Ja. Je punt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef TLC het volgende:
In Iran zouden al die knullen publiekelijk worden opgehangen
idd knokpartijen heb je vaak zat. dit was echter iets totaal anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja knokpartijen wel ja, tot hele kroegen tegen elkaar ... mooi was die tijd
maar wat ik in dit filmpje zie gebeuren kan ik echt met mijn hoofd niet bij
dat ze God op hun blote knieeen mogen bedanken dat ze in deze regio geboren zijn, naja als er een God is tenminstequote:
Niet als hij al een zooi pretsigaretten achter de kiezen had.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef martino673 het volgende:
Mijn docent bracht dit in vergelijking met het openbaar lynchen van zwarte mannen tijdens de 'apartheid'.
Niet een beetje ver gezocht?
Ehm, ja, ook liever hier dan in eh... Cambodja? Of eh.... Roemenie? Ik ken nog wel een paar landen...?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef TLC het volgende:
[..]
dat ze God op hun blote knieeen mogen bedanken dat ze in deze regio geboren zijn, naja als er een God is tenminste
Nee dat snap ik dus ook echt niet. Net zoals met meerdere tegen één. Dat werd als zo laf en laag beschouwd dat het niet eens in je opkwam. Als één van je maten dat zou doen moest je hem gelijk niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
en dan nog schopten we iemand die op de grond lag niet tegen zijn hoofd
ik zou oom agent de weg naar hun huis wijzen als ik ze zou herkennen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat snap ik dus ook echt niet. Net zoals met meerdere tegen één. Dat werd als zo laf en laag beschouwd dat het niet eens in je opkwam. Als één van je maten daar zou doen moest je hem bekijk niet meer.
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
het om waarschuwt om het recht niet in eigen hand te nemen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Smack10 het volgende:
is die ambipur de was doen?
gelukkig, kan ik eindelijk weer dit topic openen zonder te ergeren.
beetje lastig om ergens overheen te vallen als je er niet vanaf weet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ik
Dat tuig had het recht niet in eigen hand moeten nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
het om waarschuwt om het recht niet in eigen hand te nemen
Het is toch niet zo dat alle kroegen worden ontruimd als zoiets gebeurd? Als het op een druk punt gebeurt zijn er 20 man die het zien, en 100 man die er iets van meekrijgen, maar of het dan een vechtpartijtje was of zo, dat weet je dan niet. De overige 20.000 man die op die avond in die stad uit was merkt er niks van.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat tuig had het recht niet in eigen hand moeten nemen.
het is geen metropool ofzo als er vechten is merk je dat welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat alle kroegen worden ontruimd als zoiets gebeurd? Als het op een druk punt gebeurt zijn er 20 man die het zien, en 100 man die er iets van meekrijgen, maar of het dan een vechtpartijtje was of zo, dat weet je dan niet. De overige 20.000 man die op die avond in die stad uit was merkt er niks van.
ja logisch, als er geen beelden zijn kun je er heel moeilijk wat over zeggenquote:Ik betoog hier al een tijdje dat het al decennia tot de Nederlandse folklore behoort, gewoon iemand uitzoeken en die met zijn allen helemaal in elkaar schoppen. Maar het komt vooral groot in het nieuws als er beelden van zijn of als de daders voor Marokkanen aan te zien zijn.
Wat een kindertjes nog..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef GeertJan88 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/a(...)chekopschuppers.html wie van deze lui is nu diegene die op het laatst nog op zijn kop zat te trappen?
Inderdaad, ben zelf ook wel eens samen met een vriend lens getrapt in Enkhuizen door een man of 12. Ik kwam er aardig weg mee, hij kon twee weken niet lopen. Ook een opmerking over een fiets die gesloopt werd, niet eens aangifte van gedaan omdat we op een zeilweekendje waren hadden we daar geen zin in. Maar normaal is het zeker niet, goed dat zulke lui eens zo worden tentoongesteld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Blijf het toch frappant vinden dat mensen er nu ineens massaal overheen vallen terwijl het veel vaker voorkomt in Nederland. Maar omdat het nu op camera staat is het ineens veel erger terwijl er gewoon altijd aandacht aan moet worden besteed dat dit soort dingen nooit gebeuren. Wat helaas een utopie is vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |