of badr hariquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Had hij maar AK-47 moeten worden
Onzin vergelijking natuurlijk. Overigens zie ik deze gasten ook als daderquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:36 schreef phreaks het volgende:
[..]
Stel je vriendin of kind wordt voor je neus bruut verkracht. Je weet de dader aan te houden. Zie je hem dan als *verdachte* of als dader?
Waarom onzin, deze beste man is in elkaar getrapt door een paar van deze paria's voor het oog van geheel Nederlandquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:38 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Onzin vergelijking natuurlijk. Overigens zie ik deze gasten ook als dader
Dat is nu eenmaal de definitie van een dader... NA veroordeling, het gaat er niet om wat ik denk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:36 schreef phreaks het volgende:
[..]
Stel je vriendin of kind wordt voor je neus bruut verkracht. Je weet de dader aan te houden. Zie je hem dan als *verdachte* of als dader?
In nederland wel ja, in de rest van de wereld kan men wel zelf nadenkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal de definitie van een dader... NA veroordeling, het gaat er niet om wat ik denk.
Nou.. Doe eens niet zo koppig........quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:40 schreef opabrutus het volgende:
[..]
In nederland wel ja, in de rest van de wereld kan men wel zelf nadenken.
Wat praat je nu weer voor onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik bekijk het recht, wetten etc zonder emoties. Het zijn geen daders, het zijn verdachten.
Het publiek mag een mening vormen, dat zeg ik toch niet? Ik doel op de activiteiten rondom het openbaar maken van gegevens/foto's van hun familie. Dat heb ik reeds 3 maal aangegeven.
Nee hoor, na een bekentenis ben je ook daderquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal de definitie van een dader... NA veroordeling, het gaat er niet om wat ik denk.
I love it als je zo streng bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
tering hey
3 kwartier geen mods en het gaat weer helemaal los hier
dat persoonlijke gezeik tegenover elkaar is afgelopen hoop ik
persoonlijke gegevens van jan en alleman zijn hier ook niet welkom
game on
Moeten ze eerst de traantjes uit hun oogjes zien te krijgen. Ze lopen nu vast over van zelfmedelijden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Woffel het volgende:
Alsof men bij soortgelijke incidenten anders reageert over de strafmaat van de daders...![]()
Maar t zal deze fags vast goed doen als ze deze topics teruglezen
Die zijn te druk met koptrapjes oefenenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Woffel het volgende:
Alsof men bij soortgelijke incidenten anders reageert over de strafmaat van de daders...![]()
Maar t zal deze fags vast goed doen als ze deze topics teruglezen
mond dicht en ontopic postenquote:
I see, dat heb ik niet gelezen. Thanks for pointing it out.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, na een bekentenis ben je ook dader
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dader
Dan nog, hoeven ze niet met adresgegevens op het internet... Foto's van ouders ook niet. Foto's van zusje lijkt mij ook niet gepast.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat praat je nu weer voor onzin.
Eén heeft zelfs al bekend: http://www.bd.nl/algemeen(...)shandeling-1.3623422
Droom verder
wat wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:48 schreef Smack10 het volgende:
Is de harde kern van PSV al verhaal gaan halen bij onze zuiderburen?
Ik hoop i.i.g. niet dat ze die herkenbaar in beeld brengen
hopelijk worden ze vrijgesproken ja, groot misverstandquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef OpinionPeep het volgende:
Die 8 jongens hadden een hele goede reden om dit te doen: http://www.powned.tv/nieu(...)ndhoven_had_red.html
Had hij maar nooit een opmerking moeten maken over dat ze een fiets sloopte...
Gerechtigheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |