ah ... Mogadishuquote:
Toch vreemd dat de politie zich zo afwachtend opstelt. Ze hebben de beelden en kunnen die gasten toch zo oppakken?quote:
Ja caféruzietje, stel blauwe ogen en wat tanden door lippen en dan werd je er door een potige portier of potige cafébaas uitgegooid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij was het vroeger ook wel zo. Drank doet vreemde dinge met mensen. Hoewel ik veel tegen één sowieso niet kan begrijpen en misschien dat je dan wel een soort van gek bent in je hoofd.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah ... Mogadishu
wat een tijden waren dat
hehehehe zelfde iqquote:
Alsof je er ook maar iets aan kan doen: nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.
Nee, zoiets moet je nooit accepteren als 'ach, het hoort er nu eenmaal bij'. Want dat hoort het niet.
Nee woonde langs een opvang voor dit soort figuren waar we het nu over hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah ... Mogadishu
wat een tijden waren dat
Ik denk dat je in iets andere gelegenheden komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
en geloof het of niet, ik kom wel eens buiten (geloof het of niet) en ik heb dit soort dingen nog nooit meegemaakt dus zo heel erg normaal is het nu ook weer niet
daar maakte je dagelijks mee dat er een groepje jongeren op iemand zijn hoofd stond te springen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee woonde langs een opvang voor dit soort figuren waar we het nu over hebben
ow vaak genoeg meegemaaktquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
en geloof het of niet, ik kom wel eens buiten (geloof het of niet) en ik heb dit soort dingen nog nooit meegemaakt dus zo heel erg normaal is het nu ook weer niet
Dus helaas wel dagelijks politie op de stoep dan werden de jongeren uit het huis geplaatst waarna de volgende partij er weer ingegooid werd. Tot het weer mis ging.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar maakte je dagelijks mee dat er een groepje jongeren op iemand zijn hoofd stond te springen?
I don't buy it
dat stel ik me altijd voor als een gezellig potje knokkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja caféruzietje, stel blauwe ogen en wat tanden door lippen en dan werd je er door een potige portier of potige cafébaas uitgegooid.
Springen op hoofden, kaken achterstevoren slaan, met staven tekeer gaan. You name it.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar maakte je dagelijks mee dat er een groepje jongeren op iemand zijn hoofd stond te springen?
I don't buy it
dikke kans ja maar ik slenter al jaren dronken door Den Haag naar huis en ik zou er toch een keer per ongeluk langs gekomen moeten zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat je in iets andere gelegenheden komt.
lijkt me niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dus helaas wel dagelijks politie op de stoep dan werden de jongeren uit het huis geplaatst waarna de volgende partij er weer ingegooid werd. Tot het weer mis ging.
ja, snap ook niet wat ze ervan weerhoud/quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de politie zich zo afwachtend opstelt. Ze hebben de beelden en kunnen die gasten toch zo oppakken?
Nee, men wacht tot de daders zich zelf aanmelden
ze kunnen moeilijk de grens overtrekken en deuren in gaan lopen trappenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, snap ook niet wat ze ervan weerhoud/
ah ja natuurlijk, belgiequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk de grens overtrekken en deuren in gaan lopen trappen
Dus in gijzeling genomen worden door een gast met een hakmes is gewoon normale gang van zaken? Dat is een van de dingen welke mij is overkomen toen die toko hier aanwezig was. Aangifte en al dat alles gedaan. Meneer werd ontoerekenbaar geacht en werd ergens anders geplaatst ende verhaal.quote:
ik vind dat juist niet normaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dus in gijzeling genomen worden door een gast met een hakmes is gewoon normale gang van zaken? Dat is een van de dingen welke mij is overkomen toen die toko hier aanwezig was. Aangifte en al dat alles gedaan. Meneer werd ontoerekenbaar geacht en werd ergens anders geplaatst ende verhaal.
Moet wel zeggen dat die opvang ineens heel snel weg was naar die gebeurtenis.
Den haag heb jij nog nooit een vechtpartij gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dikke kans ja maar ik slenter al jaren dronken door Den Haag naar huis en ik zou er toch een keer per ongeluk langs gekomen moeten zijn
dat welquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Den haag heb jij nog nooit een vechtpartij gezien?
Hahaha nee oke. Sowieso denk ik dat zulke dingen nooit 'zomaar' zijn. Er moet haast wel iets voorgevallen zijn, lijkt mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat wel
sommigen van dichterbij dan me lief is zelfs zelfs
maar ik heb nog nooit 8 man en random voorbijganger op zijn hoofd zien stampen, zal ongetwijfeld voorkomen maar normaal is het niet en als de beelden vrijgegeven worden dan snap ik de ophef wel
ja meneer had een mening over het stukschoppen van fietsenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha nee oke. Sowieso denk ik dat zulke dingen nooit 'zomaar' zijn. Er moet haast wel iets voorgevallen zijn, lijkt mij.
Ja, hij heeft gezegd dat ze niet tegen een fiets moesten trappen. Vervolgens werd hij zelf in elkaar getrapt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha nee oke. Sowieso denk ik dat zulke dingen nooit 'zomaar' zijn. Er moet haast wel iets voorgevallen zijn, lijkt mij.
Dan hadden zij daar hun mening over kunnen uiten verbaal helaas waren ze daar niet toe in staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja meneer had een mening over het stukschoppen van fietsen
de heren waren het er niet mee eens ...
ja ze hadden ook niet tegen fietsen kunnen schoppenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan hadden zij daar hun mening over kunnen uiten verbaal helaas waren ze daar niet toe in staat.
De daders wonen in Belgie...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de politie zich zo afwachtend opstelt. Ze hebben de beelden en kunnen die gasten toch zo oppakken?
Nee, men wacht tot de daders zich zelf aanmelden
je woonde in een opvang waar je alle shit over je heen kreeg en daarna woonde je ook nog langs een opvang waar je zelfs gegijzeld bent geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee woonde langs een opvang voor dit soort figuren waar we het nu over hebben
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Dragon Ball Z werd Goku ook steeds sterker nadat hij in elkaar geslagen werd. Prima theorie wmb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ze hadden ook niet tegen fietsen kunnen schoppen
maar goed ... gedane zaken enzo
Beter lezen danquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
je woonde in een opvang waar je alle shit over je heen kreeg en daarna woonde je ook nog langs een opvang waar je zelfs gegijzeld bent geweest.
Of je hebt wel.heel.veel.pech steeds of een hele.dikke.duim
het gaat mij om de suggestie dat het zo normaal is dat het hypocriet is om je er druk om te makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.
Stel dat het elke avond dat jij uitgaat in de stad waar je uitgaat gebeurt, hoe groot is dan de kans dat je het ziet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
maar ik heb nog nooit 8 man een random voorbijganger op zijn hoofd zien stampen, zal ongetwijfeld voorkomen maar normaal is het niet en als de beelden vrijgegeven worden dan snap ik de ophef wel
je schrijft nu toch dat je langs een opvang woonde?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit soort zaken gebeuren nu eenmaal en op uitzondering een discussie in dit topic erover komen we toch niet verder dan dat.
[..]
Beter lezen dan
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef sp3c het volgende:
ja laten we er allemaal nog eens op reageren
12%?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Stel dat het elke avond dat jij uitgaat in de stad waar je uitgaat gebeurt, hoe groot is dan de kans dat je het ziet?
Nee hoor, allemaal wel wat ouder dan tieners behalve één.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Schijtaanalles het volgende:
Laten we wel zijn, het zijn nog tieners. Iets met hersenen en niet volgroeid en zo.
je hebt gelijk, tbsquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef Schijtaanalles het volgende:
Laten we wel zijn, het zijn nog tieners. Iets met hersenen en niet volgroeid en zo.
Kunnen echt hun daden nog niet overzien.
Hoe dom kun je zijn om precies op het hoofd te gaan zitten trappen. Effectief ja.
Maar hij is al bewusteloos, en je bent met 8 man.
Waarom? Dan ben je dus echt een beetje veel in de olie, met coke erbij en te jong om te goed beseffen wat je aan het doen bent.
Zeer ver gezochtquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Mijn docent bracht dit in vergelijking met het openbaar lynchen van zwarte mannen tijdens de 'apartheid'.
Niet een beetje ver gezocht?
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat mij om de suggestie dat het zo normaal is dat het hypocriet is om je er druk om te maken
Yup toen ik dit huis ging huren kwam er in het huis een paar weken later langs een huurhuis vrij. Wat door een stichting voor jongeren welke vanuit de gevangenis of elders hier een nieuwe start konden maken. Helaas gold dat de meeste op hun oude manier door bleven gaan. Sinds een flinke tijd is de toko weg. En de rust wedergekeerd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
je schrijft nu toch dat je langs een opvang woonde?
dat laatste is wel heel tragischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef martino673 het volgende:
[..]
Erger.. Engels en Geschiedenis docent..
dat vind ik heel erg voor je maar dit is echt niet heel normaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.
en daarvoor zat je zelf in een opvang waar je al dat soort shit ook meemaakte en ondervond toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.
[..]
Yup toen ik dit huis ging huren kwam er in het huis een paar weken later langs een huurhuis vrij. Wat door een stichting voor jongeren welke vanuit de gevangenis of elders hier een nieuwe start konden maken. Helaas gold dat de meeste op hun oude manier door bleven gaan. Sinds een flinke tijd is de toko weg. En de rust wedergekeerd.
En nogmaals beter lezen als je dat niet kunt ga dan aub het gesprek niet aan/
Is ook niet normaal en dat erken ik ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik heel erg voor je maar dit is echt niet heel normaal
en ja ik weet dat het mijn mening is ja
Dat klopt, gewoon toeval had ik vna te voren voordat ik dit huis ging huren geweten dat er zoiets langs mij kwam was ik er nooit gaan wonen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarvoor zat je zelf in een opvang waar je al dat soort shit ook meemaakte en ondervond toch?
vandaar mn opmerking dat jij wel heel veel pech hebt met die instellingen steeds...
En nu weer ontopicquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dikke kans ja maar ik slenter al jaren dronken door Den Haag naar huis en ik zou er toch een keer per ongeluk langs gekomen moeten zijn
Draagt die docent geitenwollen sokken ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Mijn docent bracht dit in vergelijking met het openbaar lynchen van zwarte mannen tijdens de 'apartheid'.
Volgens mij die Narcissus rechtsbovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)chekopschuppers.html wie van deze lui is nu diegene die op het laatst nog op zijn kop zat te trappen?
jij wel dan?quote:
Wel eens flinke knokpartijen gezien vroegah. Bij de Heregracht was het vaak bal. In dat straatje van La Ds.quote:
Ik denk die faggot Brentquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)chekopschuppers.html wie van deze lui is nu diegene die op het laatst nog op zijn kop zat te trappen?
B. L.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel eens flinke knokpartijen gezien vroegah. Bij de Heregracht was het vaak bal. In dat straatje van La Ds.
Of bij de Schele Indiaan natuurlijk, maar daar hoorde dat.
Een knokpartij , vind je datquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijd
maar wat ik in dit filmpje zie gebeuren kan ik echt met mijn hoofd niet bij
Ken je ook van doodgaan, in theorie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef FAUSTINO het volgende:
Een knokpartij is een paar knallen tegen je koppie en daarna ga je naar huis of zuip je verder.
En de praktijk is anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ken je ook van doodgaan, in theorie.
Dat was de Rotterdammert in mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ken je ook van doodgaan, in theorie.
zolang er geen gewonden bij vallen vind ik alles primaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een knokpartij , vind je dat?
dat kan met mijn moeder dr kookkunsten ook maar ik eet het toch opquote:Dat kan ook wel eens leiden tot zware mishandeling maar vroeger waren er geen camera's bij.
Durfal!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er geen gewonden bij vallen vind ik alles prima
[..]
dat kan met mijn moeder dr kookkunsten ook maar ik eet het toch op
Ja. Je punt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef TLC het volgende:
In Iran zouden al die knullen publiekelijk worden opgehangen
idd knokpartijen heb je vaak zat. dit was echter iets totaal anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijd
maar wat ik in dit filmpje zie gebeuren kan ik echt met mijn hoofd niet bij
dat ze God op hun blote knieeen mogen bedanken dat ze in deze regio geboren zijn, naja als er een God is tenminstequote:
Niet als hij al een zooi pretsigaretten achter de kiezen had.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Ehm, ja, ook liever hier dan in eh... Cambodja? Of eh.... Roemenie? Ik ken nog wel een paar landen...?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
[..]
dat ze God op hun blote knieeen mogen bedanken dat ze in deze regio geboren zijn, naja als er een God is tenminste
Nee dat snap ik dus ook echt niet. Net zoals met meerdere tegen één. Dat werd als zo laf en laag beschouwd dat het niet eens in je opkwam. Als één van je maten dat zou doen moest je hem gelijk niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
en dan nog schopten we iemand die op de grond lag niet tegen zijn hoofd
ik zou oom agent de weg naar hun huis wijzen als ik ze zou herkennen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dus ook echt niet. Net zoals met meerdere tegen één. Dat werd als zo laf en laag beschouwd dat het niet eens in je opkwam. Als één van je maten daar zou doen moest je hem bekijk niet meer.
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
het om waarschuwt om het recht niet in eigen hand te nemen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Smack10 het volgende:
is die ambipur de was doen?
gelukkig, kan ik eindelijk weer dit topic openen zonder te ergeren.
beetje lastig om ergens overheen te vallen als je er niet vanaf weet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ik
Dat tuig had het recht niet in eigen hand moeten nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
het om waarschuwt om het recht niet in eigen hand te nemen
Het is toch niet zo dat alle kroegen worden ontruimd als zoiets gebeurd? Als het op een druk punt gebeurt zijn er 20 man die het zien, en 100 man die er iets van meekrijgen, maar of het dan een vechtpartijtje was of zo, dat weet je dan niet. De overige 20.000 man die op die avond in die stad uit was merkt er niks van.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat tuig had het recht niet in eigen hand moeten nemen.
het is geen metropool ofzo als er vechten is merk je dat welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat alle kroegen worden ontruimd als zoiets gebeurd? Als het op een druk punt gebeurt zijn er 20 man die het zien, en 100 man die er iets van meekrijgen, maar of het dan een vechtpartijtje was of zo, dat weet je dan niet. De overige 20.000 man die op die avond in die stad uit was merkt er niks van.
ja logisch, als er geen beelden zijn kun je er heel moeilijk wat over zeggenquote:Ik betoog hier al een tijdje dat het al decennia tot de Nederlandse folklore behoort, gewoon iemand uitzoeken en die met zijn allen helemaal in elkaar schoppen. Maar het komt vooral groot in het nieuws als er beelden van zijn of als de daders voor Marokkanen aan te zien zijn.
Wat een kindertjes nog..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
Inderdaad, ben zelf ook wel eens samen met een vriend lens getrapt in Enkhuizen door een man of 12. Ik kwam er aardig weg mee, hij kon twee weken niet lopen. Ook een opmerking over een fiets die gesloopt werd, niet eens aangifte van gedaan omdat we op een zeilweekendje waren hadden we daar geen zin in. Maar normaal is het zeker niet, goed dat zulke lui eens zo worden tentoongesteld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ik
True, maar er staan toch ook wekelijks dingen in de krant? Ik zag laatst op geenstijl ook nog iets voorbij komen waarbij iemand volledig willekeurig in elkaar werd geslagen in een of andere boeren discotheek.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje lastig om ergens overheen te vallen als je er niet vanaf weet?
als men het over een vechtpartij heeft en ik geen beelden te zien krijg dan haal ik er ook mijn schouders over op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |