het volgende:
Ik vind het echt fenomenaal goed. Je kunt hier geld mee verdienen man.
Als jij dit al kan in paint, wil ik niet eens weten wat je kan in bijvoorbeeld Photoshop.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel iets te overdrevenOm er geld mee te verdienen moet je wel echt heel goed kunnen tekenen.
In Photoshop kan ik niks. Daar snap ik echt geen reet vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als jij dit al kan in paint, wil ik niet eens weten wat je kan in bijvoorbeeld Photoshop.
Is ook een heel lastig programma om te leren. Maar als ik jou was zou ik me erin verdiepen. Staan genoeg tutorials op het internet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Photoshop kan ik niks. Daar snap ik echt geen reet van
Al een paar keer een tutorial gedaan. Dan vind ik het wel heel lastigquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:29 schreef Trebo het volgende:
[..]
Is ook een heel lastig programma om te leren. Maar als ik jou was zou ik me erin verdiepen. Staan genoeg tutorials op het internet.
Ik heb ooit wel een tablet gehad. Maar ik weet niet meer of ik hem nog hebquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:42 schreef karton2 het volgende:
Koop zo'n 'instap tablet' van Wacom om het te proberen.
Je kan met zo'n ding zoveel meer dan met een muis. Eén keer een pen gebruiken in photoshop en je wilt niet meer terug naar je muis.
Zo ging het bij mij toen ik zo'n pen ipv een muis ging gebruiken om textures te maken.
Tablet + Photoshop of artrage
Die kan ik maken. Als speler of als directeur?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
Geweldig manWat een talent
Van der Sar een optie?
Dat wou ik dus net zeggen, dat ik niet weet wat leuker isquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan ik maken. Als speler of als directeur?
Daar moet ik nog wel aan werken ja. Leuke achtergrond enzo. Ik ben alleen slecht in het tekenen van gebouwen en voorwerpen enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat wou ik dus net zeggen, dat ik niet weet wat leuker isAls directeur is natuurlijk wel wat meer bij de tijd. Leuke setting erbij is natuurlijk wel bonuspunten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ibrahimovic heb ik al :
[ afbeelding ]
Hier is die danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.
Viel me wel op toen ik het zagquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tim Immers heeft toch niet zo'n grote neus? Maar ook de nieuwe zien er leuk uit
Nee serieus echt , hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel iets te overdrevenOm er geld mee te verdienen moet je wel echt heel goed kunnen tekenen.
Ja hoor, zal ik makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
Mag ik een Ruud Gullit in Feyenoordshirt?
In wat voor functie dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee serieus echt , hij heeft gelijk.
Pellequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor, zal ik makenHeb ook nog wat andere requests
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |