Ja een mede-Mohammed doet het altijd goed.quote:
Nee hoor, ik heb geen angst op het internet. Ik heb wel hersenen en ben genuanceerd. Ik weet wat wel en niet kan. Als ik jou in het geheim wil beledigen had ik je met PM's overspoeld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bedoelt wat je wel of niet durft te zeggen als er anderen kijken. Schijnheil.
Gelebber vind ik dan weer zo'n futiele poging tot het verliezen van je onschuld, zoenend in het fietsenhok van de school op een vrijdagmiddag met kauwgom in je mond. Je weet wel, je wilt het stiekem wel, maar je durft eigenlijk nog niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Grens: uitsluitend de oorlellen van sp3c mogen gekust worden. En dan ook alleen met getuite lippen. Dus geen gelebber.
Ik zat al naar vieze hondentongenlebberplaatjes te kijken... kun je nagaan wat voor effect al die ophef op een mens kan hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelebber vind ik dan weer zo'n futiele poging tot het verliezen van je onschuld, zoenend in het fietsenhok van de school op een vrijdagmiddag met kauwgom in je mond. Je weet wel, je wilt het stiekem wel, maar je durft eigenlijk nog niet.
Als je het niet erg vind, bedien ik me van andere methodes dan...
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat al naar vieze hondentongenlebberplaatjes te kijken... kun je nagaan wat voor effect al die ophef op een mens kan hebben
Moet jij niet mensen met bierblikjes bekogelen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ah de mede muzelmannen worden opgetrommeld.
Moet jij niet achter je kijken of er boze geesten staan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij niet mensen met bierblikjes bekogelen?
Er zijn geen muzelmannen in zijn omgeving dus hij moet al het bier zelf opdrinken, teh horrorquote:
Nee. Dat moet ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moet jij niet achter je kijken of er boze geesten staan?
Maar je gelooft er wel in!quote:
Nee, daar geloof ik niet. Maar, laten we het eens over jou hebben. Bierblikjes gooien naar moslima's, het ondersteunen van terroristisch geweld...quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je gelooft er wel in!
Om in jouw belevingswereld te blijven; waar zegt hij letterlijk dat hij in boze geesten gelooft?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je gelooft er wel in!
Je hebt het nota bene zelf gezegd. Net als dat je terreuracties ondersteunt. Of wil je dat ook ontkennen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen zou ik trouwens niet bekogelen. Maar ja, mensen zijn dan ook intelligent genoeg om niet in onzichtbare boze geesten te geloven.
Niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niet. Maar, laten we het eens over jou hebben. Bierblikjes gooien naar moslima's, het ondersteunen van terroristisch geweld...
Djinns zijn een onderdeel vh islamitische geloof.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om in jouw belevingswereld te blijven; waar zegt hij letterlijk dat hij in boze geesten gelooft?
Ik heb geen imam, En het feit dat je niet weet wat djinns zijn, maar daarentegen wel meent erover mee te kunnen praten, is wel hilarisch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet?
Je claimt nu moslim te zijn maar niet in djinns te geloven? Tijdje terug zei je wat anders. Vertel je imam eens dat je niet alles uit de koran geloofd en vertel me zijn antwoord eens.
Oh ja, dat vergat ik even. Je leest heel selectief. My bad. Ik zal voortaan, om het makkelijker te maken voor je, de "Om in jouw belevingswereld te blijven" weg laten. Silly me. Ik hoopte op wat zelfreflectie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Djinns zijn een onderdeel vh islamitische geloof.
Oh nu geloof je wel in djinns, maar het zijn geen boze geesten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen imam, En het feit dat je niet weet wat djinns zijn, maar daarentegen wel meent erover mee te kunnen praten, is wel hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |