Wat is het probleem nu precies?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Best bijzonder, ik zal je geheugen wel opfrissen dan , ook al wil je dat natuurlijk liever niet.
[ afbeelding ]
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic is CORRUPT!
En
[ afbeelding ]
nee sp3c vind het overdreven, heb je daar geen screenshots van?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je ging 'meedoen' met sonnyspec zijn vernielen en je wilde het nummer van a_a bij de brandstichting.
Daarna heb je meerdere malen aangegeven dat je niks terug neemt en dat je het gewoon zou doen.
Doe niet zo schijnheilig, hoeft niet, sp3c vindt het supernormaal allemaal.
Nee. Want je doet alsof hij nooit heeft gesteld mee te willen doen met de vernielingen.quote:
Dat zei sp3c. AA zei dat hij het zou neerbrandbommen en ik zei dat ik AA zijn nummer dan wilde hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je ging 'meedoen' met sonnyspec zijn vernielen en je wilde het nummer van a_a bij de brandstichting.
Daarna heb je meerdere malen aangegeven dat je niks terug neemt en dat je het gewoon zou doen.
Nee daar heb ik geen screenshots van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee sp3c vind het overdreven, heb je daar geen screenshots van?
actie/reactiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Want je doet alsof hij nooit heeft gesteld mee te willen doen met de vernielingen.
Ik snap nog niet precies waarom. Zal er wel mee te maken dat je a_a persoonlijk kent en je het daarom voor hem opneemt.
Dat je D_H zo tegen mij tekeer laat gaan is echter absurd. Maar ik ga niet naar de FA's.
Je laat je echter wel van je trieste kant zien.
Nogmaals:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee. Want je doet alsof hij nooit heeft gesteld mee te willen doen met de vernielingen.
Ik snap nog niet precies waarom. Zal er wel mee te maken dat je a_a persoonlijk kent en je het daarom voor hem opneemt.
Dat je D_H zo tegen mij tekeer laat gaan is echter absurd. Maar ik ga niet naar de FA's.
Je mag het blijven negeren hoor. Zegt enkel dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu precies?
Niks erger dan linksen die PVV'ers de zee in willen schuiven.
Dat zegt hij net letterlijk juist wel!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dude, who cares. Een random dude zegt op fok in een stoere bui dat hij mee zou doen met een moskee op een pier (die er nooit komt) afbranden. Hoelang kom je al op het internet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
mjah jij roept om een ban voor hem, dan mag hij van mij (binnen een bepaalde marge) reagerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O ja, nu is het wel actie-reactie natuurlijk.
Man man man.
Het is gewoon niet normaal. Ook niet op het internet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:00 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dude, who cares. Een random dude zegt op fok in een stoere bui dat hij mee zou doen met een moskee op een pier (die er nooit komt) afbranden. Hoelang kom je al op het internet?
Fok's IP-adres is zijn postcode.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:00 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dude, who cares. Een random dude zegt op fok in een stoere bui dat hij mee zou doen met een moskee op een pier (die er nooit komt) afbranden. Hoelang kom je al op het internet?
Ik heb alleeb gezegd dat het me niks zou verbazen, helemaal niks over meedoen. Zeikerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oja, waar roep ik op tot een ban voor hem?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah jij roept om een ban voor hem, dan mag hij van mij (binnen een bepaalde marge) reageren
Was het weer zover ja?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah jij roept om een ban voor hem, dan mag hij van mij (binnen een bepaalde marge) reageren
ik vind deel 2 een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef 3-voud het volgende:
*3-voud is van mening dat deel 2 toch noodzakelijk was.*
Om te kunnen trollen wat jou betreft ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef 3-voud het volgende:
*3-voud is van mening dat deel 2 toch noodzakelijk was.*
Je hebt je kans gehad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Om te kunnen trollen wat jou betreft ja.
Verder niks.
sluit het topic danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind deel 2 een beetje overdreven
door emmeren over posts die gister al zijn verwijderd in een topic dat vervolgens is gesloten
mweh
Wat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij brandbommen in mijn huis wilt gooien
http://forum.fok.nl/user/history/369785quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef De_Guidance het volgende:
Bewijs dat ik oproep tot een ban voor D_H.
Ik zit ook met popcorn hier...quote:
Sorry sp3c, ik vind dat je daar zelf ook een hand in hebt gehad vandaag. Je gooide nog wat olie op het vuur, zeg maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind deel 2 een beetje overdreven
door emmeren over posts die gister al zijn verwijderd in een topic dat vervolgens is gesloten
mweh
nee hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sorry sp3c, ik vind dat je daar zelf ook een hand in hebt gehad vandaag. Je gooide nog wat olie op het vuur, zeg maar.
Ja zout is beter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zit ook met popcorn hier...
Heb jij zoute?
Wat betekent 'ik krijg zin om dat bij jou te doen' dan?quote:
Ik heb nog niemand bedreigd, blijkbaar is dat best knap.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:07 schreef 3-voud het volgende:
Ze worden steeds venijniger als de uitkomst e niet bevalt.
Typisch links trekje. Over eng gesproken.
en dat allemaal omdat ik A_A persoonlijk ken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef De_Guidance het volgende:
Kom dan sp3c.
Ik weet zeker dat je naar de FA's was gegaan als ik zei dat ik zin had om brandbommen in D_H's huis te gooien. Als ik zei dat hij in mijn ogen niet eens een mens is en als ik hem nazi had genoemd.
ik moest het niet bij de FA's melden omdat je het zo'n leuk topic vind gok ikquote:En dan is er ook niet eens bewijs dat ik gevraagd zou hebben om een ban.
Ja hoor. Dingen als dat het Hofstadtgroepje lult dat een moslim geen mens is, gewoon tolereren.quote:
Dat van die brandbom in jouw huis... Laat eens zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand bedreigd, blijkbaar is dat best knap.
Staat dat gelijk aan 'brandbommen in jouw huis'?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat betekent 'ik krijg zin om dat bij jou te doen' dan?
Of ga je het weer eens ontkennen omdat het er niet meer staat?
Dat kan niet, want alles is al weg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat van die brandbom in jouw huis... Laat eens zien.
Dat heb ik natuurlijk uitgelokt, omdat ik zeg dat moslims wel mensen zijn, dat kan niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja hoor. Dingen als dat het Hofstadtgroepje lult dat een moslim geen mens is, gewoon tolereren.
Zeggen dat het gooien van brandbommen naar moskee's toch niet extreem rechts is.
waar zegt hij dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja hoor. Dingen als dat het Hofstadtgroepje lult dat een moslim geen mens is, gewoon tolereren.
is het toch ook niet?quote:Zeggen dat het gooien van brandbommen naar moskee's toch niet extreem rechts is.
Jij lult dus ook. Schijnt een DM te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan niet, want alles is al weg.
Een gesprek over brandbommen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Staat dat gelijk aan 'brandbommen in jouw huis'?![]()
![]()
Je bent echt geestelijk niet in orde he?![]()
Blij dat je toe hebt gegeven wederom te liegen. Maar ja, dat is normaal in jouw contreien.
Nee het is geen DM. Het is een post die geedit is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij lult dus ook. Schijnt een DM te zijn.
Kan D_G makkelijk roepen, kunnen wij niet controleren.
misschien wilde hij jou tegen die moskee gooienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een gesprek over brandbommen.
Jij zegt 'ik krijg zin om dat bij jou te doen'.
Wat houdt dat precies in? En wat bedoelde je met je betoog dat moslims geen mensen zijn? Welke consequenties wil je daaraan verbinden?
Wat nobel van je dat je dat weg wilt halen. Echt vriendelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar zegt hij dat?
die wil ik wel weghalen
Gezellig toch? Leer elkaar kennen zou ik zeggen. Je bent onmeunige voorstander van andere culturen. Dit is je kans.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens stuurt hij mij ook DM's nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |