Zou ik ook wat van zeggen hoor. Fietsen hebben ook gevoelens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zei dat ze niet tegen fietsen moesten schoppen???
wat kinderachtig
Ja, hoe durft die man te appeleren aan goed fatsoen? Dan verdien je het om in elkaar getrapt te worden door dit tuig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zei dat ze niet tegen fietsen moesten schoppen???
wat kinderachtig
Link? Of is dat op tv zelf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Smack10 het volgende:
Reportage in Turnhout, schijnt dat anderen ook al klappen hebben gehad van die groep.
Zij zijn het slachtoffer dan ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, het zijn zulke lieve jongens en wisten niet wat hun bezielde
ja dat soort dingen zou ik onder de pet proberen te houden bij mijn oudersquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hoe durft die man te appeleren aan goed fatsoen? Dan verdien je het om in elkaar getrapt te worden door dit tuig.
waar lees of zag je dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Smack10 het volgende:
Reportage in Turnhout, schijnt dat anderen ook al klappen hebben gehad van die groep.
net op rtl4 nieuws, nu al voorbijquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
waar lees of zag je dat?
edit: ik zie je vorige post:)
Van een kort lontje naar uitgekotst worden door de maatschappij. Ze kunnen nou wel zwaaien naar een goed leven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is dit nou weer
[..]
http://nos.nl/artikel/465(...)iet-willekeurig.html
ah zal zo is even terugkijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
net op rtl4 nieuws, nu al voorbij
Ja hoho, een goede opvoeding is vaak juist de oorzaak van dit soort gedrag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat soort dingen zou ik onder de pet proberen te houden bij mijn ouders
hopelijk wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van een kort lontje naar uitgekotst worden door de maatschappij. Ze kunnen nou wel zwaaien naar een goed leven.
ik moet echt een boek gaan lezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoho, een goede opvoeding is vaak juist de oorzaak van dit soort gedrag.
Dat zou je weten als je eens een boek las
Had gnaeus toch gelijk: er is altijd een reden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is dit nou weer
[..]
http://nos.nl/artikel/465(...)iet-willekeurig.html
Mannetjes die thuis nooit "nee" te horen kregen..quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Had gnaeus toch gelijk: er is altijd een reden.
een aanleiding is nog altijd beter dan geen enkele aanleiding, je client heeft in dat geval een waas voor de ogen gekregen door de opmerkingen van die man, een zwaar overtrokken reactie en niet goed te praten, maar er was een aanleiding.........quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja precies, snap niet wat de advocaat hier mee wil bereiken
Ben ook op zoek naar dat boek, maar hij wil de titel niet gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoho, een goede opvoeding is vaak juist de oorzaak van dit soort gedrag.
Dat zou je weten als je eens een boek las
Een boek over etiquette, wat ik je brom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben ook op zoek naar dat boek, maar hij wil de titel niet geven
Denk 120uur en een paar taarten bakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Scorpie het volgende:
Dat gaat toch echt wel een keiharde straf worden, ik zie ze zomaar 40 uur schoffelen !
Ben je mal. Dat wordt taartjes bakken. Mits ze daarvoor kiezen natuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef Scorpie het volgende:
Dat gaat toch echt wel een keiharde straf worden, ik zie ze zomaar 40 uur schoffelen !
Probeer je nu de schijn op te houden dat dit topic je nog iets interesseert?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:
ook heel raar inderdaad dat dat gedacht werd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking prachtig dit. Iedereen op internet zei gelijk al dat het allochtonen waren bla bla bla, same shit net zoals altijd, en wat blijkt; het zijn gewoon Nederlanders. Toch is het dan weer hypocriet dat mensen het niet kunnen geloven. Triest volk loopt er ook rond.
p.s. heeft iemand het filmpje?
Was dat niet Kingmob? "er is altijd een trigger, ze doen het niet zomaar" Wat zullen die jongens schrikken als ze een keer echt buiten komen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
hartige taarten, dat is nog niet zo makkelijk, dus dat zal ze lerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Denk 120uur en een paar taarten bakken.
Of een paar vrije zaterdagen bij de scouting helpenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
hartige taarten, dat is nog niet zo makkelijk, dus dat zal ze leren
Goh. En hoe wilde jij het noemen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Op Boulevard noemen ze het een 'vechtpartij'. Vind ik een foute benaming.
Een lynchpartij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. En hoe wilde jij het noemen?
Bah, zie nu weer het filmpje en die jongen met die witte kleren is echt een psychopaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Op Boulevard noemen ze het een 'vechtpartij'. Vind ik een foute benaming.
Kijk eens hoevaak die jongen tegen zijn hoofd geschopt wordt terwijl die op de grond ligt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. En hoe wilde jij het noemen?
Kijk het filmpje, bahquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus kind... Overdrijven is ook een vak.
Als ik zo een op straat lopend omaatje een paar rotschoppen verkoop is dat in jouw optiek dus een vechtpartij.... ?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus kind... Overdrijven is ook een vak.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kijk eens hoevaak die jongen tegen zijn hoofd geschopt wordt terwijl die op de grond ligt.
Dit is gewoon poging tot moord, en aub bespaar me je drogredenen.
Appels met Peren, hmmm?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik zo een op straat lopend omaatje een paar rotschoppen verkoop is dat in jouw optiek dus een vechtpartij.... ?
Wat was het dan? Want een vechtpartij kan ik dit ook niet noemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]Al die mensen die spreken vanuit gevoel... Dit is geen lynchpartij..
Voor een lynchpartij heb je een iets grotere groep nodig, eh?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is iig geen vechtpartij.
Daar heb je twee partijen voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |