abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121948322
quote:
Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.

Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.

Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.

'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.

Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.

De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."

Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Vervolg op
NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_121948393
RTL boulevard neemt het op een walgelijke manier op voor de daders -O-
I'll sing you a lullaby.
pi_121948417
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef xenobinol het volgende:
Hoezo? Wie neemt het op voor de daders? Ze hebben gelijk.
pi_121948424
quote:
Want ze zijn zo zielig ook.

GVD
pi_121948430
quote:
Heel triest. Albert en Winston :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_121948461
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Tuurlijk :')
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:48:54 #7
241662 Jian
Well, well, well
pi_121948481
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Appels met Peren, hmmm?
Waarom, een toevallige weerloze voorbijganger afrossen met een paar man, dat is een vechtpartij???? Dat omaatje pak in tenminste nog in mijn eentje aan.

Als Mike Tyson daar had gelopen, dan had je een vechtpartij gehad, nou ja ook weer niet omdat dit soort lafbekken echt wel oppast met waar ze tegenaan slaan, maar dit was beslist geen vechtpartij.
pi_121948485
quote:
Bram legt gewoon objectief uit hoe de strafmaat tot stand komt.
pi_121948495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tuurlijk :')
Er is een rechterlijke macht in Nederland. De jongens zijn opgespoord, de rest is onnodig. Foto's van hun ouders op internet, hun adresgegevens etc gaan te ver.
pi_121948502
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Waarom, een toevallige weerloze voorbijganger afrossen met een paar man, dat is een vechtpartij???? Dat omaatje pak in tenminste nog in mijn eentje aan.

Als Mike Tyson daar had gelopen, dan had je een vechtpartij gehad, nou ja ook weer niet omdat dit soort lafbekken echt wel oppast met waar ze tegenaan slaan, maar dit was beslist geen vechtpartij.
Noemen we sinds jaar en dag zinloos geweld.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:49:55 #11
241662 Jian
Well, well, well
pi_121948528
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

ja, maar daar hoeven ze hun mond niet eens voor open te doen, ik bedoel Boulevard :')
pi_121948563
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Volgens JOUW definitie is dit geen vechtpartij.. :)
pi_121948567
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hee... als je als snelwegterrorist 10km/u te hard rijdt mag je gewoon met je bek op TV. Trap je met een paar van je kornuiten een man in elkaar en laat hem voor dood achter op straat dan mogen 'we' niet eens een foto online zetten en speculeren over de identiteit van de mogelijke daders?
I'll sing you a lullaby.
pi_121948583
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Er is een rechterlijke macht in Nederland. De jongens zijn opgespoord, de rest is onnodig. Foto's van hun ouders op internet, hun adresgegevens etc gaan te ver.
Wat hun gedaan hebben gaat te ver.

Oorzaak, gevolg ;)
pi_121948584
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Jian het volgende:

[..]

ja, maar daar hoeven ze hun mond niet eens voor open te doen, ik bedoel Boulevard :')
Ze zetten de toon al door het een 'vechtpartij' te noemen en dat te blijven zeggen.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:52:26 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_121948627
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Noemen we sinds jaar en dag zinloos geweld.
Nee, volgens de advocaat was het niet zomaar hoor, die vent had met zijn grote bek er wat van gezegd toen die jongens tegen een fiets aan trapten, tsja ....
pi_121948662
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hee... als je als snelwegterrorist 10km/u te hard rijdt mag je gewoon met je bek op TV. Trap je met een paar van je kornuiten een man in elkaar en laat hem voor dood achter op straat dan mogen 'we' niet eens een foto online zetten en speculeren over de identiteit van de mogelijke daders?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat hun gedaan hebben gaat te ver.

Oorzaak, gevolg ;)
Goh, ik wist niet dat wij enkele miljoenen rechters hadden in Nederland. De wettenbundels, artikeltjes etc die staan genoemd, strafrecht zijn niet voor niets ontstaan.

Bedankt he , dankzij geenstijl komen deze heren er straks goed af.. Dit kan reden zijn tot strafvermindering.
pi_121948668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, volgens de advocaat was het niet zomaar hoor, die vent had met zijn grote bek er wat van gezegd toen die jongens tegen een fiets aan trapten, tsja ....
Logisch dat een advocaat dat zegt. Het is zijn werk om de jongens te verdedigen.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121948673
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Niet normaal meer... ik vind het zeer triest dat RTL deze prutsers een podium geeft om hun gedachtegoed te spuien :N

Ze leggen wat mij betreft de focus helemaal verkeerd, meteen klaar staan met een oordeel over het grote boze geenstijl. Hebben ze soms nog een appeltje te schillen met die mensen?
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:54:35 #20
241662 Jian
Well, well, well
pi_121948726
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Volgens JOUW definitie is dit geen vechtpartij.. :)
Klopt en als dat niet zo is en we volgen de jouwe, dan heb ik gisteren nog gevochten met een stootzak :')
pi_121948729
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Niet normaal meer... ik vind het zeer triest dat RTL deze prutsers een podium geeft om hun gedachtegoed te spuien :N

Ze leggen wat mij betreft de focus helemaal verkeerd, meteen klaar staan met een oordeel over het grote boze geenstijl. Hebben ze soms nog een appeltje te schillen met die mensen?
Ze hebben gelijk. Wat is het volgende? Met een menigte naar hun huis? De moeder en vader maar eens lekker pijn doen? Hun laten voelen, dat ze een rotkind hebben opgevoed?

Er bestaat rechterlijke macht in Nederland. Dat hebben wij te respecteren.
pi_121948744
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[..]

Goh, ik wist niet dat wij enkele miljoenen rechters hadden in Nederland. De wettenbundels, artikeltjes etc die staan genoemd, strafrecht zijn niet voor niets ontstaan.

Bedankt he , dankzij geenstijl komen deze heren er straks goed af.. Dit kan reden zijn tot strafvermindering.
Deze komen er niet goed af hoor, geloof dat maar.
pi_121948772
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef Jian het volgende:

[..]

Klopt en als dat niet zo is en we volgen de jouwe, dan heb ik gisteren nog gevochten met een stootzak :')
:') De mijne..... Volgens de Nederlandse taal:
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=vechtpartij&lang=nn
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=gevecht&lang=nn
pi_121948775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik denk dat de politie en de rechtbank op dit moment de minste van hun problemen zijn ja. Ze kunnen denk ik beter nu in een cel zitten dan thuis.
Alpha kenny one
pi_121948778
quote:

[..]

mooi he nederland :)
pi_121948787
quote:

[..]

Ik durf te wedden van wel.
pi_121948802
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze zetten de toon al door het een 'vechtpartij' te noemen en dat te blijven zeggen.
Precies.... ik hoop niet dat ze zelf ook eens zo'n vechtpartij mee hoeven te maken.

Walgelijk volk daar bij boulevard :r
I'll sing you a lullaby.
pi_121948815
quote:

[..]

Die snelwegterrorist geeft daar dan ook gewoon toestemming voor.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:57:04 #29
241662 Jian
Well, well, well
pi_121948825
quote:

[..]

[..]

Ja 80 uur schoffelen i.p.v. 120 uur schoffelen, maar wel mooi met hun kop en naam en toenaam open en bloot op Internet, met alle gevolgen van dien, wat komen ze er goed af door Geenstijl :')
pi_121948845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wanneer dit soort tuig als sanctie voortaan met foto, naam en adres op internet gezet gaat worden straf je ze pas echt.
Wil je de stoere uithangen? Dan verspeel je je recht op privacy. Dat zal je niks uitmaken, want daar had je tegenover anderen toch al geen respect voor.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:57:51 #31
241662 Jian
Well, well, well
pi_121948849
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:53 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Logisch dat een advocaat dat zegt. Het is zijn werk om de jongens te verdedigen.
Ik verwijt hem dat ook niet, maar daarom mag ik er wel smalend naar kijken, ik hoop ergens dat de rechter dat ook doet.
pi_121948859
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 23-01-2013 19:34:17 ]
pi_121948860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja 80 uur schoffelen i.p.v. 120 uur schoffelen, maar wel mooi met hun kop en naam en toenaam open en bloot op Internet, met alle gevolgen van dien, wat komen ze er goed af door Geenstijl :')
Door dit soort krankzinnige heksenjachten vind ik een strafvermindering ineens niet zo heel raar meer.
pi_121948877
quote:
Het was geen worsteling. Het was intrappen met zijn allen op 1 persoon.
pi_121948888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik verwijt hem dat ook niet, maar daarom mag ik er wel smalend naar kijken, ik hoop ergens dat de rechter dat ook doet.
Dat mag uiteraard en is je goed recht dat doe ik tenslotte ook.
pi_121948910
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 23-01-2013 19:34:46 ]
pi_121948918
quote:
Bij een nogal eenzijdig in elkaar trappen is er niet echt sprake meer van een gevecht.
pi_121948935
quote:

Jij snapt het echt niet he ;)

Als het aan de boomknuffelende magistraat zou liggen kreeg het tuig (indien gepakt door onze donut etende plesie, very unlikely) een voorwaardelijke werkstraf van 80 uur. Nu kunnen ze de rest van hun leven hun naam googlen en tot de ontdekking komen dat het internet een heel goed geheugen heeft :Y

Leuk voor als je later nog eens gaat solliciteren, een leuke vriendinnetje ontmoet denkt te hebben of iets denk achter te kunnen houden voor je kinderen. Papa was een laffe straathond die met zijn 8-en een man op straat in elkaar rosten en voor dood achter lieten... Held _O_
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:00:30 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_121948944
quote:
die zeggen dus helemaal niets, deze wel;

vechten
[onregelmatig werkwoord]• elkaar aanpakken met vuisten, wapens, of andere middelen
vb:de soldaten vechten tegen de vijand
• man tegen man vechten [personen tegen elkaar]

http://www.encyclo.nl/begrip/vechten
pi_121948977
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet he ;)

Als het aan de boomknuffelende magistraat zou liggen kreeg het tuig (indien gepakt door onze donut etende plesie, very unlikely) een voorwaardelijke werkstraf van 80 uur. Nu kunnen ze de rest van hun leven hun naam googlen en tot de ontdekking komen dat het internet een heel goed geheugen heeft :Y

Leuk voor als je later nog eens gaat solliciteren, een leuke vriendinnetje ontmoet denkt te hebben of iets denk achter te kunnen houden voor je kinderen. Papa was een laffe straathond die met zijn 8-en een man op straat in elkaar rosten en voor dood achter lieten... Held _O_
Hoho.. Ik doel niet op hun namen. Ik doel op andere zaken, denk aan adresgegevens en foto's van hun ouders.
Qua naam zeg ik heel mooi.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:02:07 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_121948997
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Door dit soort krankzinnige heksenjachten vind ik een strafvermindering ineens niet zo heel raar meer.
die 40 uur strafvermindering is ze van harte gegund. ^O^
pi_121949049
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ze hebben gelijk. Wat is het volgende? Met een menigte naar hun huis? De moeder en vader maar eens lekker pijn doen? Hun laten voelen, dat ze een rotkind hebben opgevoed?

Er bestaat rechterlijke macht in Nederland. Dat hebben wij te respecteren.
Doe even normaal joh... alsof mensen zich massaal gaan verlagen tot het niveau van deze apen. Het probleem met volkswoede komt vooral voort uit het onvermogen van de overheid om adequaat op te treden tegen daders omdat dit systeem compleet verrot is. Tja... dan loopt je het risico dat het kan escaleren. Daarom doet justitie er ook goed aan om de desbetreffende daders zo snel mogelijk op te pakken voor hun eigen bescherming.

Overheden zouden inderdaad bang voor hun bevolking moeten zijn i.p.v. andersom :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_121949060
Niet gaan matten! Houd het lief :s)
pi_121949067
quote:

[..]

Jij snapt hem ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_121949073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:

[..]

die 40 uur strafvermindering is ze van harte gegund. ^O^
Over een jaar weet niemand hier iets meer van.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:05:09 #46
241662 Jian
Well, well, well
pi_121949103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bij een nogal eenzijdig in elkaar trappen is er niet echt sprake meer van een gevecht.
Joozus, we zijn het eens, lijst jij 'm in of doe ik het?
pi_121949108
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Doe even normaal joh... alsof mensen zich massaal gaan verlagen tot het niveau van deze apen.
Daar is men wel vrij hard mee bezig, ja. :P

quote:
Het probleem met volkswoede komt vooral voort uit het onvermogen van de overheid om adequaat op te treden tegen daders omdat dit systeem compleet verrot is.
Zo kun je voor iedere vorm van eigenrichting wel een kutsmoes verzinnen natuurlijk.
pi_121949139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:05 schreef Jian het volgende:

[..]

Joozus, we zijn het eens, lijst jij 'm in of doe ik het?
Je hebt nog geen sig! Snel!
pi_121949144
Ze kunnen wel (ik denk trouwens van niet) strafvermindering krijgen doordat nu alles online komt máár..de echte straf komt natuurlijk wanneer de mannetjes gaan solliciteren.

dit keer zal van uitstel geen afstel komen en zodra ze denken fijn die account managerfunctie te gaan vervullen zal de P&O muts hem vertellen dat hij tóch niet zo goed bij het bedrijf past.
pi_121949146
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die snelwegterrorist geeft daar dan ook gewoon toestemming voor.
Flikker toch op man :')

Eerst zetten ze je er met je bakkes gewoon op en als je dan in niet mis te verstane woorden aangeeft dat ze dat niet moeten doen zenden ze het alsnog uit. Het enige wat ze dan doen is hooguit je gezicht en kenteken blurren... je stem en alles wat je zegt gaat gewoon on-air.
I'll sing you a lullaby.
pi_121949194
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Flikker toch op man :')

Eerst zetten ze je er met je bakkes gewoon op en als je dan in niet mis te verstane woorden aangeeft dat ze dat niet moeten doen zenden ze het alsnog uit. Het enige wat ze dan doen is hooguit je gezicht en kenteken blurren... je stem en alles wat je zegt gaat gewoon on-air.
Precies, dus nu drie keer raden waarom die foto in diverse dagbladen ook geblurred is.
pi_121949241
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik troll niet. Ik heb een andere mening, dan jullie. En zodra dat het geval is, komt men met hetzelfde: Troll. Ik ben voor het respecteren van de rechterlijke macht. Bevalt dat niet? Dan stemt iedereen de volgende keer rechts.
En dan krijg je een soort Opstelten als minister van justitie en die zal het geboefte wel eens een poepje laten ruiken.......................
Jaja, rechts stemmen helpt.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:08:30 #53
241662 Jian
Well, well, well
pi_121949244
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Over een jaar weet niemand hier iets meer van.
Oeh, nu onderschat je het geheugen van Google schromelijk ben ik bang.
pi_121949328
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies, dus nu drie keer raden waarom die foto in diverse dagbladen ook geblurred is.
Ik vraag me af waarom.
Wat is er verkeerd aan het plaatsen van de foto van een leuke, frisse vriendengroep?
pi_121949353
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef Chahna het volgende:
Ze kunnen wel (ik denk trouwens van niet) strafvermindering krijgen doordat nu alles online komt máár..de echte straf komt natuurlijk wanneer de mannetjes gaan solliciteren.

dit keer zal van uitstel geen afstel komen en zodra ze denken fijn die account managerfunctie te gaan vervullen zal de P&O muts hem vertellen dat hij tóch niet zo goed bij het bedrijf past.
Komen gewoon bij papa te werken hoor. Geen probleem.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121949356
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom.
Wat is er verkeerd aan het plaatsen van de foto van een leuke, frisse vriendengroep?
Geen flauw idee.
pi_121949399
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom.
Bescherming van verdachten, totdat de rechter heeft geoordeeld.
pi_121949473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Bescherming van verdachten, totdat de rechter heeft geoordeeld.
Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.
Men gaat er, in mijn ogen terecht, van uit dat deze gasten er heel gemakkelijk mee weg gaan komen.
pi_121949519
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.
Men gaat er, in mijn ogen terecht, van uit dat deze gasten er heel gemakkelijk mee weg gaan komen.
Dan moeten de wetten veranderd worden.. En dat doet je indirect via verkiezingen. Niet door middel van het spelen voor eigen rechter.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:17:16 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121949596
Iedere week worden in het uitgaanswereldje mensen in elkaar geslagen maar nu is er een video en foto en dan lijkt zelf de doodstraf nog mild... Hypocriete zooi is het deze heksenjacht
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')