.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zijn alle foto's weggehaald in NWS / Jan Kooijman draagt een sok om zijn je weet wel ?
Een semi-naakfoto, maar er zijn ook foto's weggehaald waarop gewoon geklede acteurs stonden.quote:
Van verschillende users. De img-tags zijn weggehaald.quote:
Bagger weggehaald van jou en note gezet zodat te controleren is, dus je mag hier over laten komen hoe je het wil, maar door medemods en FA's gewoon te zien wat ik bij je weg heb gehaald. Iets met pappenheimers kennenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef Jian het volgende:
whoehahah, die Paddy, eigen opmerking laten staan en de repliek weghalen, l love it
Tuurlijk, love en een fijne dag, hè ...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Bagger weggehaald van jou en note gezet zodat te controleren is, dus je mag hier over laten komen hoe je het wil, maar door medemods en FA's gewoon te zien wat ik bij je weg heb gehaald. Iets met pappenheimers kennen
Nee jij bent leuk.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Boldface het volgende:
Kansloos topic, dit: NWS / Helft van Twarres bijna dood (zie link voor waarom ik dat vind)
Ik zal de laatste zijn die dat beweert. Zo ligt het ongetwijfeld ook aan mij dat ik je terugkerende "hommo"-opmerkingen maar matig vind. Beetje kinderachtig achter de hype aanhobbelen.quote:
Ik doe niet dramatisch; ik vind misleidende topictitels irritant. Je hebt zelf kunnen zien wat voor puinhoop zo'n topic vervolgens wordt. Daar is NWS niet voor bedoeld. En dat zou jij zo onderhand ook wel mogen weten....quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
Je zal ook wel lid zijn van de VARA.
De titel is ladingdekkend, toch? Ze vormde immers de helft van Twarres, en als ze net iets harder op dat stuur knalde was ze dood.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Boldface het volgende:
Kansloos topic, dit: NWS / Helft van Twarres bijna dood (zie link voor waarom ik dat vind)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |