Wat doet Brands daar?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd te maken in Photoshop. Als je het niks vind maak ik hem wel in Paint overnieuw![]()
[ afbeelding ]
Ik kom er wel achter met wat kloten. En wat ik niet weet via tutorials kijken. Want ik ken niet echt mensen die ook heel goed zijn met Photoshop ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ken je niemand uit je omgeving die goed is met Photoshop? Iemand die het je uitlegt en wat voordoet is, vind ik, toch wat makkelijker dan alles via internet leren. Dan kun je ook vragen stellen.
Met een Paint tekening ongeveer een halfuur. Ik gebruik niet zo een Wacom, ik doe het gewoon met de muisquote:Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Mubassie het volgende:
Hoelang ben je bezig met een tekening?
En gebruik je een wacom?
OKquote:Op zondag 17 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom er wel achter met wat kloten. En wat ik niet weet via tutorials kijken. Want ik ken niet echt mensen die ook heel goed zijn met Photoshop ofzo.
Ja dat is wel waar. Ik wou vorig jaar ook een opleiding doen waarmee je met Photoshop moest werken maar toen werd ik afgewezenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
OKJammer want ik denk dat je er wel veel aan zou hebben. Beetje interactie en vragen kunnen stellen.
Oh dat is wel jammer. Niet dat ik denk dat je het niet zelf kun leren hoor, helemaal niet. Maar ik weet uit ervaring dat 1x voordoen vele malen beter is dan zelf pielenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Ik wou vorig jaar ook een opleiding doen waarmee je met Photoshop moest werken maar toen werd ik afgewezen. Eigenlijk wil ik dat wel professioneel gaan doen. Moet het wel wat beter als die tekening van V/d Sar, maar dat was gewoon oefenen
Dat ben ik met je eens. Maar ajacied4lf heeft mij ook met een filmpje gestuurd wat hij deed. Dus dat kan ook welquote:Op zondag 17 maart 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer. Niet dat ik denk dat je het niet zelf kun leren hoor, helemaal niet. Maar ik weet uit ervaring dat 1x voordoen vele malen beter is dan zelf pielen
Ik zag het, aardig van hemquote:Op zondag 17 maart 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ajacied4lf heeft mij ook met een filmpje gestuurd wat hij deed. Dus dat kan ook wel
Ik vind hem heel goedquote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd te maken in Photoshop. Als je het niks vind maak ik hem wel in Paint overnieuw![]()
[ afbeelding ]
Daar ben ik al mee bezigquote:Op zondag 17 maart 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het, aardig van hemMisschien mag je hem af en toe wat vragen via mail of dm of zo.
Moet mogelijk zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Kun je ook een Pantelic maken die klapt of duimpjes omhoog steekt?
Dat doe ik zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vind hem heel goedLekker dooroefenen met photoshop
Thanks manquote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Staan weer erg toffe tussen, vooral die van Bale
Ik weet wel aardig wat van photoshop en kan je de basic wel uitleggen, pm maarquote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een Paint tekening ongeveer een halfuur. Ik gebruik niet zo een Wacom, ik doe het gewoon met de muis
Dat is wel nice man, zal je wel dm'en danquote:Op maandag 18 maart 2013 00:01 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ik weet wel aardig wat van photoshop en kan je de basic wel uitleggen, pm maar
Ziet er nice uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel lastig te tekenen. Dus ben niet helemaal tevreden met het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Naar Depay of naar Babel?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er nice uit.
Verzoekje: Memphis Depay?
Twitter het dan ook gelijk naar hem toe. Hij heeft er veel GeRT.
Depay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien doet Babel het ook, dus tweet het ook naar hem (plaatje van Babel zelf he.Weet niet of hij geïnteresseerd is naar een plaatje van Depay
).
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay.
Kijk maar:Ik heb naar Babel getweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien doet Babel het ook, dus tweet het ook naar hem (plaatje van Babel zelf he.Weet niet of hij geïnteresseerd is naar een plaatje van Depay
).
Zijn tekening natuurlijk
Maar die tekeningen van Depay zijn wel vet
Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |