nahquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef Flow3r het volgende:
Dat wist ik al, en slaat het ook nog ergens op of geen betekenis?
Ben jij een mod?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:37 schreef Jareth het volgende:
Ja, verwacht je nu echt dat de andere mods iets anders gaan roepen?
Die hanteren hetzelfde beleid, hoor.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben jij een mod?
Nee?
Zou je je er dan niet mee willen bemoeien?
Alsof jij je nooit zomaar ergens inmengt. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. In jouw geval kunnen ze dan ook onaangeroerd liggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ben jij een mod?
Nee?
Zou je je er dan niet mee willen bemoeien?
Ik troll niet. En ik ben vergeten jou er ook bij te zetten. Buiten al genoemde en jij dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]alsof jij er wel wat mee te maken hebt, ja je mengt jezelf erin omdat het fijn is om te trollen
Zelden, als ik er niets mee te maken heb.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef Jareth het volgende:
[..]
Alsof jij je nooit zomaar ergens inmengt. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. In jouw geval kunnen ze dan ook onaangeroerd liggen.
Zou ik ook zeggen als ik ook gezegend was met een selectief geheugen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zelden, als ik er niets mee te maken heb.
Ach jong hou je kop toch, ben niet geïnteresseerd wat jij te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Jareth het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ook gezegend was met een selectief geheugen.
Als jij je nu al in dit soort termen uit moet laten tegenover de medemensen is de conclusie dat je door je argumenten heen bent mij redelijk gerechtvaardigd te noemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ach jong hou je kop toch, ben niet geïnteresseerd wat jij te zeggen hebt.
Negeer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Als jij je nu al in dit soort termen uit moet laten tegenover de medemensen is de conclusie dat je door je argumenten heen bent mij redelijk gerechtvaardigd te noemen.
Mooi.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
ik had het topic al achter geplaatst, daar komen ze eerder
fantastisch zelfs!quote:
nee johquote:
hoiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
ik had het topic al achter geplaatst, daar komen ze eerder
Ik heb speciaal mijn boek ervoor weggelegd en ik moet zeggen dat ik genoten hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, jij vind het blijkbaar een grote grap, ik niet.
Hoi, ben het dus duidelijk niet eens met hoe er gemodereerd wordt. En hoe bepaalde mods zich opstellen.quote:
Ok. Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoi, ben het dus duidelijk niet eens met hoe er gemodereerd wordt. En hoe bepaalde mods zich opstellen.
Toejuichen van geweld tegen onafhankelijk journalisten (en die zijn de hoeders tegen het fascisme zoals iedereen weet).quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even feedback geven: dit topic dreigt te verzanden in off-topic geneuzel met ad hominems. Misschien even in de gaten houden?
Nee, elkaar voor vanalles en nog wat uitmaken is in NWS helemaal te achterlijk voor woorden. Niet in NWS dus.quote:
Dit topic bewijst dat je daar blijkbaar niet perse vrouw voor hoeft te zijn. En nu ontopic hier. Vind een beetje SC tussendoor niet erg, maar ik kan de feedback er al tijden niet meer tussenuit halen. De tijd die ik nu gebruik voor de SC hier, gebruik ik liever voor topics.quote:
These are not the droids you're looking forquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
niemand stopt de slowchat in NWS feedback
.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zijn alle foto's weggehaald in NWS / Jan Kooijman draagt een sok om zijn je weet wel ?
Een semi-naakfoto, maar er zijn ook foto's weggehaald waarop gewoon geklede acteurs stonden.quote:
Van verschillende users. De img-tags zijn weggehaald.quote:
Bagger weggehaald van jou en note gezet zodat te controleren is, dus je mag hier over laten komen hoe je het wil, maar door medemods en FA's gewoon te zien wat ik bij je weg heb gehaald. Iets met pappenheimers kennenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef Jian het volgende:
whoehahah, die Paddy, eigen opmerking laten staan en de repliek weghalen, l love it
Tuurlijk, love en een fijne dag, hè ...quote:Op maandag 4 februari 2013 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Bagger weggehaald van jou en note gezet zodat te controleren is, dus je mag hier over laten komen hoe je het wil, maar door medemods en FA's gewoon te zien wat ik bij je weg heb gehaald. Iets met pappenheimers kennen
Nee jij bent leuk.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Boldface het volgende:
Kansloos topic, dit: NWS / Helft van Twarres bijna dood (zie link voor waarom ik dat vind)
Ik zal de laatste zijn die dat beweert. Zo ligt het ongetwijfeld ook aan mij dat ik je terugkerende "hommo"-opmerkingen maar matig vind. Beetje kinderachtig achter de hype aanhobbelen.quote:
Ik doe niet dramatisch; ik vind misleidende topictitels irritant. Je hebt zelf kunnen zien wat voor puinhoop zo'n topic vervolgens wordt. Daar is NWS niet voor bedoeld. En dat zou jij zo onderhand ook wel mogen weten....quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
Je zal ook wel lid zijn van de VARA.
De titel is ladingdekkend, toch? Ze vormde immers de helft van Twarres, en als ze net iets harder op dat stuur knalde was ze dood.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Boldface het volgende:
Kansloos topic, dit: NWS / Helft van Twarres bijna dood (zie link voor waarom ik dat vind)
Volslagen kul. Posts nummer 6, 10, 19, 24 en 28 in dat topic zijn van mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
... hij heeft niet 1 keer eerder in die topic gepost maar gaat gelijk janken....
niemand is geinteresseert in de roest aan je reet, begin er niet steeds weer overquote:Op maandag 4 februari 2013 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Doe ik ook zo veel mogelijk en geef geen FB maar mijn mening op een klacht, hij heeft niet 1 keer eerder in die topic gepost maar gaat gelijk janken.
Dat mijn mening jou niet interesseert zal verder aan mijn reet roesten. Ik heb gezegd wat ik zeggen wilde.
Ik vind het gedrag van de reaguurders daar nog fouter, nieuws staat ze niet aan dus hakken ze maar op TS inquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:33 schreef Peunage het volgende:
Desiredbard is weer lekker bezig met zijn topics over vrouwenbesnijdenis. Hij komt steeds met met belachelijkere titels en OPs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |