Ik hoef niet te horen dat je een note/ban/whatever hebt gekregen hoor, wat mij betreft ben je altijd welkom om te posten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Willen jullie nou echt horen dat ik over de knie moest en een note heb gekregen?maar oke NWS is wel een leuk subforum eigenlijk dus blijf wat vaker hangen hier
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
IEMAND MOET HET TOCH DOEN
HAHAAAAAAAAA
* sp3c runs away
Ah kutje, we gaan weer on-topic dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef Disana het volgende:
En ik geloof dat dit een beetje dubbelop is?
NWS / Jogster in Frankrijk gruwelijk vermoord met stenen en cuttermes
NWS / Werkloze Brit slacht vrouw af na mislukte verkrachting
Robijn48 en Disana hele ritsen noemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet. Volgens mij werd ik zojuist door een hele rits users redelijk en genuanceerd genoemd.
Maar jij wil op de een of andere manier graag een beeld van mij neerzetten als NWS agressor.
De mijne ook niet. Teh interwebz is traag denk ikquote:
Dat krijg je nou van al die heibel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Teh interwebz is traag denk ik
Nog altijd meer dan de mensen die jou redelijk en genuanceerd noemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Robijn48 en Disana hele ritsen noemen![]()
![]()
* Barbusse rent naar het midden van de kamer, plant een boom, knuffelt een bever, verbrand wat kruiden en zingt luidkeels Kumbajaaaaaaaaa, my lovequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van al die heibel.
Dat zijn dan ook benamingen voor PvdA-stemmers met grijze krullen en gebreide truien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan de mensen die jou redelijk en genuanceerd noemen
Sorry, kusje op je oorlelquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
ik zei toch dat ik moe was, zit me niet te dissen
Ik heb ook andere benamingen voor jouw slag mensen, maar in tegenstelling tot jou weet ik wat wel en wat niet gezegd kan worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook benamingen voor PvdA-stemmers met grijze krullen en gebreide truien.
Grens: uitsluitend de oorlellen van sp3c mogen gekust worden. En dan ook alleen met getuite lippen. Dus geen gelebber.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Barbusse het volgende:
Dat kusje of het dissen? Ik weet het, ik ben dead sexy. Dus ik kom met beide wel weg. Maar dat we even duidelijk de grenzen stellen.
Je bedoelt wat je wel of niet durft te zeggen als er anderen kijken. Schijnheil.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb ook andere benamingen voor jouw slag mensen, maar in tegenstelling tot jou weet ik wat wel en wat niet gezegd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |