Zijn familie heeft niets met de daad te maken. Ik vind het ook niet kunnen dat die er bij betrokken raken. Maar als ze toevallig op hetzelfde adres woont en zijn adres wordt gepubliceerd, of ze op een foto met hem staat, dan is het gewoon pech hebben voor haar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan nog, hoeven ze niet met adresgegevens op het internet... Foto's van ouders ook niet. Foto's van zusje lijkt mij ook niet gepast.
Logisch, toch?
Verrasseenndddd, but I disagreequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef phreaks het volgende:
[..]
Zijn familie heeft niets met de daad te maken. Ik vind het ook niet kunnen dat die er bij betrokken raken. Maar als ze toevallig op hetzelfde adres woont en zijn adres wordt gepubliceerd, of ze op een foto met hem staat, dan is het gewoon pech hebben voor haar.
Overigens lijkt me het best wel goed om dit soort gasten sociaal aan de schandpaal te spijkeren. Daarmee laat niet alleen het rechtsysteem zien dat ze het niet toleren, maar nog belangrijker, dat het volk het niet tolereert en durft in te grijpen (hetzij verbaal, fysiek of digitaal).
Ik heb liever dat je gewoon uit kunt gaan zonder in elkaar gemept te worden, jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Iedere week worden in het uitgaanswereldje mensen in elkaar geslagen maar nu is er een video en foto en dan lijkt zelf de doodstraf nog mild... Hypocriete zooi is het deze heksenjacht
probleem hiermee is dat je simpelweg niet zeker kunt weten of je de goede te pakkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef phreaks het volgende:
[..]
Zijn familie heeft niets met de daad te maken. Ik vind het ook niet kunnen dat die er bij betrokken raken. Maar als ze toevallig op hetzelfde adres woont en zijn adres wordt gepubliceerd, of ze op een foto met hem staat, dan is het gewoon pech hebben voor haar.
Overigens lijkt me het best wel goed om dit soort gasten sociaal aan de schandpaal te spijkeren. Daarmee laat niet alleen het rechtsysteem zien dat ze het niet toleren, maar nog belangrijker, dat het volk het niet tolereert en durft in te grijpen (hetzij verbaal, fysiek of digitaal).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Dat slaat (quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Ach af en toe een beetje vechten houd je gezond en het kost je geen geld.
moet je wel iemand uitkiezen die terugvecht want hier ga je geen spierballen mee kwekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Ach af en toe een beetje vechten houd je gezond en het kost je geen geld.
zie het als een soort boksbalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je wel iemand uitkiezen die terugvecht want hier ga je geen spierballen mee kweken
Dat is jou mening. Al staat er nergens in mijn reactie dat ik willekeurige personen in elkaar ram maar dat was je nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat slaat () natuurlijk nergens op.
liever nietquote:
Dat uiteraardquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je wel iemand uitkiezen die terugvecht want hier ga je geen spierballen mee kweken
Toevallig schopten ze wel herenfietsen in elkaar hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ze toch ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Al staat er nergens in mijn reactie dat ik willekeurige personen in elkaar ram maar dat was je nog niet duidelijk.
vochen ook al niet terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toevallig schopten ze wel herenfietsen in elkaar hoor.
Ik kan niet begrijpen dat mensen dit gewoon maar accepteren, zo van; ach ja, het gebeurt nu eenmaal elk weekend.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon uit kunt gaan zonder in elkaar gemept te worden, jij?
Ik ben getraumatiseerd door het filmpje, opeens last van PTSS.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toevallig schopten ze wel herenfietsen in elkaar hoor.
Dit soort dingen gebeurt toch echt niet ieder weekend hoor. Of ik moet wel heel ver van de wereld afstaan. Vechtpartijen waarschijnlijk wel, maar dit is gewoon poging tot moord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat mensen dit gewoon maar accepteren, zo van; ach ja, het gebeurt nu eenmaal elk weekend.
gewoon slecht opgevoed, anders hadden ze wel meegedaanquote:
Ze vind het nergens opslaan [quote:
de politie denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben getraumatiseerd door het filmpje, opeens last van PTSS.
Wie kan ik daarvoor aansprakelijk stellen?
in deze context slaat het ook totaal nergens opquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ze vind het nergens opslaan [] En daarom maar even duidelijk maak dat ik er geen willekeurige personen voor uitzoek om dat te doen. Voordat mijn naam hier ook rond dwarrelt
Dat is uw mening.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
in deze context slaat het ook totaal nergens op
nee dat zijn slachtoffers van hun goede opvoedingquote:
I knowquote:
Ja, ik kan ook niet meer kijken naar dat filmpje. Het maakt me misselijk als ik dat trappen tegen het hoofd ziequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeurt toch echt niet ieder weekend hoor. Of ik moet wel heel ver van de wereld afstaan. Vechtpartijen waarschijnlijk wel, maar dit is gewoon poging tot moord.
Gewoon omdat dat kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know
waarom voelt iedereen toch de noodzaak om me dat te vertellen
En teveel boeken lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat zijn slachtoffers van hun goede opvoeding
mad world!quote:
Groepen die tegen elkaar vechten en dat het er ernstig aan toe gaat sowieso wel, ook wel eens met z'n velen tegen één alleen komt het simpelweg niet vaak in de media. Ik heb al eens op klaarlichte dag zeven tegen één gezien (half gezien) en drie tegen één. Komt best vaak voor denk ik eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeurt toch echt niet ieder weekend hoor. Of ik moet wel heel ver van de wereld afstaan. Vechtpartijen waarschijnlijk wel, maar dit is gewoon poging tot moord.
In Dragon Ball Z werd Goku ook steeds sterker nadat hij in elkaar geslagen werd. Prima theorie wmb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
NERD!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Dragon Ball Z werd Goku ook steeds sterker nadat hij in elkaar geslagen werd. Prima theorie wmb.
Ik vind het vreemd dat jeugd het normaal is gaan vinden dat er wel érgens geweld is tijdens hun avondje stappen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijden veranderen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jeugd het normaal is gaan vinden dat er wel érgens geweld is tijdens hun avondje stappen.
Dit is toch gewoon achterlijk?quote:
Volgens mij was het vroeger ook wel zo. Drank doet vreemde dinge met mensen. Hoewel ik veel tegen één sowieso niet kan begrijpen en misschien dat je dan wel een soort van gek bent in je hoofd.quote:
Is het ook. Zoals gezegd vecht/mat ook wleeens maar dan met goedkeuring van beide partijen gewoon omdat het kan. Overigens wel een goede uitlaatklep moet ik zeggen.quote:
jaquote:
Oh, op die fiets.quote:
nee, 3 ''vrijwillig''quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef yvonne het volgende:
Zeg, zijn ze nu eindelijk alle 8 opgepakt eigen;lijk?
En ik maakte het dagelijks meequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
en geloof het of niet, ik kom wel eens buiten (geloof het of niet) en ik heb dit soort dingen nog nooit meegemaakt dus zo heel erg normaal is het nu ook weer niet
Je legt mij woorden hiermee in de mond. Het zijn 2 woorden namelijk tijden veranderen... Meer niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.
Nee, zoiets moet je nooit accepteren als 'ach, het hoort er nu eenmaal bij'. Want dat hoort het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |