Nee zijn mama opzoeken en slopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tyf toch op man. Wat wil je doen? Dreigmails naar de advocaat sturen?
Het valt niet mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken. En het wordt allemaal wel erg overdreven, hoor.
Allereerst is het niet echt 8 vs 1, eigenlijk is alleen die gozer met die witte jas echt bezig.
Ten tweede wordt het slachtoffer, niet finaal in elkaar geslagen. Hij wordt op de grond gesleurd, en krijgt een paar trappen tegen zijn lichaam en hoofd. Niet netjes, maar het valt over het algemeen allemaal best mee.
Ik heb genoeg klappen in mijn leven mogen ontvangen, maak je maar niet druk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Meer dan met jouw achterlijke mening. Word zelf maar eens kapotgeschopt vanuit het niets, dan piep je wel anders.
Stoere man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb genoeg klappen in mijn leven mogen ontvangen, maak je maar niet druk.
vooral tegen het hoofd waarschijnlijk, je kan het nog merkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan beter dan dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
vooral tegen het hoofd waarschijnlijk, je kan het nog merken
Zelfverdediging?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zinloos geweld... Domme uitdrukking, aangezien geweld nooit zinvol is
Oja, het geweld van de geallieerden was zeker nutteloos in WOIIquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zinloos geweld... Domme uitdrukking, aangezien geweld nooit zinvol is
lijkt me welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Krijgt die jongen trouwens ook nog een boete voor baldadigheid?(Omtrappen van die fiets).
Mensen die generaliserenquote:
Ik ben geen liefhebber van geweld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef opabrutus het volgende:
[..]
Mijn excuses, geen trap tegen mijn hoofd geven, oke
Je ruikt wel lekker jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber van geweld.
Misschien zou jij gewoon wat beter moeten formuleren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe je nou expres alsof je dom bent?
Stel je vriendin of kind wordt voor je neus bruut verkracht. Je weet de dader aan te houden. Zie je hem dan als *verdachte* of als dader?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent pas dader NA veroordeling.
Stoere jongen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |