Ik keek even op Googlequote:Op zondag 17 maart 2013 00:05 schreef Bamihapje het volgende:
Echt goed gedaan hoor
Mijn request: Abel Xavier.
Ah, dat moet kunnenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Mijn request: Erik Dijkstra met een duif.
Ooh ken ik nietquote:Op zondag 17 maart 2013 00:07 schreef karton2 het volgende:
[..]
Legendarische spits van o.a. Feyenoord.
Met facebook?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze heb ik in een paar minuten met facebook gemaakt, het is echt makkelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben nu bezig met een tekening. Ik heb een tutorial erbij voor schaduwen. Maar als ik met de magic wand selecteer dan selecteerd hij mijn tekening ook meequote:Op zondag 17 maart 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Photoshop bedoel ik, je kunt merken dat ik al 1 biertje heb gedronken
Dit is ook makkelijk met Photoshop:
[ afbeelding ]
Ik weet er ook niet heel veel van, maar als je met je rechter muisknop op die magic-wand knop klikt, dan kun je verschillende soorten magic-wand dingen selecteren.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een tekening. Ik heb een tutorial erbij voor schaduwen. Maar als ik met de magic wand selecteer dan selecteerd hij mijn tekening ook mee
Afellayquote:Op zondag 17 maart 2013 00:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Photoshop bedoel ik, je kunt merken dat ik al 1 biertje heb gedronken
Dit is ook makkelijk met Photoshop:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn eerste PhotoShop creatie![]()
[ afbeelding ]
Ja met die schaduwen mag ik nog wel wat meer klotenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ziet er prima uit, zal wel even wennen zijn in het begin?
Je ziet toch gelijk wie het is. In het begin is het wel even wennen welke functie je nodig hebt, heel veel ken ik ook nog niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met die schaduwen mag ik nog wel wat meer klotenZiet er nu niet uit met al die vlekken. Daar moet ik nog wel wat beter in worden. En nu heb ik heb ook niet echt mijn best gedaan op de details in het gezicht, maar gewoon als proef om die functies te testen
Vooral dat selecteren voor elk onderdeel deed ik nog wel haastig. Maar ik ga nu nog maar een Paint makenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je ziet toch gelijk wie het is. In het begin is het wel even wennen welke functie je nodig hebt, heel veel ken ik ook nog niet.
Ik hoop dat ze winnen morgen, ik heb er zomaar nog geen er goed gevoel over.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral dat selecteren voor elk onderdeel deed ik nog wel haastig. Maar ik ga nu nog maar een Paint makenEn dan na het slapen weer verder PhotoShoppen. Na AZ-Ajax natuurlijk
Tuurlijk hoop je dat ze winnenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze winnen morgen, ik heb er zomaar nog geen er goed gevoel over.
Van mij mag hij graag voor Eriksen in de plaats komen als die weggaat. Ik denk alleen dat PSV hem gaat kopen omdat ze meer bieden. AZ kan hem ook nog een jaar houden als er geen bod komt dat hoog genoeg is.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk hoop je dat ze winnenMaar word zo lastig hè. Ik zie die Altidore er weer een paar inschieten en Maher die gaat vlammen enzo. Dat zou alleen goed zijn als hij dan in de zomer naar Ajax komt
Van mij mag hij al komen als de Jong weggaat. Dan heb je Eriksen-Boccara-Maher of Eriksen-Blind-Maher op het middenveldquote:Op zondag 17 maart 2013 01:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mag hij graag voor Eriksen in de plaats komen als die weggaat. Ik denk alleen dat PSV hem gaat kopen omdat ze meer bieden. AZ kan hem ook nog een jaar houden als er geen bod komt dat hoog genoeg is.
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag hij al komen als de Jong weggaat. Dan heb je Eriksen-Boccara-Maher of Eriksen-Blind-Maher op het middenveld![]()
. Maar alles gaat er van afhangen wie er kampioen wordt.
Goh. Dat is ook een open deur van heb-ik-me-jou-daarquote:Op zondag 17 maart 2013 01:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
![]()
Al ben ik nog niet heel zeker, PSV, Feyenoord en Vitesse geef ik toch ook wel een aardige kans.
Iedere club verliest dit jaar zomaar rare wedstrijden, er is echt geen pijl op te trekken.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goh. Dat is ook een open deur van heb-ik-me-jou-daar![]()
Tuurlijk hebben die kans. De hele top-4 maakt kans. En het hele rechterrijtje maakt nog kans om te degraderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |