Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
Het zijn geen daders. Het zijn verdachten. Dat heeft een ieder te respecteren.
Zeker, dat is iets voor de langere termijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan moeten de wetten veranderd worden.. En dat doet je indirect via verkiezingen. Niet door middel van het spelen voor eigen rechter.
De rechtelijke macht heeft inderdaad een probleem met afbrokkelende maatschappelijke steun. Kennelijk is men niet in staat om het oordeel goed uit te leggen en te verdedigen tegenover het publiek. Tijd dat rechters eens uit hun ivoren torens afdalen en daar werk van maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat de mensen geen spat vertrouwen hebben in de rechters.
Men gaat er, in mijn ogen terecht, van uit dat deze gasten er heel gemakkelijk mee weg gaan komen.
omdat het dan gewoon harder aankomt, als je het met je eigen ogen te zien krijgtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Iedere week worden in het uitgaanswereldje mensen in elkaar geslagen maar nu is er een video en foto en dan lijkt zelf de doodstraf nog mild... Hypocriete zooi is het deze heksenjacht
Laat ze maar eens gaan stage lopen in uitgaansgebieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De rechtelijke macht heeft inderdaad een probleem met afbrokkelende maatschappelijke steun. Kennelijk is men niet in staat om het oordeel goed uit te leggen en te verdedigen tegenover het publiek. Tijd dat rechters eens uit hun ivoren torens afdalen en daar werk van maken.
Het spijt me, maar ik bekijk het recht, wetten etc zonder emoties. Het zijn geen daders, het zijn verdachten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.
Het is de rechter die uiteindelijk een uitspraak doet die relevant is voor het opleggen van straf maar het publiek is ook niet achterlijk. Waarom mag het publiek geen mening vormen? Laat staan er een hebben? Daar moet je respect voor hebben, iets waar het jou met je superieure gevoelens behoorlijk aan ontbreekt imo
True that.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Iedere week worden in het uitgaanswereldje mensen in elkaar geslagen maar nu is er een video en foto en dan lijkt zelf de doodstraf nog mild... Hypocriete zooi is het deze heksenjacht
en dus moeten we de beschaving zelf ook maar even wegschuiven?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat het dan gewoon harder aankomt, als je het met je eigen ogen te zien krijgt
Ben je gek... dat vinden ze vast te gevaarlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Laat ze maar eens gaan stage lopen in uitgaansgebieden.
Of ze dat ook daadwerkelijk zijn is natuurlijk aan de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verdachten die daadwerkelijk schuldig zijn, zijn natuurlijk gewoon daders.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef Re het volgende:
Dader zijn betekent vaak niet automatisch een veroordeling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of ze dat ook daadwerkelijk zijn is natuurlijk aan de rechterlijke macht.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dader zijn betekent vaak niet automatisch een veroordeling.
Je bent pas dader NA veroordeling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:22 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dader zijn betekent vaak niet automatisch een veroordeling.
Ja... jij bent vast een heel rationeel mens zonder emoties. Prima.... maar aangezien er ook nog een hele hoop mensen zijn die wel emoties voelen hebben zij ook recht van spreken. Het is niet zo dat we ons de wet hoeven te laten lezen door robots... als we daar voor gaan kiezen dan zie ik ook liever dat er daadwerkelijk recht word gesproken door een computerprogramma.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik bekijk het recht, wetten etc zonder emoties. Het zijn geen daders, het zijn verdachten.
Het publiek mag een mening vormen, dat zeg ik toch niet? Ik doel op de activiteiten rondom het openbaar maken van gegevens/foto's van hun familie. Dat heb ik reeds 3 maal aangegeven.
Oh, van welk incident is laatst een heksenjacht gestart dan? Van eh, een opstootje in Amsterdam. Doe eens linken?quote:
Nee!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent pas dader NA veroordeling.
Ik keur emoties niet afquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja... jij bent vast een heel rationeel mens zonder emoties. Prima.... maar aangezien er ook nog een hele hoop mensen zijn die wel emoties voelen hebben zij ook recht van spreken. Het is niet zo dat we ons de wet hoeven te laten lezen door robots... als we daar voor gaan kiezen dan zie ik ook liever dat er daadwerkelijk recht word gesproken door een computerprogramma.
Dus bij iedere uitspraak die me niet aanstaat mag ik voor eigen rechter spelen? Of wat bedoel je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja... jij bent vast een heel rationeel mens zonder emoties. Prima.... maar aangezien er ook nog een hele hoop mensen zijn die wel emoties voelen hebben zij ook recht van spreken. Het is niet zo dat we ons de wet hoeven te laten lezen door robots... als we daar voor gaan kiezen dan zie ik ook liever dat er daadwerkelijk recht word gesproken door een computerprogramma.
Dit bedoel ik dus..... Godsamme zeg!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef phreaks het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik las op Internet dat vooral die Brent Leysen de ergste zou zijn. En weet niet of het klopt, maar er wordt gezegd dat de harde kern van psv hem gaat opzoeken op zijn adres .................
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken. En het wordt allemaal wel erg overdreven, hoor.
Allereerst is het niet echt 8 vs 1, eigenlijk is alleen die gozer met die witte jas echt bezig.
Ten tweede wordt het slachtoffer, niet finaal in elkaar geslagen. Hij wordt op de grond gesleurd, en krijgt een paar trappen tegen zijn lichaam en hoofd. Niet netjes, maar het valt over het algemeen allemaal best mee.
Door dit soort mensen gaat dit land dus naar de klotequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken. En het wordt allemaal wel erg overdreven, hoor.
Allereerst is het niet echt 8 vs 1, eigenlijk is alleen die gozer met die witte jas echt bezig.
Ten tweede wordt het slachtoffer, niet finaal in elkaar geslagen. Hij wordt op de grond gesleurd, en krijgt een paar trappen tegen zijn lichaam en hoofd. Niet netjes, maar het valt over het algemeen allemaal best mee.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Jongen ga even op je gemak zitten dan zal ik je een paar keiharde trappen tegen je hoofd geven en dan mag je dit nog een keer opschrijvenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Dat is inderdaad niet, netjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet netjes inderdaad.
Nee, lekker hysterisch gaan doen, daar help je het land mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Door dit soort mensen gaat dit land dus naar de klote
Dit vind ik poging tot doodslag. Valt niet echt mee dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet, netjes.
Vind jij van wel, dan?
Dramaqueen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Jongen ga even op je gemak zitten dan zal ik je een paar keiharde trappen tegen je hoofd geven en dan mag je dit nog een keer opschrijven
Meer dan met jouw achterlijke mening. Word zelf maar eens kapotgeschopt vanuit het niets, dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, lekker hysterisch gaan doen, daar help je het land mee.
als je zulke beelden te zien krijgt en alle informatie over de trappende daders ligt binnen handbereik dan zou ik het wel wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef Re het volgende:
[..]
en dus moeten we de beschaving zelf ook maar even wegschuiven?
Doen ze al. Alleen die honden volgen later.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef arjan1212 het volgende:
ieder weekend in elke stad , politie te paard bijgestaan door agenten met honden inzetten
Nee zijn mama opzoeken en slopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tyf toch op man. Wat wil je doen? Dreigmails naar de advocaat sturen?
Het valt niet mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb genoeg klappen in mijn leven mogen ontvangen, maak je maar niet druk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Meer dan met jouw achterlijke mening. Word zelf maar eens kapotgeschopt vanuit het niets, dan piep je wel anders.
Stoere man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb genoeg klappen in mijn leven mogen ontvangen, maak je maar niet druk.
vooral tegen het hoofd waarschijnlijk, je kan het nog merkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb genoeg klappen in mijn leven mogen ontvangen, maak je maar niet druk.
Je kan beter dan dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
vooral tegen het hoofd waarschijnlijk, je kan het nog merken
Zelfverdediging?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zinloos geweld... Domme uitdrukking, aangezien geweld nooit zinvol is
Oja, het geweld van de geallieerden was zeker nutteloos in WOIIquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zinloos geweld... Domme uitdrukking, aangezien geweld nooit zinvol is
lijkt me welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Krijgt die jongen trouwens ook nog een boete voor baldadigheid?(Omtrappen van die fiets).
Mensen die generaliserenquote:
Ik ben geen liefhebber van geweld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Mijn excuses, geen trap tegen mijn hoofd geven, oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |