Die is echt goedquote:
Wie is toma?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Leuk topic.
Doet mij denken aan toma van vroeger.
Oud user van hier die ook tekeningen maakte.quote:
Zijn die nog ergens terug te zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oud user van hier die ook tekeningen maakte.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die nog ergens terug te zien?
Jij zou de overstap moeten maken naar Photoshop. Met Paint heb je te weinig mogelijkhedenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zou de overstap moeten maken naar Photoshop. Met Paint heb je te weinig mogelijkheden![]()
Anders blijf je op je niveau steken, terwijl je nog veel beter kan worden met Photoshop.
Maar ik snap echt geen reet van dat hele Photoshopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Overstappen naar photoshop met een wacom tablet, heb ik je al eens eerder gezegd
Precies hetzelfde als met het maken van jouw tekeningen: vaker doen dan heb je dat zo door.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik snap echt geen reet van dat hele PhotoshopTeveel mogelijkheden, en met al die lagen die je dan moet aanklikken. Geen idee
Als je echt hiermee verder wil moet je er wat moeite voor doen. Photoshop is niet moeilijk, je moet alleen doorkrijgen hoe het werktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik snap echt geen reet van dat hele PhotoshopTeveel mogelijkheden, en met al die lagen die je dan moet aanklikken. Geen idee
Hier is hij danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
- Edgar Davids (Juventus, met bril uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |