Oh, ik dacht dat je vroeg waar het om ging.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar is toch reactie op geweest?
Paddy heeft het topic schoongeveegd, was water naar de zee dragen dus ze heeft het gesloten met de melding dat ze er misschien nog op terugkomt
wat wil je nog meer precies?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat jij denkt dat mods 24/7 klaar zitten voor dit soort dingen?
ik ben moe en heb ff geen zin om dit gebekvecht terug te lezen dus als je direct een reactie wil dan moet je duidelijker zijn of wachten tot morgen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Peunage het volgende:
Bericht van een mod over brandbommen;
NWS / De Pier straks een nieuwe moskee?
EDIT: Die post is opeens verdwenen. De quote van DH staat er nog.
Bericht van DH;
Ik had een tijdje geleden al willen aankaarten wat een partijdigheid er is op FOK! Toen met dat grapje over synogoge.nl enzo. Het was toen al duidelijk dat er bepaalde mods zijn met belachelijke ideeën en extremistische meningen, maar dat is niet eens meer nodig. admiraal is niet de enige, al is hij degene die zijn ideeën wel openbaart.
Oke. Misschien dat dit heel raar is ofzo, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat als je mod bent van een bepaald forum en een user vraagt je heel netjes om wat dingen terug te lezen en daar een reactie op te geven, dat je dat dan ook doet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat jij denkt dat mods 24/7 klaar zitten voor dit soort dingen?
ik ben moe en heb ff geen zin om dit gebekvecht terug te lezen dus als je direct een reactie wil dan moet je duidelijker zijn of wachten tot morgen
Kan het niet iets groter?quote:
ik ben je hondje nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oke. Misschien dat dit heel raar is ofzo, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat als je mod bent van een bepaald forum en een user vraagt je heel netjes om wat dingen terug te lezen en daar een reactie op te geven, dat je dat dan ook doet.
no offense verder
Ik zou graag een antwoord hierop willen hebben, want dat vraag ik me ook al een tijd af.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat.
En het is jammer dat het ook hier nu over allerlei personen gaat i.p.v. de vraag: mag je hier zomaar schrijven dat je brandbommen op gebouwen van andersdenkenden wilt gooien. Die post is weliswaar weggehaald toen er hier veel rumoer om kwam, maar ik bedoel het in het algemeen: het lijkt mij niet de bedoeling dat zulke oproepen in NWS gepost worden?
Hier zeg je gewoon duidelijk dat je meedoet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals ik al zei: ik heb het woord NIET geschreven. Terwijl jij dat continue wel insinueert.
Hmm. Is dat net zoiets als liegen dat ik brandbommen getypt zou hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik stuur D_H geen PM's/DM trouwens. Hij liegt.
Ik weet niet of mods dat kunnen zien, maar ze mogen het checken.
Rustig aan, ik was niet degene die je iets vroeg. Ik geef enkel mijn mening.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben je hondje niet
als het haast heeft moet je duidelijker zijn en anders kijk ik er morgen ff naar
kan ik niet zienquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik stuur D_H geen PM's/DM trouwens. Hij liegt.
Ik weet niet of mods dat kunnen zien, maar ze mogen het checken.
Ik weet niet hoe het hier precies gaat, maar dit lijken mij reactie die je redelijk serieus moet nemen, zeker als ze van een Mod of iemand die tot voor kort Mod is geweest. Nou heb ik wel een beetje een idee hoe het hier gaat, reacties als www.jodenee.nl staat een waarschuwing op, en dit lijkt mij wat verder te gaan dan een flauw grapje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
ja die van A_A heeft Paddy al weggehaald, misschien komt ze er nog op terug morgen
waar moet nog wel op gereageerd worden?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kan het niet iets groter?
Jezus is dit een moslimtrekje of zo? Gewoon niet in staat zijn tot NLs lezen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hier zeg je gewoon duidelijk dat je meedoet.
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic is CORRUPT!
Het ontkennen zal dit keer niet meer werken, teveel hebben het gezien.
quote:Eens. Pm me je nummer maar als het zover is.
het is weggehaald, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het hier precies gaat, maar dit lijken mij reactie die je redelijk serieus moet nemen, zeker als ze van een Mod of iemand die tot voor kort Mod is geweest. Nou heb ik wel een beetje een idee hoe het hier gaat, reacties als www.jodenee.nl staat een waarschuwing op, en dit lijkt mij wat verder te gaan dan een flauw grapje.
En dat gaat in mijn ogen veel te ver. Afbranden van gebedshuizen, wat voor huizen dan ook, getuigt niet echt van beschaafde verdraagzaamheid. Al helemaal niet als men slechts een plan, een wens, heeft, en dat er ondanks dat al direct dergelijke posts worden geplaatst.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeker. Want zo iets zou volledig terecht zijn. Sterker nog ik zou het toejuichen
ja troll dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezus is dit een moslimtrekje of zo? Gewoon niet in staat zijn tot NLs lezen?
Ik heb al 1.000 x gezegd dat ik het een goed idee vind, maar dat ik NIET zelf brandbommen ed heb geschreven.
Hoe simpel ben je als je dat niet kan begrijpen? Geloof je ook in boze geesten of zo?
Moslims en hun joden-obsessiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het hier precies gaat, maar dit lijken mij reactie die je redelijk serieus moet nemen, zeker als ze van een Mod of iemand die tot voor kort Mod is geweest. Nou heb ik wel een beetje een idee hoe het hier gaat, reacties als www.jodenee.nl staat een waarschuwing op, en dit lijkt mij wat verder te gaan dan een flauw grapje.
Ik weet het niet. Zijn er geen regels omtrent dit soort dingen? Waarschuwingen/bans whatever. Ik ben nu gewoon benieuwd wat er precies aan gedaan wordt behalve een post verwijderen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is weggehaald, wat wil je nog meer?
Het heeft geen nut verdraagzaam te zijn tegen haatdragenden. Verdraagzaam zijn heeft 1000 jaar geleden ook niet geholpen tegen de terreur van de katholieke kerk. Hetzelfde geldt nu voor de islam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat gaat in mijn ogen veel te ver. Afbranden van gebedshuizen, wat voor huizen dan ook, getuigt niet echt van beschaafde verdraagzaamheid. Al helemaal niet als men slechts een plan, een wens, heeft, en dat er ondanks dat al direct dergelijke posts worden geplaatst.
En nog iets; het is net zomin jouw plaats als de mijne om iets "terecht" te vinden, zonder dat hetgene waar het over gaat nog niet eens heeft plaatsgevonden. Maar succes met het hamsteren van molotov-cocktails kerel. Ik weet dat je ze zelf nooit zal durven gebruiken, maar je zal ze vast met liefde uitdelen.
dat zijn jouw zaken niet echt, mag en ga ik hier ook niet besprekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zijn er geen regels omtrent dit soort dingen? Waarschuwingen/bans whatever. Ik ben nu gewoon benieuwd wat er precies aan gedaan wordt behalve een post verwijderen.
Waarom focus je je dan op mij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:19 schreef De_Guidance het volgende:
En waar wil je precies zijn nummer voor hebben als hij brandbommen gooit? Ga je met hem kletsen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |