Jij moet echt niet mensen betichtten van obsessie mafkees! Ik gaf dit enkel als voorbeeld. Dat jij deze kans meteen aangrijpt om je haat te spuwen is inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moslims en hun joden-obsessie
Hele boek van ze staat vol met haat, maar janken als ze zelf eens wat tegenwerking krijgen.
Ja hoor Mohammed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij moet echt niet mensen betichtten van obsessie mafkees! Ik gaf dit enkel als voorbeeld. Dat jij deze kans meteen aangrijpt om je haat te spuwen is inmiddels wel duidelijk.
Okee, dank je. Fijn dat het niet mag, gaat allemaal veel te ver.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
daar heb je toch al antwoord op?
mag niet op fok! en daarom is het weggehaald
Dat is dan een beetje raar. Ik vraag alleen of er regels omtrent dit gedrag bestaan. Of jullie hem ervoor straffen of niet is niet mijn zaak, maar ik vraag me alleen af of hier geen afspraken over zijn gemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zijn jouw zaken niet echt, mag en ga ik hier ook niet bespreken
er gelden voor hem dezelfde afspraken als voor jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje raar. Ik vraag alleen of er regels omtrent dit gedrag bestaan. Of jullie hem ervoor straffen of niet is niet mijn zaak, maar ik vraag me alleen af of hier geen afspraken over zijn gemaakt
Maar goed, laatste reactie van mij, het is welletjes geweest.
Die post werd pas verwijderd toen hier al lang en breed discussie over was, dus dat is nog wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
zitten we nu serieus al een half topic te emmeren over of een door de mods verwijderde post wel of niet kan op fok!?
lijkt me sterk
Dus daarom loop je hier te trollen? Dat is jouw bijdrage? Damn dude, that is some sad story you just told me.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het heeft geen nut verdraagzaam te zijn tegen haatdragenden. Verdraagzaam zijn heeft 1000 jaar geleden ook niet geholpen tegen de terreur van de katholieke kerk. Hetzelfde geldt nu voor de islam.
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Willen jullie nou echt horen dat ik over de knie moest en een note heb gekregen?maar oke NWS is wel een leuk subforum eigenlijk dus blijf wat vaker hangen hier
![]()
we zijn er nu eenmaal niet altijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die post werd pas verwijderd toen hier al lang en breed discussie over was, dus dat is nog wel begrijpelijk.
Voor het overige lijkt de kwestie me nu wel duidelijk: het mag niet, ondanks dat mod AA er stoer over bleef doen. Dat is toch wel prettig om te weten.
A_A blijft voor altijd modquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
JaBeetje rechtvaardigheid. Je hebt nl. nog wel een duidelijke tag als moderator.
Gaat veranderen, is allang aangevraagdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
JaBeetje rechtvaardigheid. Je hebt nl. nog wel een duidelijke tag als moderator.
Daar is ook geen kritiek op hoor wat mij betreft. Ik verklaarde alleen waarom er zo lang over gesproken werd: die post stond er nog.quote:
van mij mag hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen als ik op POL mag modden
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen als ik op POL mag modden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |