Ajax niet. Die verloren alleen van Vitessequote:Op zondag 17 maart 2013 01:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere club verliest dit jaar zomaar rare wedstrijden, er is echt geen pijl op te trekken.
Het spel van Ajax vind ik verreweg het beste dit jaar, jammer alleen dat ze toch zo vaak punten laten liggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax niet. Die verloren alleen van Vitesse. Maar Ajax speelt telkens onnodig gelijk. En Feyenoord leunt op Pellè en Vitesse op Bony. PSV kan ook het spel niet maken en alleen met wat individuele klasse voorin wat winnen. Ajax speelt als enige echt als team goed.
*peilquote:Op zondag 17 maart 2013 01:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere club verliest dit jaar zomaar rare wedstrijden, er is echt geen pijl op te trekken.
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat geniaal zou zijn dat Bale er zo bijstaat:
[ afbeelding ]
quote:
Ik kijk nog UFC, mijn dag is nog niet af.quote:
Mijne wel denk. Ik ga maar te bed zoquote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk nog UFC, mijn dag is nog niet af.
Weltrusten dan, ik zag net dat Ajax morgen tegelijk speelt met Feyenoord - Utrecht, wel jammer.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijne wel denk. Ik ga maar te bed zo
Wordt op EL2 uitgezondenquote:Op zondag 17 maart 2013 02:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weltrusten dan, ik zag net dat Ajax morgen tegelijk speelt met Feyenoord - Utrecht, wel jammer.
Bale is veels te breed en gespierdquote:
Leuk vmbo woord. Nu oprotten domme teringmongool.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 04:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk vmbo woord. Nu oprotten domme teringmongool.
Ooit gehoord van een karikatuurquote:Op zondag 17 maart 2013 04:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bale is veels te breed en gespierd
Je kan er niks van
Omdat je met Photoshop ook beter schaduwen kan aanbrengen enzo. En dan kan het ook nog in deze stijl gemaakt worden maar dan mooier. Maar zo goed ben ik daar nog niet inquote:Op zondag 17 maart 2013 11:49 schreef dion_v_k het volgende:
Die van Bale is echt geweldig![]()
![]()
Ik vind het met paint wel wat hebben, een beetje de stijl van Beavis & Buthead![]()
Dus waarom photoshop gebruiken? Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die dit zo goed kunnen met paint
Even teruggekekenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je met Photoshop ook beter schaduwen kan aanbrengen enzo. En dan kan het ook nog in deze stijl gemaakt worden maar dan mooier. Maar zo goed ben ik daar nog niet in. Heb je trouwens ook Boateng gezien die ik voor je gemaakt had?
Ja hij is wel wat breed. Maar hij doet me sowieso altijd aan een rugby speler denkenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, hij is wel wat dikjes
Vin je het erg als ik hem mijn fobo doe?
Ik heb hem geprobeerd te maken in Photoshop. Als je het niks vind maak ik hem wel in Paint overnieuwquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
Geweldig manWat een talent
Van der Sar een optie?
Edwinquote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd te maken in Photoshop. Als je het niks vind maak ik hem wel in Paint overnieuw![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |