Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[quote]Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
Veel mods zijn vrij redelijk hoor.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
Blijf jij maar knuffelen en de maatschappij naar de klote zien gaan....
Ik zie nu dat je V&A admin bent. Dat je tegen een organisatie bent die het spel van vraag en aanbod mee gaat spelen ontgaat me nu helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwaar dat blauw dan?
Ik knuffel niks. Ik vraag waarom jij niet in kan zien dat jouw opmerkingen veel te ver gaan. Als de maatschappij naar de klote zou gaan, komt dat niet doordat ik toekijk btw. Veeleer zal jouw houding ertoe een bijdrage zijn. Inclusief brandbommen. Maar ik begrijp dat jij dat weigert in te zien.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu dat je V&A admin bent. Dat je tegen een organisatie bent die het spel van vraag en aanbod mee gaat spelen ontgaat me nu helemaal![]()
En daarnaast doet het niks af aan de rest van mijn post.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ben al 2 maanden weg bij V&A, ondertitel idd nog even aanpassen
Je ging gewoon te ver kerel, met je brandbommen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef Barbusse het volgende:
En daarnaast doet het niks af aan de rest van mijn post.
Dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind De_Guidance juist een van de meer redelijke, genuanceerde users.
Zout graag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
Even popcorn in mijn onderbuik doen.
Dat begrijp ik ook dus niet. Brandbommen op gebedshuizen? En als daar dan vragen over gesteld worden gaat men er omheen draaien. Alsof het nooit gepost is. Beetje lafjes mijns inziens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat.
En het is jammer dat het ook hier nu over allerlei personen gaat i.p.v. de vraag: mag je hier zomaar schrijven dat je brandbommen op gebouwen van andersdenkenden wilt gooien. Die post is weliswaar weggehaald toen er hier veel rumoer om kwam, maar ik bedoel het in het algemeen: het lijkt mij niet de bedoeling dat zulke oproepen in NWS gepost worden?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef De_Guidance het volgende:
Je kunt je woede wel op mij richten, maar het maakt het allemaal niet minder overduidelijk hoe jij door de mand viel vandaag.
Dat zei ik ook al. Maar ik denk dat ik maar aanneem dat zulke oproepen tot geweld in NWS niet mogen; het topic is immers gesloten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook dus niet. Brandbommen op gebedshuizen? En als daar dan vragen over gesteld worden gaat men er omheen draaien. Alsof het nooit gepost is. Beetje lafjes mijns inziens.
Gelijk waarin precies, in dat gesloten topic?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is gewoon triest hoe jij, zelfs als A_A het post, je volledig op mij richt. Wat een obsessie.
Neemt niet weg dat A_A gewoon gelijk had
Waar heb je het over, ik geloof helemaal nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar jij aanbid net zoals hem dan ook een pedo.
Plus jij snapt nog niet eens hoe een video-recorder werkt, laat staan wat er op internet geschreven wordt. Dus we zullen jouw mening als dusdanig waarderen
Totdat er weer een ander topic geopend wordt natuurlijk. Bijvoorbeeld als een Saudische prins met teveel geld paleis Soestdijk wil gaan kopen, als jachthuis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar ik denk dat ik maar aanneem dat zulke oproepen tot geweld in NWS niet mogen; het topic is immers gesloten.
Zelfs dit snap je nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ik geloof helemaal nietIk ben atheist. Dit zegt al hoezeer je er niks van snapt.
Verder eens met de post van Disana, en vreemd dat er geen mods reageren hierop
He is the shit Statler and Waldorf live for.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef deadprez het volgende:
Ik blijf erbij dat die_hofstadtgruppe een troll is
maar ik ken hem verder ook niet en weet ook niet hoe hij normaal gesproken post
Graag even teruglezen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
ik heb het niet gelezen, waar wil je een reactie op?
Nope. Is vrijgesproken. Maar haal er maar weer totaal niet ter zake doende dingen bij, zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zelfs dit snap je niet
Jeeeeezus hoe dom ben je?
Je icoon: Michael Jackson. Dat was ook een pedo he.
Jij bent toch een mod hier, waarom wil je niet teruglezen dan, en doe je alsof je neus bloedtquote:
Topic geopend. Islam onderwerp. Flamewar. Brandbommen. Zoiets.quote:
Gewoon niet op ingaan. Hij wil de discussie weer vertroebelen zodat hij over een week kan zeggen dat dit nooit is gebeurd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nope. Is vrijgesproken. Maar haal er maar weer totaal niet ter zake doende dingen bij, zo ken ik je weer.
Nou, in jouw geval zou het zelfs wel terecht zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij triest.
Kun je jezelf niet beheersen dan? En denk je niet dat je daar wat aan moet doen?
Daar is geen week voor nodig hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan. Hij wil de discussie weer vertroebelen zodat hij over een week kan zeggen dat dit nooit is gebeurd.
He, ik zal niet ontkennen dat ik heb gezegd dat het terecht is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan. Hij wil de discussie weer vertroebelen zodat hij over een week kan zeggen dat dit nooit is gebeurd.
moequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij bent toch een mod hier, waarom wil je niet teruglezen dan, en doe je alsof je neus bloedt
beetje raar dit.quote:
daar is toch reactie op geweest?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Topic geopend. Islam onderwerp. Flamewar. Brandbommen. Zoiets.
Je hebt ook gezegd 'ik doe mee' en 'PM je nummer als het zo ver is'quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, ik zal niet ontkennen dat ik heb gezegd dat het terecht is.
Maar ik heb het woord brandbommen zelf niet gebezigd.
En dat schijn jij met je anatolische kop maar niet te begrijpen
Tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef De_Guidance het volgende:
. Je schreeuwt dingen over pedo-profeten, en roept brandbom na brandbom !
Jij hebt echter wel instemmend gereageerd op het gebruik ervan. En daarvoor hoef je niet perse "Ja! Brandbommen op een moskee zijn tof!" te posten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, ik zal niet ontkennen dat ik heb gezegd dat het terecht is.
Maar ik heb het woord brandbommen zelf niet gebezigd.
En dat schijn jij met je anatolische kop maar niet te begrijpen
wat jij denkt dat mods 24/7 klaar zitten voor dit soort dingen?quote:
Klopt. Maar zoals ik al zei: ik heb het woord NIET geschreven. Terwijl jij dat continue wel insinueert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt ook gezegd 'ik doe mee' en 'PM je nummer als het zo ver is'
Kun je toch gewoon zelf blokkeren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wil je kappen met PM's sturen Guidance?
Zeker. Want zo iets zou volledig terecht zijn. Sterker nog ik zou het toejuichenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt echter wel instemmend gereageerd op het gebruik ervan. En daarvoor hoef je niet perse "Ja! Brandbommen op een moskee zijn tof!" te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |