Nou ja, als alle gewonnen energie alleen naar Nederland gaat, issie toch nog een beetje gericht naar het oosten. Ik weet het, niet helemaal wat je bedoelt, maar ja, Nederland. Poldermodel. Jeweets.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als die dan alsnog besluiten om er een moskee van te maken.
Dat is As Sahab, een terreurorganisatie met een link naar Al-Qaida. We hebben het nu over stichting Al Sahab.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:59 schreef Peunage het volgende:
Alsahab, zo heette de persvoorlichting van Al-Qaida toch ook? Hier moet iets achter zitten.
Uhuh, dat is wat hunnie zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is As Sahab, een terreurorganisatie met een link naar Al-Qaida. We hebben het nu over stichting Al Sahab.
Dat is te genuanceerd voor dit uur, ik ga slapen. WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is As Sahab, een terreurorganisatie met een link naar Al-Qaida. We hebben het nu over stichting Al Sahab.
Ik ga zo ook mijn bed induiken voor 5 uurtjes slaap.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is te genuanceerd voor dit uur, ik ga slapen. WE GAAN ER ALLEMAAL AAN, MENSEN!!!
Taqiyya, wat ik je brom.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Uhuh, dat is wat hunnie zeggen inderdaad.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Uhuh, dat is wat hunnie zeggen inderdaad.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ga zo ook mijn bed induiken voor 5 uurtjes slaap.
Voordat we allemaal hartstikke doodvermoordt gaan worden schijnbaar.quote:
Poseidon and Apollo abide. New playthingie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:05 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Serieus. We gaan allemaal dood. Ze willen die pier nieuw leven in blazen onder de zee.
Als je het niet erg vind, ga ik die doornemen als ik wat minder moe ben. Weltrusten kerel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:10 schreef Jellereppe het volgende:
De site van Al Sahab voor de geïnteresseerden: http://www.alsahab.co/
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sorry. Was misschien iets te snel. Welterusten.
Ik heb gemod toen ik het topic zag. Niet eerst hier gekeken want 80% van de posts hier bestaat uit slowchat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Die post werd pas verwijderd toen hier al lang en breed discussie over was, dus dat is nog wel begrijpelijk.
Voor het overige lijkt de kwestie me nu wel duidelijk: het mag niet, ondanks dat mod AA er stoer over bleef doen. Dat is toch wel prettig om te weten.
Ga slapen....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb gemod toen ik het topic zag. Niet eerst hier gekeken want 80% van de posts hier bestaat uit slowchat.
Toen ik begon was er nog maar 1 pagina. Mijn pc is enorm traag. toen ik doorhad dat ik heel vaak zou moeten modereren en er ineens twee pagina's waren, heb ik er eerst een slotje op gegooid, maar was de post van A_A allang weg. Discussie over A_A zijn post begon donderdag 31 januari 2013 @ 20:24: mijn edit + bijbehorende handeling was 20:25.
Met mijn pc ONMOGELIJK om eerst op feedback te drukken...dan de link naar dat topic te openen, de handeling te ondernemen en dan de post te editten. Daar gaat zeker weten meer dan een minuut in zitten.
Jij? Ik?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga slapen....(wie is er nu nog wakker) ??!
Uhu.... dat is tof.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij? Ik?Allebei nachtmensen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |