dat vind ik heel erg voor je maar dit is echt niet heel normaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.
en daarvoor zat je zelf in een opvang waar je al dat soort shit ook meemaakte en ondervond toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heb een heel verleden en eerlijk sta nergens meer van te kijken. Ergens sinds een tijd vind ik dit soort zaken gewoon heel normaal eigenlijk.
[..]
Yup toen ik dit huis ging huren kwam er in het huis een paar weken later langs een huurhuis vrij. Wat door een stichting voor jongeren welke vanuit de gevangenis of elders hier een nieuwe start konden maken. Helaas gold dat de meeste op hun oude manier door bleven gaan. Sinds een flinke tijd is de toko weg. En de rust wedergekeerd.
En nogmaals beter lezen als je dat niet kunt ga dan aub het gesprek niet aan/
Is ook niet normaal en dat erken ik ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vind ik heel erg voor je maar dit is echt niet heel normaal
en ja ik weet dat het mijn mening is ja
Dat klopt, gewoon toeval had ik vna te voren voordat ik dit huis ging huren geweten dat er zoiets langs mij kwam was ik er nooit gaan wonen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarvoor zat je zelf in een opvang waar je al dat soort shit ook meemaakte en ondervond toch?
vandaar mn opmerking dat jij wel heel veel pech hebt met die instellingen steeds...
En nu weer ontopicquote:
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dikke kans ja maar ik slenter al jaren dronken door Den Haag naar huis en ik zou er toch een keer per ongeluk langs gekomen moeten zijn
Draagt die docent geitenwollen sokken ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Mijn docent bracht dit in vergelijking met het openbaar lynchen van zwarte mannen tijdens de 'apartheid'.
Niet een beetje ver gezocht?
Volgens mij die Narcissus rechtsbovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)chekopschuppers.html wie van deze lui is nu diegene die op het laatst nog op zijn kop zat te trappen?
jij wel dan?quote:
Wel eens flinke knokpartijen gezien vroegah. Bij de Heregracht was het vaak bal. In dat straatje van La Ds.quote:
Ik denk die faggot Brentquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)chekopschuppers.html wie van deze lui is nu diegene die op het laatst nog op zijn kop zat te trappen?
B. L.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wel eens flinke knokpartijen gezien vroegah. Bij de Heregracht was het vaak bal. In dat straatje van La Ds.
Of bij de Schele Indiaan natuurlijk, maar daar hoorde dat.
Een knokpartij , vind je datquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijd
maar wat ik in dit filmpje zie gebeuren kan ik echt met mijn hoofd niet bij
Ken je ook van doodgaan, in theorie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef FAUSTINO het volgende:
Een knokpartij is een paar knallen tegen je koppie en daarna ga je naar huis of zuip je verder.
En de praktijk is anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ken je ook van doodgaan, in theorie.
Dat was de Rotterdammert in mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ken je ook van doodgaan, in theorie.
zolang er geen gewonden bij vallen vind ik alles primaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Een knokpartij , vind je dat?
dat kan met mijn moeder dr kookkunsten ook maar ik eet het toch opquote:Dat kan ook wel eens leiden tot zware mishandeling maar vroeger waren er geen camera's bij.
Durfal!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er geen gewonden bij vallen vind ik alles prima
[..]
dat kan met mijn moeder dr kookkunsten ook maar ik eet het toch op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |