Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[quote]Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
Veel mods zijn vrij redelijk hoor.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
Blijf jij maar knuffelen en de maatschappij naar de klote zien gaan....
Ik zie nu dat je V&A admin bent. Dat je tegen een organisatie bent die het spel van vraag en aanbod mee gaat spelen ontgaat me nu helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwaar dat blauw dan?
Ik knuffel niks. Ik vraag waarom jij niet in kan zien dat jouw opmerkingen veel te ver gaan. Als de maatschappij naar de klote zou gaan, komt dat niet doordat ik toekijk btw. Veeleer zal jouw houding ertoe een bijdrage zijn. Inclusief brandbommen. Maar ik begrijp dat jij dat weigert in te zien.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu dat je V&A admin bent. Dat je tegen een organisatie bent die het spel van vraag en aanbod mee gaat spelen ontgaat me nu helemaal![]()
En daarnaast doet het niks af aan de rest van mijn post.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ben al 2 maanden weg bij V&A, ondertitel idd nog even aanpassen
Je ging gewoon te ver kerel, met je brandbommen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef Barbusse het volgende:
En daarnaast doet het niks af aan de rest van mijn post.
Dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind De_Guidance juist een van de meer redelijke, genuanceerde users.
Zout graag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
Even popcorn in mijn onderbuik doen.
Dat begrijp ik ook dus niet. Brandbommen op gebedshuizen? En als daar dan vragen over gesteld worden gaat men er omheen draaien. Alsof het nooit gepost is. Beetje lafjes mijns inziens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat.
En het is jammer dat het ook hier nu over allerlei personen gaat i.p.v. de vraag: mag je hier zomaar schrijven dat je brandbommen op gebouwen van andersdenkenden wilt gooien. Die post is weliswaar weggehaald toen er hier veel rumoer om kwam, maar ik bedoel het in het algemeen: het lijkt mij niet de bedoeling dat zulke oproepen in NWS gepost worden?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef De_Guidance het volgende:
Je kunt je woede wel op mij richten, maar het maakt het allemaal niet minder overduidelijk hoe jij door de mand viel vandaag.
Dat zei ik ook al. Maar ik denk dat ik maar aanneem dat zulke oproepen tot geweld in NWS niet mogen; het topic is immers gesloten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook dus niet. Brandbommen op gebedshuizen? En als daar dan vragen over gesteld worden gaat men er omheen draaien. Alsof het nooit gepost is. Beetje lafjes mijns inziens.
Gelijk waarin precies, in dat gesloten topic?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is gewoon triest hoe jij, zelfs als A_A het post, je volledig op mij richt. Wat een obsessie.
Neemt niet weg dat A_A gewoon gelijk had
Waar heb je het over, ik geloof helemaal nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar jij aanbid net zoals hem dan ook een pedo.
Plus jij snapt nog niet eens hoe een video-recorder werkt, laat staan wat er op internet geschreven wordt. Dus we zullen jouw mening als dusdanig waarderen
Totdat er weer een ander topic geopend wordt natuurlijk. Bijvoorbeeld als een Saudische prins met teveel geld paleis Soestdijk wil gaan kopen, als jachthuis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar ik denk dat ik maar aanneem dat zulke oproepen tot geweld in NWS niet mogen; het topic is immers gesloten.
Zelfs dit snap je nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ik geloof helemaal nietIk ben atheist. Dit zegt al hoezeer je er niks van snapt.
Verder eens met de post van Disana, en vreemd dat er geen mods reageren hierop
He is the shit Statler and Waldorf live for.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef deadprez het volgende:
Ik blijf erbij dat die_hofstadtgruppe een troll is
maar ik ken hem verder ook niet en weet ook niet hoe hij normaal gesproken post
Graag even teruglezen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
ik heb het niet gelezen, waar wil je een reactie op?
Nope. Is vrijgesproken. Maar haal er maar weer totaal niet ter zake doende dingen bij, zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zelfs dit snap je niet
Jeeeeezus hoe dom ben je?
Je icoon: Michael Jackson. Dat was ook een pedo he.
Jij bent toch een mod hier, waarom wil je niet teruglezen dan, en doe je alsof je neus bloedtquote:
Topic geopend. Islam onderwerp. Flamewar. Brandbommen. Zoiets.quote:
Gewoon niet op ingaan. Hij wil de discussie weer vertroebelen zodat hij over een week kan zeggen dat dit nooit is gebeurd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nope. Is vrijgesproken. Maar haal er maar weer totaal niet ter zake doende dingen bij, zo ken ik je weer.
Nou, in jouw geval zou het zelfs wel terecht zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij triest.
Kun je jezelf niet beheersen dan? En denk je niet dat je daar wat aan moet doen?
Daar is geen week voor nodig hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan. Hij wil de discussie weer vertroebelen zodat hij over een week kan zeggen dat dit nooit is gebeurd.
He, ik zal niet ontkennen dat ik heb gezegd dat het terecht is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan. Hij wil de discussie weer vertroebelen zodat hij over een week kan zeggen dat dit nooit is gebeurd.
moequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij bent toch een mod hier, waarom wil je niet teruglezen dan, en doe je alsof je neus bloedt
beetje raar dit.quote:
daar is toch reactie op geweest?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Topic geopend. Islam onderwerp. Flamewar. Brandbommen. Zoiets.
Je hebt ook gezegd 'ik doe mee' en 'PM je nummer als het zo ver is'quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, ik zal niet ontkennen dat ik heb gezegd dat het terecht is.
Maar ik heb het woord brandbommen zelf niet gebezigd.
En dat schijn jij met je anatolische kop maar niet te begrijpen
Tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef De_Guidance het volgende:
. Je schreeuwt dingen over pedo-profeten, en roept brandbom na brandbom !
Jij hebt echter wel instemmend gereageerd op het gebruik ervan. En daarvoor hoef je niet perse "Ja! Brandbommen op een moskee zijn tof!" te posten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, ik zal niet ontkennen dat ik heb gezegd dat het terecht is.
Maar ik heb het woord brandbommen zelf niet gebezigd.
En dat schijn jij met je anatolische kop maar niet te begrijpen
wat jij denkt dat mods 24/7 klaar zitten voor dit soort dingen?quote:
Klopt. Maar zoals ik al zei: ik heb het woord NIET geschreven. Terwijl jij dat continue wel insinueert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt ook gezegd 'ik doe mee' en 'PM je nummer als het zo ver is'
Kun je toch gewoon zelf blokkeren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wil je kappen met PM's sturen Guidance?
Zeker. Want zo iets zou volledig terecht zijn. Sterker nog ik zou het toejuichenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt echter wel instemmend gereageerd op het gebruik ervan. En daarvoor hoef je niet perse "Ja! Brandbommen op een moskee zijn tof!" te posten.
Oh, ik dacht dat je vroeg waar het om ging.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar is toch reactie op geweest?
Paddy heeft het topic schoongeveegd, was water naar de zee dragen dus ze heeft het gesloten met de melding dat ze er misschien nog op terugkomt
wat wil je nog meer precies?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat jij denkt dat mods 24/7 klaar zitten voor dit soort dingen?
ik ben moe en heb ff geen zin om dit gebekvecht terug te lezen dus als je direct een reactie wil dan moet je duidelijker zijn of wachten tot morgen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Peunage het volgende:
Bericht van een mod over brandbommen;
NWS / De Pier straks een nieuwe moskee?
EDIT: Die post is opeens verdwenen. De quote van DH staat er nog.
Bericht van DH;
Ik had een tijdje geleden al willen aankaarten wat een partijdigheid er is op FOK! Toen met dat grapje over synogoge.nl enzo. Het was toen al duidelijk dat er bepaalde mods zijn met belachelijke ideeën en extremistische meningen, maar dat is niet eens meer nodig. admiraal is niet de enige, al is hij degene die zijn ideeën wel openbaart.
Oke. Misschien dat dit heel raar is ofzo, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat als je mod bent van een bepaald forum en een user vraagt je heel netjes om wat dingen terug te lezen en daar een reactie op te geven, dat je dat dan ook doet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat jij denkt dat mods 24/7 klaar zitten voor dit soort dingen?
ik ben moe en heb ff geen zin om dit gebekvecht terug te lezen dus als je direct een reactie wil dan moet je duidelijker zijn of wachten tot morgen
Kan het niet iets groter?quote:
ik ben je hondje nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oke. Misschien dat dit heel raar is ofzo, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat als je mod bent van een bepaald forum en een user vraagt je heel netjes om wat dingen terug te lezen en daar een reactie op te geven, dat je dat dan ook doet.
no offense verder
Ik zou graag een antwoord hierop willen hebben, want dat vraag ik me ook al een tijd af.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat.
En het is jammer dat het ook hier nu over allerlei personen gaat i.p.v. de vraag: mag je hier zomaar schrijven dat je brandbommen op gebouwen van andersdenkenden wilt gooien. Die post is weliswaar weggehaald toen er hier veel rumoer om kwam, maar ik bedoel het in het algemeen: het lijkt mij niet de bedoeling dat zulke oproepen in NWS gepost worden?
Hier zeg je gewoon duidelijk dat je meedoet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals ik al zei: ik heb het woord NIET geschreven. Terwijl jij dat continue wel insinueert.
Hmm. Is dat net zoiets als liegen dat ik brandbommen getypt zou hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik stuur D_H geen PM's/DM trouwens. Hij liegt.
Ik weet niet of mods dat kunnen zien, maar ze mogen het checken.
Rustig aan, ik was niet degene die je iets vroeg. Ik geef enkel mijn mening.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben je hondje niet
als het haast heeft moet je duidelijker zijn en anders kijk ik er morgen ff naar
kan ik niet zienquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik stuur D_H geen PM's/DM trouwens. Hij liegt.
Ik weet niet of mods dat kunnen zien, maar ze mogen het checken.
Ik weet niet hoe het hier precies gaat, maar dit lijken mij reactie die je redelijk serieus moet nemen, zeker als ze van een Mod of iemand die tot voor kort Mod is geweest. Nou heb ik wel een beetje een idee hoe het hier gaat, reacties als www.jodenee.nl staat een waarschuwing op, en dit lijkt mij wat verder te gaan dan een flauw grapje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
ja die van A_A heeft Paddy al weggehaald, misschien komt ze er nog op terug morgen
waar moet nog wel op gereageerd worden?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kan het niet iets groter?
Jezus is dit een moslimtrekje of zo? Gewoon niet in staat zijn tot NLs lezen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier zeg je gewoon duidelijk dat je meedoet.
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic is CORRUPT!
Het ontkennen zal dit keer niet meer werken, teveel hebben het gezien.
quote:Eens. Pm me je nummer maar als het zover is.
het is weggehaald, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het hier precies gaat, maar dit lijken mij reactie die je redelijk serieus moet nemen, zeker als ze van een Mod of iemand die tot voor kort Mod is geweest. Nou heb ik wel een beetje een idee hoe het hier gaat, reacties als www.jodenee.nl staat een waarschuwing op, en dit lijkt mij wat verder te gaan dan een flauw grapje.
En dat gaat in mijn ogen veel te ver. Afbranden van gebedshuizen, wat voor huizen dan ook, getuigt niet echt van beschaafde verdraagzaamheid. Al helemaal niet als men slechts een plan, een wens, heeft, en dat er ondanks dat al direct dergelijke posts worden geplaatst.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeker. Want zo iets zou volledig terecht zijn. Sterker nog ik zou het toejuichen
ja troll dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezus is dit een moslimtrekje of zo? Gewoon niet in staat zijn tot NLs lezen?
Ik heb al 1.000 x gezegd dat ik het een goed idee vind, maar dat ik NIET zelf brandbommen ed heb geschreven.
Hoe simpel ben je als je dat niet kan begrijpen? Geloof je ook in boze geesten of zo?
Moslims en hun joden-obsessiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het hier precies gaat, maar dit lijken mij reactie die je redelijk serieus moet nemen, zeker als ze van een Mod of iemand die tot voor kort Mod is geweest. Nou heb ik wel een beetje een idee hoe het hier gaat, reacties als www.jodenee.nl staat een waarschuwing op, en dit lijkt mij wat verder te gaan dan een flauw grapje.
Ik weet het niet. Zijn er geen regels omtrent dit soort dingen? Waarschuwingen/bans whatever. Ik ben nu gewoon benieuwd wat er precies aan gedaan wordt behalve een post verwijderen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is weggehaald, wat wil je nog meer?
Het heeft geen nut verdraagzaam te zijn tegen haatdragenden. Verdraagzaam zijn heeft 1000 jaar geleden ook niet geholpen tegen de terreur van de katholieke kerk. Hetzelfde geldt nu voor de islam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat gaat in mijn ogen veel te ver. Afbranden van gebedshuizen, wat voor huizen dan ook, getuigt niet echt van beschaafde verdraagzaamheid. Al helemaal niet als men slechts een plan, een wens, heeft, en dat er ondanks dat al direct dergelijke posts worden geplaatst.
En nog iets; het is net zomin jouw plaats als de mijne om iets "terecht" te vinden, zonder dat hetgene waar het over gaat nog niet eens heeft plaatsgevonden. Maar succes met het hamsteren van molotov-cocktails kerel. Ik weet dat je ze zelf nooit zal durven gebruiken, maar je zal ze vast met liefde uitdelen.
dat zijn jouw zaken niet echt, mag en ga ik hier ook niet besprekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zijn er geen regels omtrent dit soort dingen? Waarschuwingen/bans whatever. Ik ben nu gewoon benieuwd wat er precies aan gedaan wordt behalve een post verwijderen.
Waarom focus je je dan op mij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef De_Guidance het volgende:
En waar wil je precies zijn nummer voor hebben als hij brandbommen gooit? Ga je met hem kletsen?
[..]
Jij moet echt niet mensen betichtten van obsessie mafkees! Ik gaf dit enkel als voorbeeld. Dat jij deze kans meteen aangrijpt om je haat te spuwen is inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moslims en hun joden-obsessie
Hele boek van ze staat vol met haat, maar janken als ze zelf eens wat tegenwerking krijgen.
Ja hoor Mohammed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij moet echt niet mensen betichtten van obsessie mafkees! Ik gaf dit enkel als voorbeeld. Dat jij deze kans meteen aangrijpt om je haat te spuwen is inmiddels wel duidelijk.
Okee, dank je. Fijn dat het niet mag, gaat allemaal veel te ver.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
daar heb je toch al antwoord op?
mag niet op fok! en daarom is het weggehaald
Dat is dan een beetje raar. Ik vraag alleen of er regels omtrent dit gedrag bestaan. Of jullie hem ervoor straffen of niet is niet mijn zaak, maar ik vraag me alleen af of hier geen afspraken over zijn gemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zijn jouw zaken niet echt, mag en ga ik hier ook niet bespreken
er gelden voor hem dezelfde afspraken als voor jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje raar. Ik vraag alleen of er regels omtrent dit gedrag bestaan. Of jullie hem ervoor straffen of niet is niet mijn zaak, maar ik vraag me alleen af of hier geen afspraken over zijn gemaakt
Maar goed, laatste reactie van mij, het is welletjes geweest.
Die post werd pas verwijderd toen hier al lang en breed discussie over was, dus dat is nog wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
zitten we nu serieus al een half topic te emmeren over of een door de mods verwijderde post wel of niet kan op fok!?
lijkt me sterk
Dus daarom loop je hier te trollen? Dat is jouw bijdrage? Damn dude, that is some sad story you just told me.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het heeft geen nut verdraagzaam te zijn tegen haatdragenden. Verdraagzaam zijn heeft 1000 jaar geleden ook niet geholpen tegen de terreur van de katholieke kerk. Hetzelfde geldt nu voor de islam.
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Willen jullie nou echt horen dat ik over de knie moest en een note heb gekregen?maar oke NWS is wel een leuk subforum eigenlijk dus blijf wat vaker hangen hier
![]()
we zijn er nu eenmaal niet altijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die post werd pas verwijderd toen hier al lang en breed discussie over was, dus dat is nog wel begrijpelijk.
Voor het overige lijkt de kwestie me nu wel duidelijk: het mag niet, ondanks dat mod AA er stoer over bleef doen. Dat is toch wel prettig om te weten.
A_A blijft voor altijd modquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
JaBeetje rechtvaardigheid. Je hebt nl. nog wel een duidelijke tag als moderator.
Gaat veranderen, is allang aangevraagdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
JaBeetje rechtvaardigheid. Je hebt nl. nog wel een duidelijke tag als moderator.
Daar is ook geen kritiek op hoor wat mij betreft. Ik verklaarde alleen waarom er zo lang over gesproken werd: die post stond er nog.quote:
van mij mag hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen als ik op POL mag modden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen als ik op POL mag modden
Ik hoef niet te horen dat je een note/ban/whatever hebt gekregen hoor, wat mij betreft ben je altijd welkom om te posten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Willen jullie nou echt horen dat ik over de knie moest en een note heb gekregen?maar oke NWS is wel een leuk subforum eigenlijk dus blijf wat vaker hangen hier
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
IEMAND MOET HET TOCH DOEN
HAHAAAAAAAAA
* sp3c runs away
Ah kutje, we gaan weer on-topic dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef Disana het volgende:
En ik geloof dat dit een beetje dubbelop is?
NWS / Jogster in Frankrijk gruwelijk vermoord met stenen en cuttermes
NWS / Werkloze Brit slacht vrouw af na mislukte verkrachting
Robijn48 en Disana hele ritsen noemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet. Volgens mij werd ik zojuist door een hele rits users redelijk en genuanceerd genoemd.
Maar jij wil op de een of andere manier graag een beeld van mij neerzetten als NWS agressor.
De mijne ook niet. Teh interwebz is traag denk ikquote:
Dat krijg je nou van al die heibel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Teh interwebz is traag denk ik
Nog altijd meer dan de mensen die jou redelijk en genuanceerd noemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Robijn48 en Disana hele ritsen noemen![]()
![]()
* Barbusse rent naar het midden van de kamer, plant een boom, knuffelt een bever, verbrand wat kruiden en zingt luidkeels Kumbajaaaaaaaaa, my lovequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van al die heibel.
Dat zijn dan ook benamingen voor PvdA-stemmers met grijze krullen en gebreide truien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan de mensen die jou redelijk en genuanceerd noemen
Sorry, kusje op je oorlelquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
ik zei toch dat ik moe was, zit me niet te dissen
Ik heb ook andere benamingen voor jouw slag mensen, maar in tegenstelling tot jou weet ik wat wel en wat niet gezegd kan worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook benamingen voor PvdA-stemmers met grijze krullen en gebreide truien.
Grens: uitsluitend de oorlellen van sp3c mogen gekust worden. En dan ook alleen met getuite lippen. Dus geen gelebber.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Barbusse het volgende:
Dat kusje of het dissen? Ik weet het, ik ben dead sexy. Dus ik kom met beide wel weg. Maar dat we even duidelijk de grenzen stellen.
Je bedoelt wat je wel of niet durft te zeggen als er anderen kijken. Schijnheil.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb ook andere benamingen voor jouw slag mensen, maar in tegenstelling tot jou weet ik wat wel en wat niet gezegd kan worden.
Ja een mede-Mohammed doet het altijd goed.quote:
Nee hoor, ik heb geen angst op het internet. Ik heb wel hersenen en ben genuanceerd. Ik weet wat wel en niet kan. Als ik jou in het geheim wil beledigen had ik je met PM's overspoeld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bedoelt wat je wel of niet durft te zeggen als er anderen kijken. Schijnheil.
Gelebber vind ik dan weer zo'n futiele poging tot het verliezen van je onschuld, zoenend in het fietsenhok van de school op een vrijdagmiddag met kauwgom in je mond. Je weet wel, je wilt het stiekem wel, maar je durft eigenlijk nog niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Grens: uitsluitend de oorlellen van sp3c mogen gekust worden. En dan ook alleen met getuite lippen. Dus geen gelebber.
Ik zat al naar vieze hondentongenlebberplaatjes te kijken... kun je nagaan wat voor effect al die ophef op een mens kan hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelebber vind ik dan weer zo'n futiele poging tot het verliezen van je onschuld, zoenend in het fietsenhok van de school op een vrijdagmiddag met kauwgom in je mond. Je weet wel, je wilt het stiekem wel, maar je durft eigenlijk nog niet.
Als je het niet erg vind, bedien ik me van andere methodes dan...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat al naar vieze hondentongenlebberplaatjes te kijken... kun je nagaan wat voor effect al die ophef op een mens kan hebben
Moet jij niet mensen met bierblikjes bekogelen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ah de mede muzelmannen worden opgetrommeld.
Moet jij niet achter je kijken of er boze geesten staan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij niet mensen met bierblikjes bekogelen?
Er zijn geen muzelmannen in zijn omgeving dus hij moet al het bier zelf opdrinken, teh horrorquote:
Nee. Dat moet ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moet jij niet achter je kijken of er boze geesten staan?
Maar je gelooft er wel in!quote:
Nee, daar geloof ik niet. Maar, laten we het eens over jou hebben. Bierblikjes gooien naar moslima's, het ondersteunen van terroristisch geweld...quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je gelooft er wel in!
Om in jouw belevingswereld te blijven; waar zegt hij letterlijk dat hij in boze geesten gelooft?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je gelooft er wel in!
Je hebt het nota bene zelf gezegd. Net als dat je terreuracties ondersteunt. Of wil je dat ook ontkennen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen zou ik trouwens niet bekogelen. Maar ja, mensen zijn dan ook intelligent genoeg om niet in onzichtbare boze geesten te geloven.
Niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niet. Maar, laten we het eens over jou hebben. Bierblikjes gooien naar moslima's, het ondersteunen van terroristisch geweld...
Djinns zijn een onderdeel vh islamitische geloof.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om in jouw belevingswereld te blijven; waar zegt hij letterlijk dat hij in boze geesten gelooft?
Ik heb geen imam, En het feit dat je niet weet wat djinns zijn, maar daarentegen wel meent erover mee te kunnen praten, is wel hilarisch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet?
Je claimt nu moslim te zijn maar niet in djinns te geloven? Tijdje terug zei je wat anders. Vertel je imam eens dat je niet alles uit de koran geloofd en vertel me zijn antwoord eens.
Oh ja, dat vergat ik even. Je leest heel selectief. My bad. Ik zal voortaan, om het makkelijker te maken voor je, de "Om in jouw belevingswereld te blijven" weg laten. Silly me. Ik hoopte op wat zelfreflectie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Djinns zijn een onderdeel vh islamitische geloof.
Oh nu geloof je wel in djinns, maar het zijn geen boze geesten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen imam, En het feit dat je niet weet wat djinns zijn, maar daarentegen wel meent erover mee te kunnen praten, is wel hilarisch.
Ik geloof zeker in het bestaan van djinns.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh nu geloof je wel in djinns, maar het zijn geen boze geesten?
The jinn (Arabic: جن ǧinn, singular جني ǧinnī; also spelled djinn), or genies, are spirits mentioned in the Qurʾān and Islamic theology who inhabit an unseen world in dimensions beyond the visible universe of humans. Together, the jinn, humans and angels make up the three sentient creations of God. The Qurʾan mentions that the jinn are made of a smokeless and "scorching fire",[1] and they have the physical property of weight.[clarification needed][2] Like human beings, the jinn can also be good, evil, or neutrally benevolent.[3] The jinn are mentioned frequently in the Qurʾan, and the 72nd surah is entitled Sūrat al-Jinn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh nu geloof je wel in djinns, maar het zijn geen boze geesten?
Omdat zijn overtuiging is gebaseerd op haat en onderbuikgevoelens. Hij heeft een keer een nare ervaring gehad met een 'moslim'.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:40 schreef Barbusse het volgende:
Waarom faal jij altijd zo hard in het motiveren van je overtuiging, D_H?
De arme man, ik wil hem echt begrijpen. Ik heb ook wel eens een nare ervaring gehad met een 'vrouw'. Ik ben echter alles behalve een 'vrouwenhater'. Steek ik nu mijn kop in het zand? Of heb ik ongelijk als ik zeg dat een kleine groep het verpest voor de rest?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat zijn overtuiging is gebaseerd op haat en onderbuikgevoelens. Hij heeft een keer een nare ervaring gehad met een 'moslim'.
Dat meen je niet joh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geloof zeker in het bestaan van djinns.
Komt er niet door. Is in strijd met het bestemmingsplan van Den Haag. Ik juich het wel toe dat ze er een restaurant bouwen waar men van Oosterse hapjes kan genieten. Tevens mogelijkheden voor andere kleine winkeltjes. Het geld hebben ze in overvloed, want de stichting heeft banden met een schatrijke sjeik. Ze kunnen die hele pier met gemak renoveren en nieuw leven in blazen. Vraag mij af welke Nederlandse organisatie al dat geld in die pier wil steken. Heel weinig met deze crisis, zelfs Van der Valk heeft de pier verwaarloosd.quote:
Waarom is die dan failliet?quote:
Die pier is een dooie pier op het moment en ziet er niet uit dus is het prima dat ze er iets anders van willen maken en waarom dan geen moskee? Mensen die er niks te zoeken hebben blijven er dan maar gewoon weg.Het was ooit een casino en daar kwam ook niet iedereen dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Komt er niet door. Is in strijd met het bestemmingsplan van Den Haag. Ik juich het wel toe dat ze er een restaurant neerzetten met Oosterse hapjes en andere kleine winkeltjes. Het geld hebben ze in overvloed, want de stichting heeft banden met een schatrijke sjeik. Ze kunnen die hele pier met gemak renoveren en nieuw leven in blazen. Vraag mij af welke Nederlandse organisatie al dat geld in die pier wil steken. Heel weinig met deze crisis, zelfs Van der Valk heeft de pier verwaarloosd.
Volgens sommige mensen kun je in Den Haag en binnenkort dus ook Scheveningen alleen maar oosters eten. Dus dat kan niet kloppen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk gebrek aan lekkere oosteres hapjes
Oh, ik weet dat het er dood oogt, vandaar dat renovatie noodzakelijk is wil je het winstgevend maken. Moskee is in strijd met het bestemmingsplan van Den Haag. Bestemmingsplan is wetgeving op gemeentelijk niveau. Niettemin lijkt het mij ook een plus als ze de hele pier renoveren en d'r daarna een Oosterse restaurant en andere winkeltjes in die stijl bouwen. Kan een leuke ervaring zijn voor strandbezoekers en toeristen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die pier is een dooie pier op het moment en ziet er niet uit dus is het prima dat ze er iets anders van willen maken en waarom dan geen moskee? Mensen die er niks te zoeken hebben blijven er dan maar gewoon weg.Het was ooit een casino en daar kwam ook niet iedereen dus ik zie het probleem niet zo.
En niemand kan iets tegen restaurants met lekkere hapjes hebben
Nee, want vijfde colonne islamificatie en zulks. En stel je voor dat ze het daadwerkelijk winstgevend weten te maken. Dat KAN toch niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat het er dood oogt, vandaar dat renovatie noodzakelijk is wil je het winstgevend maken. Moskee is in strijd met het bestemmingsplan van Den Haag. Bestemmingsplan is wetgeving op gemeentelijk niveau. Niettemin lijkt het mij ook een plus als ze de hele pier renoveren en d'r daarna een Oosterse restaurant en andere winkeltjes in die stijl bouwen. Kan een leuke ervaring zijn voor strandbezoekers en toeristen.
Tja, niks is zeker. Het hangt allemaal van het draagvlak af. Het geld is de minste issue voor Al Sahab. Het is een islamitische organisatie en veel mensen zijn daar hier als de dood voor. Tja....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want vijfde colonne islamificatie en zulks. En stel je voor dat ze het daadwerkelijk winstgevend weten te maken. Dat KAN toch niet?
Geld.Oh ja. Dat waarvoor werkelijk iedereen principes laat varen. Was ik even vergeten. WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, niks is zeker. Het hangt allemaal van het draagvlak af. Het geld is de minste issue voor Al Sahab. Het is een islamitische organisatie en veel mensen zijn hier als de dood voor. Tja....
Misschien wil een Nederlandse onderneming/organisatie miljoenen euro's steken in renovatie van de pier. Die kans lijkt mij bijzonder klein.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geld.Oh ja. Dat waarvoor werkelijk iedereen principes laat varen. Was ik even vergeten. WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!
Misschien de NAM. Of Shell. WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:40 schreef Jellereppe het volgende:
Misschien wil een Nederlandse onderneming/organisatie miljoenen euro's steken in renovatie van de pier. Die kans lijkt mij bijzonder klein.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien de NAM. Of Shell. WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!
Zou toch leuk zijn als die dan alsnog besluiten om er een moskee van te maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:46 schreef Barbusse het volgende:
De pier onder beheer van een Nederlandse ondernemening. Hollandsch cultureel erfgoed, dat moeten we respecteren
Nou ja, als alle gewonnen energie alleen naar Nederland gaat, issie toch nog een beetje gericht naar het oosten. Ik weet het, niet helemaal wat je bedoelt, maar ja, Nederland. Poldermodel. Jeweets.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als die dan alsnog besluiten om er een moskee van te maken.
Dat is As Sahab, een terreurorganisatie met een link naar Al-Qaida. We hebben het nu over stichting Al Sahab.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:59 schreef Peunage het volgende:
Alsahab, zo heette de persvoorlichting van Al-Qaida toch ook? Hier moet iets achter zitten.
Uhuh, dat is wat hunnie zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is As Sahab, een terreurorganisatie met een link naar Al-Qaida. We hebben het nu over stichting Al Sahab.
Dat is te genuanceerd voor dit uur, ik ga slapen. WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is As Sahab, een terreurorganisatie met een link naar Al-Qaida. We hebben het nu over stichting Al Sahab.
Ik ga zo ook mijn bed induiken voor 5 uurtjes slaap.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is te genuanceerd voor dit uur, ik ga slapen. WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!
Taqiyya, wat ik je brom.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Uhuh, dat is wat hunnie zeggen inderdaad.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Uhuh, dat is wat hunnie zeggen inderdaad.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ga zo ook mijn bed induiken voor 5 uurtjes slaap.
Voordat we allemaal hartstikke doodvermoordt gaan worden schijnbaar.quote:
Poseidon and Apollo abide. New playthingie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Serieus. We gaan allemaal dood. Ze willen die pier nieuw leven in blazen onder de zee.
Als je het niet erg vind, ga ik die doornemen als ik wat minder moe ben. Weltrusten kerel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef Jellereppe het volgende:
De site van Al Sahab voor de geïnteresseerden: http://www.alsahab.co/
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sorry. Was misschien iets te snel. Welterusten.
Ik heb gemod toen ik het topic zag. Niet eerst hier gekeken want 80% van de posts hier bestaat uit slowchat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die post werd pas verwijderd toen hier al lang en breed discussie over was, dus dat is nog wel begrijpelijk.
Voor het overige lijkt de kwestie me nu wel duidelijk: het mag niet, ondanks dat mod AA er stoer over bleef doen. Dat is toch wel prettig om te weten.
Ga slapen....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb gemod toen ik het topic zag. Niet eerst hier gekeken want 80% van de posts hier bestaat uit slowchat.
Toen ik begon was er nog maar 1 pagina. Mijn pc is enorm traag. toen ik doorhad dat ik heel vaak zou moeten modereren en er ineens twee pagina's waren, heb ik er eerst een slotje op gegooid, maar was de post van A_A allang weg. Discussie over A_A zijn post begon donderdag 31 januari 2013 @ 20:24: mijn edit + bijbehorende handeling was 20:25.
Met mijn pc ONMOGELIJK om eerst op feedback te drukken...dan de link naar dat topic te openen, de handeling te ondernemen en dan de post te editten. Daar gaat zeker weten meer dan een minuut in zitten.
Jij? Ik?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga slapen....(wie is er nu nog wakker) ??!
Uhu.... dat is tof.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij? Ik?Allebei nachtmensen denk ik.
nahquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef Flow3r het volgende:
Dat wist ik al, en slaat het ook nog ergens op of geen betekenis?
Ben jij een mod?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:37 schreef Jareth het volgende:
Ja, verwacht je nu echt dat de andere mods iets anders gaan roepen?
Die hanteren hetzelfde beleid, hoor.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben jij een mod?
Nee?
Zou je je er dan niet mee willen bemoeien?
Alsof jij je nooit zomaar ergens inmengt. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. In jouw geval kunnen ze dan ook onaangeroerd liggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben jij een mod?
Nee?
Zou je je er dan niet mee willen bemoeien?
Ik troll niet. En ik ben vergeten jou er ook bij te zetten. Buiten al genoemde en jij dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]alsof jij er wel wat mee te maken hebt, ja je mengt jezelf erin omdat het fijn is om te trollen
Zelden, als ik er niets mee te maken heb.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Jareth het volgende:
[..]
Alsof jij je nooit zomaar ergens inmengt. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. In jouw geval kunnen ze dan ook onaangeroerd liggen.
Zou ik ook zeggen als ik ook gezegend was met een selectief geheugen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zelden, als ik er niets mee te maken heb.
Ach jong hou je kop toch, ben niet geïnteresseerd wat jij te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Jareth het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ook gezegend was met een selectief geheugen.
Als jij je nu al in dit soort termen uit moet laten tegenover de medemensen is de conclusie dat je door je argumenten heen bent mij redelijk gerechtvaardigd te noemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach jong hou je kop toch, ben niet geïnteresseerd wat jij te zeggen hebt.
Negeer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Als jij je nu al in dit soort termen uit moet laten tegenover de medemensen is de conclusie dat je door je argumenten heen bent mij redelijk gerechtvaardigd te noemen.
Mooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
ik had het topic al achter geplaatst, daar komen ze eerder
fantastisch zelfs!quote:
nee johquote:
hoiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
ik had het topic al achter geplaatst, daar komen ze eerder
Ik heb speciaal mijn boek ervoor weggelegd en ik moet zeggen dat ik genoten hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, jij vind het blijkbaar een grote grap, ik niet.
Hoi, ben het dus duidelijk niet eens met hoe er gemodereerd wordt. En hoe bepaalde mods zich opstellen.quote:
Ok. Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoi, ben het dus duidelijk niet eens met hoe er gemodereerd wordt. En hoe bepaalde mods zich opstellen.
Toejuichen van geweld tegen onafhankelijk journalisten (en die zijn de hoeders tegen het fascisme zoals iedereen weet).quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even feedback geven: dit topic dreigt te verzanden in off-topic geneuzel met ad hominems. Misschien even in de gaten houden?
Nee, elkaar voor vanalles en nog wat uitmaken is in NWS helemaal te achterlijk voor woorden. Niet in NWS dus.quote:
Dit topic bewijst dat je daar blijkbaar niet perse vrouw voor hoeft te zijn. En nu ontopic hier. Vind een beetje SC tussendoor niet erg, maar ik kan de feedback er al tijden niet meer tussenuit halen. De tijd die ik nu gebruik voor de SC hier, gebruik ik liever voor topics.quote:
These are not the droids you're looking forquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
niemand stopt de slowchat in NWS feedback
.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zijn alle foto's weggehaald in NWS / Jan Kooijman draagt een sok om zijn je weet wel ?
Een semi-naakfoto, maar er zijn ook foto's weggehaald waarop gewoon geklede acteurs stonden.quote:
Van verschillende users. De img-tags zijn weggehaald.quote:
Bagger weggehaald van jou en note gezet zodat te controleren is, dus je mag hier over laten komen hoe je het wil, maar door medemods en FA's gewoon te zien wat ik bij je weg heb gehaald. Iets met pappenheimers kennenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef Jian het volgende:
whoehahah, die Paddy, eigen opmerking laten staan en de repliek weghalen, l love it
Tuurlijk, love en een fijne dag, hè ...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Bagger weggehaald van jou en note gezet zodat te controleren is, dus je mag hier over laten komen hoe je het wil, maar door medemods en FA's gewoon te zien wat ik bij je weg heb gehaald. Iets met pappenheimers kennen
Nee jij bent leuk.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Boldface het volgende:
Kansloos topic, dit: NWS / Helft van Twarres bijna dood (zie link voor waarom ik dat vind)
Ik zal de laatste zijn die dat beweert. Zo ligt het ongetwijfeld ook aan mij dat ik je terugkerende "hommo"-opmerkingen maar matig vind. Beetje kinderachtig achter de hype aanhobbelen.quote:
Ik doe niet dramatisch; ik vind misleidende topictitels irritant. Je hebt zelf kunnen zien wat voor puinhoop zo'n topic vervolgens wordt. Daar is NWS niet voor bedoeld. En dat zou jij zo onderhand ook wel mogen weten....quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
Je zal ook wel lid zijn van de VARA.
De titel is ladingdekkend, toch? Ze vormde immers de helft van Twarres, en als ze net iets harder op dat stuur knalde was ze dood.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Boldface het volgende:
Kansloos topic, dit: NWS / Helft van Twarres bijna dood (zie link voor waarom ik dat vind)
Volslagen kul. Posts nummer 6, 10, 19, 24 en 28 in dat topic zijn van mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
... hij heeft niet 1 keer eerder in die topic gepost maar gaat gelijk janken....
niemand is geinteresseert in de roest aan je reet, begin er niet steeds weer overquote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Doe ik ook zo veel mogelijk en geef geen FB maar mijn mening op een klacht, hij heeft niet 1 keer eerder in die topic gepost maar gaat gelijk janken.
Dat mijn mening jou niet interesseert zal verder aan mijn reet roesten. Ik heb gezegd wat ik zeggen wilde.
Ik vind het gedrag van de reaguurders daar nog fouter, nieuws staat ze niet aan dus hakken ze maar op TS inquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:33 schreef Peunage het volgende:
Desiredbard is weer lekker bezig met zijn topics over vrouwenbesnijdenis. Hij komt steeds met met belachelijkere titels en OPs.
Wat stond er?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:47 schreef Woestijnvos het volgende:
Waarom werd mijn bericht gecensureerd. Het is niet alsof daar iets beledigends stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |