quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of je paint wel de juiste donkere kleur heeft, aangezien hij zwarter is dan zwart.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek is niet zo lastig. Je trekt gewoon een cirkel en je hebt zijn vieze dikke kop al klaar.
Bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
Ik blijf het te gek vindenen ze worden idd steeds beter!
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack is wel een beetje te slank, maar ja, het is dan ook een karikatuur.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Keselo het volgende:
Heb je Boetius al gedaan? Zo nee, verzoekje
Ik heb dit mezelf aangeleerd. Veel tekenen op school. En dan proberen mensen na te tekenen enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef Mubassie het volgende:
Hee super gaaf dit man!
Heb je dit jezelf aangeleerd?
Tekeningen lijken sprekend, maar lijkt toch heel simpel getekend.
Mijn complimenten
Hij moet zijn scherm opnemen als hij aan het tekenen is. Als hij klaar is de boel versnellen en op youtube zetten.quote:
Dat zou wel saai zijn denk. De meeste filmpjes die ik daar zie zijn echt vet. De Mona Lisa natekenen enzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hij moet zijn scherm opnemen als hij aan het tekenen is. Als hij klaar is de boel versnellen en op youtube zetten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
Echt goed werk zeg![]()
- Jari Litmanen (Ajax)
Die is echt goedquote:
Wie is toma?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Leuk topic.
Doet mij denken aan toma van vroeger.
Oud user van hier die ook tekeningen maakte.quote:
Zijn die nog ergens terug te zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oud user van hier die ook tekeningen maakte.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die nog ergens terug te zien?
Jij zou de overstap moeten maken naar Photoshop. Met Paint heb je te weinig mogelijkhedenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zou de overstap moeten maken naar Photoshop. Met Paint heb je te weinig mogelijkheden![]()
Anders blijf je op je niveau steken, terwijl je nog veel beter kan worden met Photoshop.
Maar ik snap echt geen reet van dat hele Photoshopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Overstappen naar photoshop met een wacom tablet, heb ik je al eens eerder gezegd
Precies hetzelfde als met het maken van jouw tekeningen: vaker doen dan heb je dat zo door.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik snap echt geen reet van dat hele PhotoshopTeveel mogelijkheden, en met al die lagen die je dan moet aanklikken. Geen idee
Als je echt hiermee verder wil moet je er wat moeite voor doen. Photoshop is niet moeilijk, je moet alleen doorkrijgen hoe het werktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik snap echt geen reet van dat hele PhotoshopTeveel mogelijkheden, en met al die lagen die je dan moet aanklikken. Geen idee
Hier is hij danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
- Edgar Davids (Juventus, met bril uiteraard)
quote:
Ik zal hem in de lijst zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:34 schreef Stampie22 het volgende:
Is Carles Puyol al aangevraagd? Als er iémand een karakteristieke kop heeft...
Heb je al een lange lijst?quote:
Je kunt het ook zo bekijken: Paint is primitief. Je kunt er heel weinig mee in vergelijking met Photoshop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nu al binnen. Ben er een beetje mee aan het kloten. Maar als ik die dingen zie op YouTube. Zoveel dingen die je kan doen en al die layers. Dan raak ik het hele overzicht kwijt. Maar als ik daar beter mee ben, worden die tekeningen wel veel mooier jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo bekijken: Paint is primitief. Je kunt er heel weinig mee in vergelijking met Photoshop.
Gewoon een beetje oefenen en dingen uitproberen in Photoshop tot je 't snapt. Dan kun je er echt heel veel mee. Download het maar van thepiratebay of kat.ph.
PM Hasjee eens.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het nu al binnen. Ben er een beetje mee aan het kloten. Maar als ik die dingen zie op YouTube. Zoveel dingen die je kan doen en al die layers. Dan raak ik het hele overzicht kwijt. Maar als ik daar beter mee ben, worden die tekeningen wel veel mooier ja
Painter in Onzinquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Het geheim van tong80....
Dat word dan wel heel erg lastigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat wat Hajee doet is een deel van Photoshop waar JR eigenlijk geen behoefte aan heeft. Dat van Hajee gaat meer richting GIF's maken, en het combineren van verschillende afbeeldingen (wat hij overigens geweldig doet!).
JR moet juist oefenen met de basistools van Photoshop.
Maar het kan natuurlijk geen kwaad om je te verdiepingen in GIF's maken. Misschien maak je in de toekomst wel beweegende karkikaturen (Nee, Nu sla ik iets te ver door, dat is namelijk wel heel lastig)
Die is wel een goede jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Hier in het paasui topic staan ook wat voorbeelden van Hajee. Hij kan je vast helpen met vragen over Photoshop en zoONZ / [PASEN] Vraag hier je PaasUI aan
En weer OT:
Valderama is wel een goeie, maar dan wel MET haar, hij heeft het pas geleden afgeknipt.
[ afbeelding ]
Ik heb geen flauw benul van Photoshopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat wat Hajee doet is een deel van Photoshop waar JR eigenlijk geen behoefte aan heeft.
Of anders zelf een foto zoeken die misschien wat makkelijker of beter isquote:
Photoshop is toch echt een stuk lastiger als Paint, maar je kan er wel veel meer mee. Daarom ben ik dat nu een beetje aan het uitzoeken. Maar voor ik daar een fatsoenlijke tekening mee heb gemaakt duurt nog wel even ben ik bang.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul van PhotoshopDe tekeningen van allebei vind ik echt hardstikke leuk maar geen idee of de techniek erachter verschillend is.
[..]
Of anders zelf een foto zoeken die misschien wat makkelijker of beter is
Ik heb photoshop ooit geinstalleerd om te proberen, snapte er de ballen vanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Photoshop is toch echt een stuk lastiger als Paint, maar je kan er wel veel meer mee. Daarom ben ik dat nu een beetje aan het uitzoeken. Maar voor ik daar een fatsoenlijke tekening mee heb gemaakt duurt nog wel even ben ik bang.
Ik zoek standaard meerdere foto's dat ik het gezicht vanuit verschillende posities kan bekijken. Dan weet ik hoe de neus loopt enzo en andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |