Vervolg opquote:Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.
Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.
Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.
'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.
Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.
De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."
Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Hoezo? Wie neemt het op voor de daders? Ze hebben gelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef xenobinol het volgende:
RTL boulevard neemt het op een walgelijke manier op voor de daders
Want ze zijn zo zielig ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef xenobinol het volgende:
Heel triest. Albert en Winstonquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef xenobinol het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo? Wie neemt het op voor de daders? Ze hebben gelijk.
Waarom, een toevallige weerloze voorbijganger afrossen met een paar man, dat is een vechtpartij???? Dat omaatje pak in tenminste nog in mijn eentje aan.quote:
Bram legt gewoon objectief uit hoe de strafmaat tot stand komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef xenobinol het volgende:
Er is een rechterlijke macht in Nederland. De jongens zijn opgespoord, de rest is onnodig. Foto's van hun ouders op internet, hun adresgegevens etc gaan te ver.quote:
Noemen we sinds jaar en dag zinloos geweld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, een toevallige weerloze voorbijganger afrossen met een paar man, dat is een vechtpartij???? Dat omaatje pak in tenminste nog in mijn eentje aan.
Als Mike Tyson daar had gelopen, dan had je een vechtpartij gehad, nou ja ook weer niet omdat dit soort lafbekken echt wel oppast met waar ze tegenaan slaan, maar dit was beslist geen vechtpartij.
ja, maar daar hoeven ze hun mond niet eens voor open te doen, ik bedoel Boulevardquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Heel triest. Albert en Winston
Volgens JOUW definitie is dit geen vechtpartij..quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, een toevallige weerloze voorbijganger afrossen met een paar man, dat is een vechtpartij???? Dat omaatje pak in tenminste nog in mijn eentje aan.
Als Mike Tyson daar had gelopen, dan had je een vechtpartij gehad, nou ja ook weer niet omdat dit soort lafbekken echt wel oppast met waar ze tegenaan slaan, maar dit was beslist geen vechtpartij.
Hee... als je als snelwegterrorist 10km/u te hard rijdt mag je gewoon met je bek op TV. Trap je met een paar van je kornuiten een man in elkaar en laat hem voor dood achter op straat dan mogen 'we' niet eens een foto online zetten en speculeren over de identiteit van de mogelijke daders?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo? Wie neemt het op voor de daders? Ze hebben gelijk.
Wat hun gedaan hebben gaat te ver.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er is een rechterlijke macht in Nederland. De jongens zijn opgespoord, de rest is onnodig. Foto's van hun ouders op internet, hun adresgegevens etc gaan te ver.
Ze zetten de toon al door het een 'vechtpartij' te noemen en dat te blijven zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar daar hoeven ze hun mond niet eens voor open te doen, ik bedoel Boulevard
Nee, volgens de advocaat was het niet zomaar hoor, die vent had met zijn grote bek er wat van gezegd toen die jongens tegen een fiets aan trapten, tsja ....quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Noemen we sinds jaar en dag zinloos geweld.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hee... als je als snelwegterrorist 10km/u te hard rijdt mag je gewoon met je bek op TV. Trap je met een paar van je kornuiten een man in elkaar en laat hem voor dood achter op straat dan mogen 'we' niet eens een foto online zetten en speculeren over de identiteit van de mogelijke daders?
Goh, ik wist niet dat wij enkele miljoenen rechters hadden in Nederland. De wettenbundels, artikeltjes etc die staan genoemd, strafrecht zijn niet voor niets ontstaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat hun gedaan hebben gaat te ver.
Oorzaak, gevolg
Logisch dat een advocaat dat zegt. Het is zijn werk om de jongens te verdedigen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, volgens de advocaat was het niet zomaar hoor, die vent had met zijn grote bek er wat van gezegd toen die jongens tegen een fiets aan trapten, tsja ....
Niet normaal meer... ik vind het zeer triest dat RTL deze prutsers een podium geeft om hun gedachtegoed te spuienquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Heel triest. Albert en Winston
Klopt en als dat niet zo is en we volgen de jouwe, dan heb ik gisteren nog gevochten met een stootzakquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens JOUW definitie is dit geen vechtpartij..
Ze hebben gelijk. Wat is het volgende? Met een menigte naar hun huis? De moeder en vader maar eens lekker pijn doen? Hun laten voelen, dat ze een rotkind hebben opgevoed?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Niet normaal meer... ik vind het zeer triest dat RTL deze prutsers een podium geeft om hun gedachtegoed te spuien![]()
Ze leggen wat mij betreft de focus helemaal verkeerd, meteen klaar staan met een oordeel over het grote boze geenstijl. Hebben ze soms nog een appeltje te schillen met die mensen?
Deze komen er niet goed af hoor, geloof dat maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Goh, ik wist niet dat wij enkele miljoenen rechters hadden in Nederland. De wettenbundels, artikeltjes etc die staan genoemd, strafrecht zijn niet voor niets ontstaan.
Bedankt he , dankzij geenstijl komen deze heren er straks goed af.. Dit kan reden zijn tot strafvermindering.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Klopt en als dat niet zo is en we volgen de jouwe, dan heb ik gisteren nog gevochten met een stootzak
Ik denk dat de politie en de rechtbank op dit moment de minste van hun problemen zijn ja. Ze kunnen denk ik beter nu in een cel zitten dan thuis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Deze komen er niet goed af hoor, geloof dat maar.
mooi he nederlandquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hee... als je als snelwegterrorist 10km/u te hard rijdt mag je gewoon met je bek op TV. Trap je met een paar van je kornuiten een man in elkaar en laat hem voor dood achter op straat dan mogen 'we' niet eens een foto online zetten en speculeren over de identiteit van de mogelijke daders?
Ik durf te wedden van wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Precies.... ik hoop niet dat ze zelf ook eens zo'n vechtpartij mee hoeven te maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zetten de toon al door het een 'vechtpartij' te noemen en dat te blijven zeggen.
Die snelwegterrorist geeft daar dan ook gewoon toestemming voor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja 80 uur schoffelen i.p.v. 120 uur schoffelen, maar wel mooi met hun kop en naam en toenaam open en bloot op Internet, met alle gevolgen van dien, wat komen ze er goed af door Geenstijlquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Bedankt he , dankzij geenstijl komen deze heren er straks goed af.. Dit kan reden zijn tot strafvermindering.
Wanneer dit soort tuig als sanctie voortaan met foto, naam en adres op internet gezet gaat worden straf je ze pas echt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er is een rechterlijke macht in Nederland. De jongens zijn opgespoord, de rest is onnodig. Foto's van hun ouders op internet, hun adresgegevens etc gaan te ver.
Ik verwijt hem dat ook niet, maar daarom mag ik er wel smalend naar kijken, ik hoop ergens dat de rechter dat ook doet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Logisch dat een advocaat dat zegt. Het is zijn werk om de jongens te verdedigen.
Door dit soort krankzinnige heksenjachten vind ik een strafvermindering ineens niet zo heel raar meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja 80 uur schoffelen i.p.v. 120 uur schoffelen, maar wel mooi met hun kop en naam en toenaam open en bloot op Internet, met alle gevolgen van dien, wat komen ze er goed af door Geenstijl
Het was geen worsteling. Het was intrappen met zijn allen op 1 persoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]De mijne..... Volgens de Nederlandse taal:
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=vechtpartij&lang=nn
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=gevecht&lang=nn
Dat mag uiteraard en is je goed recht dat doe ik tenslotte ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik verwijt hem dat ook niet, maar daarom mag ik er wel smalend naar kijken, ik hoop ergens dat de rechter dat ook doet.
Bij een nogal eenzijdig in elkaar trappen is er niet echt sprake meer van een gevecht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Ambipur het volgende:
Jij snapt het echt niet hequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Ambipur het volgende:
die zeggen dus helemaal niets, deze wel;quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Ambipur het volgende:
Hoho.. Ik doel niet op hun namen. Ik doel op andere zaken, denk aan adresgegevens en foto's van hun ouders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet he![]()
Als het aan de boomknuffelende magistraat zou liggen kreeg het tuig (indien gepakt door onze donut etende plesie, very unlikely) een voorwaardelijke werkstraf van 80 uur. Nu kunnen ze de rest van hun leven hun naam googlen en tot de ontdekking komen dat het internet een heel goed geheugen heeft![]()
Leuk voor als je later nog eens gaat solliciteren, een leuke vriendinnetje ontmoet denkt te hebben of iets denk achter te kunnen houden voor je kinderen. Papa was een laffe straathond die met zijn 8-en een man op straat in elkaar rosten en voor dood achter lieten... Held
die 40 uur strafvermindering is ze van harte gegund.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Door dit soort krankzinnige heksenjachten vind ik een strafvermindering ineens niet zo heel raar meer.
Doe even normaal joh... alsof mensen zich massaal gaan verlagen tot het niveau van deze apen. Het probleem met volkswoede komt vooral voort uit het onvermogen van de overheid om adequaat op te treden tegen daders omdat dit systeem compleet verrot is. Tja... dan loopt je het risico dat het kan escaleren. Daarom doet justitie er ook goed aan om de desbetreffende daders zo snel mogelijk op te pakken voor hun eigen bescherming.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk. Wat is het volgende? Met een menigte naar hun huis? De moeder en vader maar eens lekker pijn doen? Hun laten voelen, dat ze een rotkind hebben opgevoed?
Er bestaat rechterlijke macht in Nederland. Dat hebben wij te respecteren.
Jij snapt hemquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Over een jaar weet niemand hier iets meer van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
die 40 uur strafvermindering is ze van harte gegund.
Joozus, we zijn het eens, lijst jij 'm in of doe ik het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bij een nogal eenzijdig in elkaar trappen is er niet echt sprake meer van een gevecht.
Daar is men wel vrij hard mee bezig, ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Doe even normaal joh... alsof mensen zich massaal gaan verlagen tot het niveau van deze apen.
Zo kun je voor iedere vorm van eigenrichting wel een kutsmoes verzinnen natuurlijk.quote:Het probleem met volkswoede komt vooral voort uit het onvermogen van de overheid om adequaat op te treden tegen daders omdat dit systeem compleet verrot is.
Je hebt nog geen sig! Snel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Joozus, we zijn het eens, lijst jij 'm in of doe ik het?
Flikker toch op manquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die snelwegterrorist geeft daar dan ook gewoon toestemming voor.
Precies, dus nu drie keer raden waarom die foto in diverse dagbladen ook geblurred is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Flikker toch op man![]()
Eerst zetten ze je er met je bakkes gewoon op en als je dan in niet mis te verstane woorden aangeeft dat ze dat niet moeten doen zenden ze het alsnog uit. Het enige wat ze dan doen is hooguit je gezicht en kenteken blurren... je stem en alles wat je zegt gaat gewoon on-air.
En dan krijg je een soort Opstelten als minister van justitie en die zal het geboefte wel eens een poepje laten ruiken.......................quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik troll niet. Ik heb een andere mening, dan jullie. En zodra dat het geval is, komt men met hetzelfde: Troll. Ik ben voor het respecteren van de rechterlijke macht. Bevalt dat niet? Dan stemt iedereen de volgende keer rechts.
Oeh, nu onderschat je het geheugen van Google schromelijk ben ik bang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Over een jaar weet niemand hier iets meer van.
Ik vraag me af waarom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, dus nu drie keer raden waarom die foto in diverse dagbladen ook geblurred is.
Komen gewoon bij papa te werken hoor. Geen probleem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef Chahna het volgende:
Ze kunnen wel (ik denk trouwens van niet) strafvermindering krijgen doordat nu alles online komt máár..de echte straf komt natuurlijk wanneer de mannetjes gaan solliciteren.
dit keer zal van uitstel geen afstel komen en zodra ze denken fijn die account managerfunctie te gaan vervullen zal de P&O muts hem vertellen dat hij tóch niet zo goed bij het bedrijf past.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom.
Wat is er verkeerd aan het plaatsen van de foto van een leuke, frisse vriendengroep?
Bescherming van verdachten, totdat de rechter heeft geoordeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom.
Wat is er verkeerd aan het plaatsen van de foto van een leuke, frisse vriendengroep?
Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bescherming van verdachten, totdat de rechter heeft geoordeeld.
Dan moeten de wetten veranderd worden.. En dat doet je indirect via verkiezingen. Niet door middel van het spelen voor eigen rechter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.
Men gaat er, in mijn ogen terecht, van uit dat deze gasten er heel gemakkelijk mee weg gaan komen.
Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
Het zijn geen daders. Het zijn verdachten. Dat heeft een ieder te respecteren.
Zeker, dat is iets voor de langere termijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan moeten de wetten veranderd worden.. En dat doet je indirect via verkiezingen. Niet door middel van het spelen voor eigen rechter.
De rechtelijke macht heeft inderdaad een probleem met afbrokkelende maatschappelijke steun. Kennelijk is men niet in staat om het oordeel goed uit te leggen en te verdedigen tegenover het publiek. Tijd dat rechters eens uit hun ivoren torens afdalen en daar werk van maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.
Men gaat er, in mijn ogen terecht, van uit dat deze gasten er heel gemakkelijk mee weg gaan komen.
omdat het dan gewoon harder aankomt, als je het met je eigen ogen te zien krijgtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Iedere week worden in het uitgaanswereldje mensen in elkaar geslagen maar nu is er een video en foto en dan lijkt zelf de doodstraf nog mild... Hypocriete zooi is het deze heksenjacht
Laat ze maar eens gaan stage lopen in uitgaansgebieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De rechtelijke macht heeft inderdaad een probleem met afbrokkelende maatschappelijke steun. Kennelijk is men niet in staat om het oordeel goed uit te leggen en te verdedigen tegenover het publiek. Tijd dat rechters eens uit hun ivoren torens afdalen en daar werk van maken.
Het spijt me, maar ik bekijk het recht, wetten etc zonder emoties. Het zijn geen daders, het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.
Het is de rechter die uiteindelijk een uitspraak doet die relevant is voor het opleggen van straf maar het publiek is ook niet achterlijk. Waarom mag het publiek geen mening vormen? Laat staan er een hebben? Daar moet je respect voor hebben, iets waar het jou met je superieure gevoelens behoorlijk aan ontbreekt imo
True that.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Iedere week worden in het uitgaanswereldje mensen in elkaar geslagen maar nu is er een video en foto en dan lijkt zelf de doodstraf nog mild... Hypocriete zooi is het deze heksenjacht
en dus moeten we de beschaving zelf ook maar even wegschuiven?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat het dan gewoon harder aankomt, als je het met je eigen ogen te zien krijgt
Ben je gek... dat vinden ze vast te gevaarlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Laat ze maar eens gaan stage lopen in uitgaansgebieden.
Of ze dat ook daadwerkelijk zijn is natuurlijk aan de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Dader zijn betekent vaak niet automatisch een veroordeling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of ze dat ook daadwerkelijk zijn is natuurlijk aan de rechterlijke macht.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dader zijn betekent vaak niet automatisch een veroordeling.
Je bent pas dader NA veroordeling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dader zijn betekent vaak niet automatisch een veroordeling.
Ja... jij bent vast een heel rationeel mens zonder emoties. Prima.... maar aangezien er ook nog een hele hoop mensen zijn die wel emoties voelen hebben zij ook recht van spreken. Het is niet zo dat we ons de wet hoeven te laten lezen door robots... als we daar voor gaan kiezen dan zie ik ook liever dat er daadwerkelijk recht word gesproken door een computerprogramma.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik bekijk het recht, wetten etc zonder emoties. Het zijn geen daders, het zijn verdachten.
Het publiek mag een mening vormen, dat zeg ik toch niet? Ik doel op de activiteiten rondom het openbaar maken van gegevens/foto's van hun familie. Dat heb ik reeds 3 maal aangegeven.
Oh, van welk incident is laatst een heksenjacht gestart dan? Van eh, een opstootje in Amsterdam. Doe eens linken?quote:
Nee!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent pas dader NA veroordeling.
Ik keur emoties niet afquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja... jij bent vast een heel rationeel mens zonder emoties. Prima.... maar aangezien er ook nog een hele hoop mensen zijn die wel emoties voelen hebben zij ook recht van spreken. Het is niet zo dat we ons de wet hoeven te laten lezen door robots... als we daar voor gaan kiezen dan zie ik ook liever dat er daadwerkelijk recht word gesproken door een computerprogramma.
Dus bij iedere uitspraak die me niet aanstaat mag ik voor eigen rechter spelen? Of wat bedoel je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja... jij bent vast een heel rationeel mens zonder emoties. Prima.... maar aangezien er ook nog een hele hoop mensen zijn die wel emoties voelen hebben zij ook recht van spreken. Het is niet zo dat we ons de wet hoeven te laten lezen door robots... als we daar voor gaan kiezen dan zie ik ook liever dat er daadwerkelijk recht word gesproken door een computerprogramma.
Dit bedoel ik dus..... Godsamme zeg!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef phreaks het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik las op Internet dat vooral die Brent Leysen de ergste zou zijn. En weet niet of het klopt, maar er wordt gezegd dat de harde kern van psv hem gaat opzoeken op zijn adres .................
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken. En het wordt allemaal wel erg overdreven, hoor.
Allereerst is het niet echt 8 vs 1, eigenlijk is alleen die gozer met die witte jas echt bezig.
Ten tweede wordt het slachtoffer, niet finaal in elkaar geslagen. Hij wordt op de grond gesleurd, en krijgt een paar trappen tegen zijn lichaam en hoofd. Niet netjes, maar het valt over het algemeen allemaal best mee.
Door dit soort mensen gaat dit land dus naar de klotequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken. En het wordt allemaal wel erg overdreven, hoor.
Allereerst is het niet echt 8 vs 1, eigenlijk is alleen die gozer met die witte jas echt bezig.
Ten tweede wordt het slachtoffer, niet finaal in elkaar geslagen. Hij wordt op de grond gesleurd, en krijgt een paar trappen tegen zijn lichaam en hoofd. Niet netjes, maar het valt over het algemeen allemaal best mee.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Jongen ga even op je gemak zitten dan zal ik je een paar keiharde trappen tegen je hoofd geven en dan mag je dit nog een keer opschrijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Dat is inderdaad niet, netjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet netjes inderdaad.
Nee, lekker hysterisch gaan doen, daar help je het land mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Door dit soort mensen gaat dit land dus naar de klote
Dit vind ik poging tot doodslag. Valt niet echt mee dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet, netjes.
Vind jij van wel, dan?
Dramaqueen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Jongen ga even op je gemak zitten dan zal ik je een paar keiharde trappen tegen je hoofd geven en dan mag je dit nog een keer opschrijven
Meer dan met jouw achterlijke mening. Word zelf maar eens kapotgeschopt vanuit het niets, dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, lekker hysterisch gaan doen, daar help je het land mee.
als je zulke beelden te zien krijgt en alle informatie over de trappende daders ligt binnen handbereik dan zou ik het wel wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef Re het volgende:
[..]
en dus moeten we de beschaving zelf ook maar even wegschuiven?
Doen ze al. Alleen die honden volgen later.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef arjan1212 het volgende:
ieder weekend in elke stad , politie te paard bijgestaan door agenten met honden inzetten
Nee zijn mama opzoeken en slopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tyf toch op man. Wat wil je doen? Dreigmails naar de advocaat sturen?
Het valt niet mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb genoeg klappen in mijn leven mogen ontvangen, maak je maar niet druk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Meer dan met jouw achterlijke mening. Word zelf maar eens kapotgeschopt vanuit het niets, dan piep je wel anders.
Stoere man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb genoeg klappen in mijn leven mogen ontvangen, maak je maar niet druk.
vooral tegen het hoofd waarschijnlijk, je kan het nog merkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan beter dan dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
vooral tegen het hoofd waarschijnlijk, je kan het nog merken
Zelfverdediging?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zinloos geweld... Domme uitdrukking, aangezien geweld nooit zinvol is
Oja, het geweld van de geallieerden was zeker nutteloos in WOIIquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zinloos geweld... Domme uitdrukking, aangezien geweld nooit zinvol is
lijkt me welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Krijgt die jongen trouwens ook nog een boete voor baldadigheid?(Omtrappen van die fiets).
Mensen die generaliserenquote:
Ik ben geen liefhebber van geweld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Mijn excuses, geen trap tegen mijn hoofd geven, oke
Je ruikt wel lekker jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van geweld.
Misschien zou jij gewoon wat beter moeten formuleren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe je nou expres alsof je dom bent?
Stel je vriendin of kind wordt voor je neus bruut verkracht. Je weet de dader aan te houden. Zie je hem dan als *verdachte* of als dader?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent pas dader NA veroordeling.
Stoere jongen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
of badr hariquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Had hij maar AK-47 moeten worden
Onzin vergelijking natuurlijk. Overigens zie ik deze gasten ook als daderquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:36 schreef phreaks het volgende:
[..]
Stel je vriendin of kind wordt voor je neus bruut verkracht. Je weet de dader aan te houden. Zie je hem dan als *verdachte* of als dader?
Waarom onzin, deze beste man is in elkaar getrapt door een paar van deze paria's voor het oog van geheel Nederlandquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Onzin vergelijking natuurlijk. Overigens zie ik deze gasten ook als dader
Dat is nu eenmaal de definitie van een dader... NA veroordeling, het gaat er niet om wat ik denk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:36 schreef phreaks het volgende:
[..]
Stel je vriendin of kind wordt voor je neus bruut verkracht. Je weet de dader aan te houden. Zie je hem dan als *verdachte* of als dader?
In nederland wel ja, in de rest van de wereld kan men wel zelf nadenkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal de definitie van een dader... NA veroordeling, het gaat er niet om wat ik denk.
Nou.. Doe eens niet zo koppig........quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:40 schreef opabrutus het volgende:
[..]
In nederland wel ja, in de rest van de wereld kan men wel zelf nadenken.
Wat praat je nu weer voor onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik bekijk het recht, wetten etc zonder emoties. Het zijn geen daders, het zijn verdachten.
Het publiek mag een mening vormen, dat zeg ik toch niet? Ik doel op de activiteiten rondom het openbaar maken van gegevens/foto's van hun familie. Dat heb ik reeds 3 maal aangegeven.
Nee hoor, na een bekentenis ben je ook daderquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal de definitie van een dader... NA veroordeling, het gaat er niet om wat ik denk.
I love it als je zo streng bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
tering hey
3 kwartier geen mods en het gaat weer helemaal los hier
dat persoonlijke gezeik tegenover elkaar is afgelopen hoop ik
persoonlijke gegevens van jan en alleman zijn hier ook niet welkom
game on
Moeten ze eerst de traantjes uit hun oogjes zien te krijgen. Ze lopen nu vast over van zelfmedelijden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Woffel het volgende:
Alsof men bij soortgelijke incidenten anders reageert over de strafmaat van de daders...![]()
Maar t zal deze fags vast goed doen als ze deze topics teruglezen
Die zijn te druk met koptrapjes oefenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Woffel het volgende:
Alsof men bij soortgelijke incidenten anders reageert over de strafmaat van de daders...![]()
Maar t zal deze fags vast goed doen als ze deze topics teruglezen
mond dicht en ontopic postenquote:
I see, dat heb ik niet gelezen. Thanks for pointing it out.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, na een bekentenis ben je ook dader
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dader
Dan nog, hoeven ze niet met adresgegevens op het internet... Foto's van ouders ook niet. Foto's van zusje lijkt mij ook niet gepast.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat praat je nu weer voor onzin.
Eén heeft zelfs al bekend: http://www.bd.nl/algemeen(...)shandeling-1.3623422
Droom verder
wat wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef Smack10 het volgende:
Is de harde kern van PSV al verhaal gaan halen bij onze zuiderburen?
Ik hoop i.i.g. niet dat ze die herkenbaar in beeld brengen
hopelijk worden ze vrijgesproken ja, groot misverstandquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef OpinionPeep het volgende:
Die 8 jongens hadden een hele goede reden om dit te doen: http://www.powned.tv/nieu(...)ndhoven_had_red.html
Had hij maar nooit een opmerking moeten maken over dat ze een fiets sloopte...
Gerechtigheidquote:
Er is al een benefietconcert voor georganiseerd.quote:
Zijn familie heeft niets met de daad te maken. Ik vind het ook niet kunnen dat die er bij betrokken raken. Maar als ze toevallig op hetzelfde adres woont en zijn adres wordt gepubliceerd, of ze op een foto met hem staat, dan is het gewoon pech hebben voor haar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan nog, hoeven ze niet met adresgegevens op het internet... Foto's van ouders ook niet. Foto's van zusje lijkt mij ook niet gepast.
Logisch, toch?
Verrasseenndddd, but I disagreequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef phreaks het volgende:
[..]
Zijn familie heeft niets met de daad te maken. Ik vind het ook niet kunnen dat die er bij betrokken raken. Maar als ze toevallig op hetzelfde adres woont en zijn adres wordt gepubliceerd, of ze op een foto met hem staat, dan is het gewoon pech hebben voor haar.
Overigens lijkt me het best wel goed om dit soort gasten sociaal aan de schandpaal te spijkeren. Daarmee laat niet alleen het rechtsysteem zien dat ze het niet toleren, maar nog belangrijker, dat het volk het niet tolereert en durft in te grijpen (hetzij verbaal, fysiek of digitaal).
Ik heb liever dat je gewoon uit kunt gaan zonder in elkaar gemept te worden, jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
probleem hiermee is dat je simpelweg niet zeker kunt weten of je de goede te pakkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef phreaks het volgende:
[..]
Zijn familie heeft niets met de daad te maken. Ik vind het ook niet kunnen dat die er bij betrokken raken. Maar als ze toevallig op hetzelfde adres woont en zijn adres wordt gepubliceerd, of ze op een foto met hem staat, dan is het gewoon pech hebben voor haar.
Overigens lijkt me het best wel goed om dit soort gasten sociaal aan de schandpaal te spijkeren. Daarmee laat niet alleen het rechtsysteem zien dat ze het niet toleren, maar nog belangrijker, dat het volk het niet tolereert en durft in te grijpen (hetzij verbaal, fysiek of digitaal).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Dat slaat (quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Ach af en toe een beetje vechten houd je gezond en het kost je geen geld.
moet je wel iemand uitkiezen die terugvecht want hier ga je geen spierballen mee kwekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Ach af en toe een beetje vechten houd je gezond en het kost je geen geld.
zie het als een soort boksbalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je wel iemand uitkiezen die terugvecht want hier ga je geen spierballen mee kweken
Dat is jou mening. Al staat er nergens in mijn reactie dat ik willekeurige personen in elkaar ram maar dat was je nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat slaat () natuurlijk nergens op.
liever nietquote:
Dat uiteraardquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je wel iemand uitkiezen die terugvecht want hier ga je geen spierballen mee kweken
Toevallig schopten ze wel herenfietsen in elkaar hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ze toch ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Al staat er nergens in mijn reactie dat ik willekeurige personen in elkaar ram maar dat was je nog niet duidelijk.
vochen ook al niet terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toevallig schopten ze wel herenfietsen in elkaar hoor.
Ik kan niet begrijpen dat mensen dit gewoon maar accepteren, zo van; ach ja, het gebeurt nu eenmaal elk weekend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon uit kunt gaan zonder in elkaar gemept te worden, jij?
Ik ben getraumatiseerd door het filmpje, opeens last van PTSS.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toevallig schopten ze wel herenfietsen in elkaar hoor.
Dit soort dingen gebeurt toch echt niet ieder weekend hoor. Of ik moet wel heel ver van de wereld afstaan. Vechtpartijen waarschijnlijk wel, maar dit is gewoon poging tot moord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat mensen dit gewoon maar accepteren, zo van; ach ja, het gebeurt nu eenmaal elk weekend.
gewoon slecht opgevoed, anders hadden ze wel meegedaanquote:
Ze vind het nergens opslaan [quote:
de politie denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben getraumatiseerd door het filmpje, opeens last van PTSS.
Wie kan ik daarvoor aansprakelijk stellen?
in deze context slaat het ook totaal nergens opquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ze vind het nergens opslaan [] En daarom maar even duidelijk maak dat ik er geen willekeurige personen voor uitzoek om dat te doen. Voordat mijn naam hier ook rond dwarrelt
Dat is uw mening.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
in deze context slaat het ook totaal nergens op
nee dat zijn slachtoffers van hun goede opvoedingquote:
I knowquote:
Ja, ik kan ook niet meer kijken naar dat filmpje. Het maakt me misselijk als ik dat trappen tegen het hoofd ziequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeurt toch echt niet ieder weekend hoor. Of ik moet wel heel ver van de wereld afstaan. Vechtpartijen waarschijnlijk wel, maar dit is gewoon poging tot moord.
Gewoon omdat dat kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know
waarom voelt iedereen toch de noodzaak om me dat te vertellen
En teveel boeken lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat zijn slachtoffers van hun goede opvoeding
mad world!quote:
Groepen die tegen elkaar vechten en dat het er ernstig aan toe gaat sowieso wel, ook wel eens met z'n velen tegen één alleen komt het simpelweg niet vaak in de media. Ik heb al eens op klaarlichte dag zeven tegen één gezien (half gezien) en drie tegen één. Komt best vaak voor denk ik eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeurt toch echt niet ieder weekend hoor. Of ik moet wel heel ver van de wereld afstaan. Vechtpartijen waarschijnlijk wel, maar dit is gewoon poging tot moord.
In Dragon Ball Z werd Goku ook steeds sterker nadat hij in elkaar geslagen werd. Prima theorie wmb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
NERD!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Dragon Ball Z werd Goku ook steeds sterker nadat hij in elkaar geslagen werd. Prima theorie wmb.
Ik vind het vreemd dat jeugd het normaal is gaan vinden dat er wel érgens geweld is tijdens hun avondje stappen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijden veranderen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jeugd het normaal is gaan vinden dat er wel érgens geweld is tijdens hun avondje stappen.
Dit is toch gewoon achterlijk?quote:
Volgens mij was het vroeger ook wel zo. Drank doet vreemde dinge met mensen. Hoewel ik veel tegen één sowieso niet kan begrijpen en misschien dat je dan wel een soort van gek bent in je hoofd.quote:
Is het ook. Zoals gezegd vecht/mat ook wleeens maar dan met goedkeuring van beide partijen gewoon omdat het kan. Overigens wel een goede uitlaatklep moet ik zeggen.quote:
jaquote:
Oh, op die fiets.quote:
nee, 3 ''vrijwillig''quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef yvonne het volgende:
Zeg, zijn ze nu eindelijk alle 8 opgepakt eigen;lijk?
En ik maakte het dagelijks meequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
en geloof het of niet, ik kom wel eens buiten (geloof het of niet) en ik heb dit soort dingen nog nooit meegemaakt dus zo heel erg normaal is het nu ook weer niet
Je legt mij woorden hiermee in de mond. Het zijn 2 woorden namelijk tijden veranderen... Meer niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.
Nee, zoiets moet je nooit accepteren als 'ach, het hoort er nu eenmaal bij'. Want dat hoort het niet.
ah ... Mogadishuquote:
Toch vreemd dat de politie zich zo afwachtend opstelt. Ze hebben de beelden en kunnen die gasten toch zo oppakken?quote:
Ja caféruzietje, stel blauwe ogen en wat tanden door lippen en dan werd je er door een potige portier of potige cafébaas uitgegooid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij was het vroeger ook wel zo. Drank doet vreemde dinge met mensen. Hoewel ik veel tegen één sowieso niet kan begrijpen en misschien dat je dan wel een soort van gek bent in je hoofd.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah ... Mogadishu
wat een tijden waren dat
hehehehe zelfde iqquote:
Alsof je er ook maar iets aan kan doen: nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.
Nee, zoiets moet je nooit accepteren als 'ach, het hoort er nu eenmaal bij'. Want dat hoort het niet.
Nee woonde langs een opvang voor dit soort figuren waar we het nu over hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah ... Mogadishu
wat een tijden waren dat
Ik denk dat je in iets andere gelegenheden komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
en geloof het of niet, ik kom wel eens buiten (geloof het of niet) en ik heb dit soort dingen nog nooit meegemaakt dus zo heel erg normaal is het nu ook weer niet
daar maakte je dagelijks mee dat er een groepje jongeren op iemand zijn hoofd stond te springen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee woonde langs een opvang voor dit soort figuren waar we het nu over hebben
ow vaak genoeg meegemaaktquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
Dus helaas wel dagelijks politie op de stoep dan werden de jongeren uit het huis geplaatst waarna de volgende partij er weer ingegooid werd. Tot het weer mis ging.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar maakte je dagelijks mee dat er een groepje jongeren op iemand zijn hoofd stond te springen?
I don't buy it
dat stel ik me altijd voor als een gezellig potje knokkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja caféruzietje, stel blauwe ogen en wat tanden door lippen en dan werd je er door een potige portier of potige cafébaas uitgegooid.
Springen op hoofden, kaken achterstevoren slaan, met staven tekeer gaan. You name it.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar maakte je dagelijks mee dat er een groepje jongeren op iemand zijn hoofd stond te springen?
I don't buy it
dikke kans ja maar ik slenter al jaren dronken door Den Haag naar huis en ik zou er toch een keer per ongeluk langs gekomen moeten zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat je in iets andere gelegenheden komt.
lijkt me niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dus helaas wel dagelijks politie op de stoep dan werden de jongeren uit het huis geplaatst waarna de volgende partij er weer ingegooid werd. Tot het weer mis ging.
ja, snap ook niet wat ze ervan weerhoud/quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de politie zich zo afwachtend opstelt. Ze hebben de beelden en kunnen die gasten toch zo oppakken?
Nee, men wacht tot de daders zich zelf aanmelden
ze kunnen moeilijk de grens overtrekken en deuren in gaan lopen trappenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, snap ook niet wat ze ervan weerhoud/
ah ja natuurlijk, belgiequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk de grens overtrekken en deuren in gaan lopen trappen
Dus in gijzeling genomen worden door een gast met een hakmes is gewoon normale gang van zaken? Dat is een van de dingen welke mij is overkomen toen die toko hier aanwezig was. Aangifte en al dat alles gedaan. Meneer werd ontoerekenbaar geacht en werd ergens anders geplaatst ende verhaal.quote:
ik vind dat juist niet normaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dus in gijzeling genomen worden door een gast met een hakmes is gewoon normale gang van zaken? Dat is een van de dingen welke mij is overkomen toen die toko hier aanwezig was. Aangifte en al dat alles gedaan. Meneer werd ontoerekenbaar geacht en werd ergens anders geplaatst ende verhaal.
Moet wel zeggen dat die opvang ineens heel snel weg was naar die gebeurtenis.
Den haag heb jij nog nooit een vechtpartij gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dikke kans ja maar ik slenter al jaren dronken door Den Haag naar huis en ik zou er toch een keer per ongeluk langs gekomen moeten zijn
dat welquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Den haag heb jij nog nooit een vechtpartij gezien?
Hahaha nee oke. Sowieso denk ik dat zulke dingen nooit 'zomaar' zijn. Er moet haast wel iets voorgevallen zijn, lijkt mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat wel
sommigen van dichterbij dan me lief is zelfs zelfs
maar ik heb nog nooit 8 man en random voorbijganger op zijn hoofd zien stampen, zal ongetwijfeld voorkomen maar normaal is het niet en als de beelden vrijgegeven worden dan snap ik de ophef wel
ja meneer had een mening over het stukschoppen van fietsenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha nee oke. Sowieso denk ik dat zulke dingen nooit 'zomaar' zijn. Er moet haast wel iets voorgevallen zijn, lijkt mij.
Ja, hij heeft gezegd dat ze niet tegen een fiets moesten trappen. Vervolgens werd hij zelf in elkaar getrapt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha nee oke. Sowieso denk ik dat zulke dingen nooit 'zomaar' zijn. Er moet haast wel iets voorgevallen zijn, lijkt mij.
Dan hadden zij daar hun mening over kunnen uiten verbaal helaas waren ze daar niet toe in staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja meneer had een mening over het stukschoppen van fietsen
de heren waren het er niet mee eens ...
ja ze hadden ook niet tegen fietsen kunnen schoppenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan hadden zij daar hun mening over kunnen uiten verbaal helaas waren ze daar niet toe in staat.
De daders wonen in Belgie...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de politie zich zo afwachtend opstelt. Ze hebben de beelden en kunnen die gasten toch zo oppakken?
Nee, men wacht tot de daders zich zelf aanmelden
je woonde in een opvang waar je alle shit over je heen kreeg en daarna woonde je ook nog langs een opvang waar je zelfs gegijzeld bent geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee woonde langs een opvang voor dit soort figuren waar we het nu over hebben
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Dragon Ball Z werd Goku ook steeds sterker nadat hij in elkaar geslagen werd. Prima theorie wmb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ze hadden ook niet tegen fietsen kunnen schoppen
maar goed ... gedane zaken enzo
Beter lezen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
je woonde in een opvang waar je alle shit over je heen kreeg en daarna woonde je ook nog langs een opvang waar je zelfs gegijzeld bent geweest.
Of je hebt wel.heel.veel.pech steeds of een hele.dikke.duim
het gaat mij om de suggestie dat het zo normaal is dat het hypocriet is om je er druk om te makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.
Stel dat het elke avond dat jij uitgaat in de stad waar je uitgaat gebeurt, hoe groot is dan de kans dat je het ziet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
maar ik heb nog nooit 8 man een random voorbijganger op zijn hoofd zien stampen, zal ongetwijfeld voorkomen maar normaal is het niet en als de beelden vrijgegeven worden dan snap ik de ophef wel
je schrijft nu toch dat je langs een opvang woonde?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.
[..]
Beter lezen dan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef sp3c het volgende:
ja laten we er allemaal nog eens op reageren
12%?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Stel dat het elke avond dat jij uitgaat in de stad waar je uitgaat gebeurt, hoe groot is dan de kans dat je het ziet?
Nee hoor, allemaal wel wat ouder dan tieners behalve één.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Schijtaanalles het volgende:
Laten we wel zijn, het zijn nog tieners. Iets met hersenen en niet volgroeid en zo.
je hebt gelijk, tbsquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Schijtaanalles het volgende:
Laten we wel zijn, het zijn nog tieners. Iets met hersenen en niet volgroeid en zo.
Kunnen echt hun daden nog niet overzien.
Hoe dom kun je zijn om precies op het hoofd te gaan zitten trappen. Effectief ja.
Maar hij is al bewusteloos, en je bent met 8 man.
Waarom? Dan ben je dus echt een beetje veel in de olie, met coke erbij en te jong om te goed beseffen wat je aan het doen bent.
Zeer ver gezochtquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Mijn docent bracht dit in vergelijking met het openbaar lynchen van zwarte mannen tijdens de 'apartheid'.
Niet een beetje ver gezocht?
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat mij om de suggestie dat het zo normaal is dat het hypocriet is om je er druk om te maken
Yup toen ik dit huis ging huren kwam er in het huis een paar weken later langs een huurhuis vrij. Wat door een stichting voor jongeren welke vanuit de gevangenis of elders hier een nieuwe start konden maken. Helaas gold dat de meeste op hun oude manier door bleven gaan. Sinds een flinke tijd is de toko weg. En de rust wedergekeerd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
je schrijft nu toch dat je langs een opvang woonde?
dat laatste is wel heel tragischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef martino673 het volgende:
[..]
Erger.. Engels en Geschiedenis docent..
dat vind ik heel erg voor je maar dit is echt niet heel normaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.
en daarvoor zat je zelf in een opvang waar je al dat soort shit ook meemaakte en ondervond toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.
[..]
Yup toen ik dit huis ging huren kwam er in het huis een paar weken later langs een huurhuis vrij. Wat door een stichting voor jongeren welke vanuit de gevangenis of elders hier een nieuwe start konden maken. Helaas gold dat de meeste op hun oude manier door bleven gaan. Sinds een flinke tijd is de toko weg. En de rust wedergekeerd.
En nogmaals beter lezen als je dat niet kunt ga dan aub het gesprek niet aan/
Is ook niet normaal en dat erken ik ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik heel erg voor je maar dit is echt niet heel normaal
en ja ik weet dat het mijn mening is ja
Dat klopt, gewoon toeval had ik vna te voren voordat ik dit huis ging huren geweten dat er zoiets langs mij kwam was ik er nooit gaan wonen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarvoor zat je zelf in een opvang waar je al dat soort shit ook meemaakte en ondervond toch?
vandaar mn opmerking dat jij wel heel veel pech hebt met die instellingen steeds...
En nu weer ontopicquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dikke kans ja maar ik slenter al jaren dronken door Den Haag naar huis en ik zou er toch een keer per ongeluk langs gekomen moeten zijn
Draagt die docent geitenwollen sokken ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Mijn docent bracht dit in vergelijking met het openbaar lynchen van zwarte mannen tijdens de 'apartheid'.
Volgens mij die Narcissus rechtsbovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)chekopschuppers.html wie van deze lui is nu diegene die op het laatst nog op zijn kop zat te trappen?
jij wel dan?quote:
Wel eens flinke knokpartijen gezien vroegah. Bij de Heregracht was het vaak bal. In dat straatje van La Ds.quote:
Ik denk die faggot Brentquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)chekopschuppers.html wie van deze lui is nu diegene die op het laatst nog op zijn kop zat te trappen?
B. L.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel eens flinke knokpartijen gezien vroegah. Bij de Heregracht was het vaak bal. In dat straatje van La Ds.
Of bij de Schele Indiaan natuurlijk, maar daar hoorde dat.
Een knokpartij , vind je datquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijd
maar wat ik in dit filmpje zie gebeuren kan ik echt met mijn hoofd niet bij
Ken je ook van doodgaan, in theorie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef FAUSTINO het volgende:
Een knokpartij is een paar knallen tegen je koppie en daarna ga je naar huis of zuip je verder.
En de praktijk is anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ken je ook van doodgaan, in theorie.
Dat was de Rotterdammert in mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ken je ook van doodgaan, in theorie.
zolang er geen gewonden bij vallen vind ik alles primaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een knokpartij , vind je dat?
dat kan met mijn moeder dr kookkunsten ook maar ik eet het toch opquote:Dat kan ook wel eens leiden tot zware mishandeling maar vroeger waren er geen camera's bij.
Durfal!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er geen gewonden bij vallen vind ik alles prima
[..]
dat kan met mijn moeder dr kookkunsten ook maar ik eet het toch op
Ja. Je punt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef TLC het volgende:
In Iran zouden al die knullen publiekelijk worden opgehangen
idd knokpartijen heb je vaak zat. dit was echter iets totaal anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijd
maar wat ik in dit filmpje zie gebeuren kan ik echt met mijn hoofd niet bij
dat ze God op hun blote knieeen mogen bedanken dat ze in deze regio geboren zijn, naja als er een God is tenminstequote:
Niet als hij al een zooi pretsigaretten achter de kiezen had.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Ehm, ja, ook liever hier dan in eh... Cambodja? Of eh.... Roemenie? Ik ken nog wel een paar landen...?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
[..]
dat ze God op hun blote knieeen mogen bedanken dat ze in deze regio geboren zijn, naja als er een God is tenminste
Nee dat snap ik dus ook echt niet. Net zoals met meerdere tegen één. Dat werd als zo laf en laag beschouwd dat het niet eens in je opkwam. Als één van je maten dat zou doen moest je hem gelijk niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
en dan nog schopten we iemand die op de grond lag niet tegen zijn hoofd
ik zou oom agent de weg naar hun huis wijzen als ik ze zou herkennen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dus ook echt niet. Net zoals met meerdere tegen één. Dat werd als zo laf en laag beschouwd dat het niet eens in je opkwam. Als één van je maten daar zou doen moest je hem bekijk niet meer.
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
het om waarschuwt om het recht niet in eigen hand te nemen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Smack10 het volgende:
is die ambipur de was doen?
gelukkig, kan ik eindelijk weer dit topic openen zonder te ergeren.
beetje lastig om ergens overheen te vallen als je er niet vanaf weet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ik
Dat tuig had het recht niet in eigen hand moeten nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
het om waarschuwt om het recht niet in eigen hand te nemen
Het is toch niet zo dat alle kroegen worden ontruimd als zoiets gebeurd? Als het op een druk punt gebeurt zijn er 20 man die het zien, en 100 man die er iets van meekrijgen, maar of het dan een vechtpartijtje was of zo, dat weet je dan niet. De overige 20.000 man die op die avond in die stad uit was merkt er niks van.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat tuig had het recht niet in eigen hand moeten nemen.
het is geen metropool ofzo als er vechten is merk je dat welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat alle kroegen worden ontruimd als zoiets gebeurd? Als het op een druk punt gebeurt zijn er 20 man die het zien, en 100 man die er iets van meekrijgen, maar of het dan een vechtpartijtje was of zo, dat weet je dan niet. De overige 20.000 man die op die avond in die stad uit was merkt er niks van.
ja logisch, als er geen beelden zijn kun je er heel moeilijk wat over zeggenquote:Ik betoog hier al een tijdje dat het al decennia tot de Nederlandse folklore behoort, gewoon iemand uitzoeken en die met zijn allen helemaal in elkaar schoppen. Maar het komt vooral groot in het nieuws als er beelden van zijn of als de daders voor Marokkanen aan te zien zijn.
Wat een kindertjes nog..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
Inderdaad, ben zelf ook wel eens samen met een vriend lens getrapt in Enkhuizen door een man of 12. Ik kwam er aardig weg mee, hij kon twee weken niet lopen. Ook een opmerking over een fiets die gesloopt werd, niet eens aangifte van gedaan omdat we op een zeilweekendje waren hadden we daar geen zin in. Maar normaal is het zeker niet, goed dat zulke lui eens zo worden tentoongesteld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ik
True, maar er staan toch ook wekelijks dingen in de krant? Ik zag laatst op geenstijl ook nog iets voorbij komen waarbij iemand volledig willekeurig in elkaar werd geslagen in een of andere boeren discotheek.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje lastig om ergens overheen te vallen als je er niet vanaf weet?
als men het over een vechtpartij heeft en ik geen beelden te zien krijg dan haal ik er ook mijn schouders over op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |