Ik heb wel eens wat met foto´s geklooid, mijn tekeningen zijn echt waardeloos zoals je weetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maak jij dan voor dingen? Ook tekeningen?
Weet ik dat dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat met foto´s geklooid, mijn tekeningen zijn echt waardeloos zoals je weet
Je hebt mijn Zeefuik toch gezien.quote:
Nee, die had ik met paint gemaakt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OohjaDie vond ik niet slecht hoor. Was die met Photoshop?
Gewoon paint maken van alleen het gezichtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, die had ik met paint gemaakt.
Als je niet kan tekenen wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon paint maken van alleen het gezichtDat is niet zo moeilijk toch?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens, die kapsels van die spelersJe ziet echt de meest rare dingen op hun hoofd
Balotelli heb ik al getekend, kijk maar in de OP. Ik heb een hele lijst met al mijn karikaturen gemaaktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Voor jou is dat wel mooi.
Kun je Sierd de Vos en Mario Balotelli nog op je lijst zetten?
Oh, ik zie het, het is al een flinke lijst.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Balotelli heb ik al getekend, kijk maar in de OP. Ik heb een hele lijst met al mijn karikaturen gemaakt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vilhena
Die hebben allemaal wel iets herkenbaars aan hun gezicht.
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik zie het, het is al een flinke lijst.
Wtf is nog wel lastigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Op Youtube staan ook heel veel handleidingen voor cartoons met Photoshop zag ik, ook makkelijke zoals deze
Als je op "Photoshop cartoon tutorial" zoekt in Youtube dan zie je echt heel veel voorbeelden.quote:
Ja ik heb al paar keer gekeken. Maar het zelf doen is nog een stuk lastigerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je op "Photoshop cartoon tutorial" zoekt in Youtube dan zie je echt heel veel voorbeelden.
Gewoon iets tekenen en dan inkleuren is net zo makkelijk als bij paint, er zijn alleen heel veel extra dingen die je kunt doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb al paar keer gekeken. Maar het zelf doen is nog een stuk lastiger
En mijn PhotoShop doet het al weer nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon iets tekenen en dan inkleuren is net zo makkelijk als bij paint, er zijn alleen heel veel extra dingen die je kunt doen.
Wie is Henk Vosquote:Op zondag 17 maart 2013 00:00 schreef LimboFan het volgende:
awesome die karikaturen!
Request: Henk Vos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |