Precies, dus nu drie keer raden waarom die foto in diverse dagbladen ook geblurred is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Flikker toch op man![]()
Eerst zetten ze je er met je bakkes gewoon op en als je dan in niet mis te verstane woorden aangeeft dat ze dat niet moeten doen zenden ze het alsnog uit. Het enige wat ze dan doen is hooguit je gezicht en kenteken blurren... je stem en alles wat je zegt gaat gewoon on-air.
En dan krijg je een soort Opstelten als minister van justitie en die zal het geboefte wel eens een poepje laten ruiken.......................quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik troll niet. Ik heb een andere mening, dan jullie. En zodra dat het geval is, komt men met hetzelfde: Troll. Ik ben voor het respecteren van de rechterlijke macht. Bevalt dat niet? Dan stemt iedereen de volgende keer rechts.
Oeh, nu onderschat je het geheugen van Google schromelijk ben ik bang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Over een jaar weet niemand hier iets meer van.
Ik vraag me af waarom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, dus nu drie keer raden waarom die foto in diverse dagbladen ook geblurred is.
Komen gewoon bij papa te werken hoor. Geen probleem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef Chahna het volgende:
Ze kunnen wel (ik denk trouwens van niet) strafvermindering krijgen doordat nu alles online komt máár..de echte straf komt natuurlijk wanneer de mannetjes gaan solliciteren.
dit keer zal van uitstel geen afstel komen en zodra ze denken fijn die account managerfunctie te gaan vervullen zal de P&O muts hem vertellen dat hij tóch niet zo goed bij het bedrijf past.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom.
Wat is er verkeerd aan het plaatsen van de foto van een leuke, frisse vriendengroep?
Bescherming van verdachten, totdat de rechter heeft geoordeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom.
Wat is er verkeerd aan het plaatsen van de foto van een leuke, frisse vriendengroep?
Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bescherming van verdachten, totdat de rechter heeft geoordeeld.
Dan moeten de wetten veranderd worden.. En dat doet je indirect via verkiezingen. Niet door middel van het spelen voor eigen rechter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.
Men gaat er, in mijn ogen terecht, van uit dat deze gasten er heel gemakkelijk mee weg gaan komen.
Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
Het zijn geen daders. Het zijn verdachten. Dat heeft een ieder te respecteren.
Zeker, dat is iets voor de langere termijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan moeten de wetten veranderd worden.. En dat doet je indirect via verkiezingen. Niet door middel van het spelen voor eigen rechter.
De rechtelijke macht heeft inderdaad een probleem met afbrokkelende maatschappelijke steun. Kennelijk is men niet in staat om het oordeel goed uit te leggen en te verdedigen tegenover het publiek. Tijd dat rechters eens uit hun ivoren torens afdalen en daar werk van maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.
Men gaat er, in mijn ogen terecht, van uit dat deze gasten er heel gemakkelijk mee weg gaan komen.
omdat het dan gewoon harder aankomt, als je het met je eigen ogen te zien krijgtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Iedere week worden in het uitgaanswereldje mensen in elkaar geslagen maar nu is er een video en foto en dan lijkt zelf de doodstraf nog mild... Hypocriete zooi is het deze heksenjacht
Laat ze maar eens gaan stage lopen in uitgaansgebieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De rechtelijke macht heeft inderdaad een probleem met afbrokkelende maatschappelijke steun. Kennelijk is men niet in staat om het oordeel goed uit te leggen en te verdedigen tegenover het publiek. Tijd dat rechters eens uit hun ivoren torens afdalen en daar werk van maken.
Het spijt me, maar ik bekijk het recht, wetten etc zonder emoties. Het zijn geen daders, het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.
Het is de rechter die uiteindelijk een uitspraak doet die relevant is voor het opleggen van straf maar het publiek is ook niet achterlijk. Waarom mag het publiek geen mening vormen? Laat staan er een hebben? Daar moet je respect voor hebben, iets waar het jou met je superieure gevoelens behoorlijk aan ontbreekt imo
True that.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Iedere week worden in het uitgaanswereldje mensen in elkaar geslagen maar nu is er een video en foto en dan lijkt zelf de doodstraf nog mild... Hypocriete zooi is het deze heksenjacht
en dus moeten we de beschaving zelf ook maar even wegschuiven?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat het dan gewoon harder aankomt, als je het met je eigen ogen te zien krijgt
Ben je gek... dat vinden ze vast te gevaarlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Laat ze maar eens gaan stage lopen in uitgaansgebieden.
Of ze dat ook daadwerkelijk zijn is natuurlijk aan de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Dader zijn betekent vaak niet automatisch een veroordeling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of ze dat ook daadwerkelijk zijn is natuurlijk aan de rechterlijke macht.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dader zijn betekent vaak niet automatisch een veroordeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |