Sorry voor je koffie...quote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
die zei ook al zoiets maar dan omgekeerd dus ik dacht dat jullie klonen van elkaar waren
quote:
Niet echt. Stigmatisatie. De goeien worden vanzelf de slechten na keer op keer de schuld krijgen van iets of uitgekotst worden om hun afkomst. Ze zijn ook nog jong en beinvloedbaar en zoeken steun bij anderen met dezelfde afkomst (zo krijg je kampen zeg maar, hun tegen ons) en hun ouders doen niet echt aan opvoeden. Hoe makkelijk is het wel niet om de verkeerde kant op te gaan?quote:
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]![]()
En ik terug naar het Oostblok waar ze vast niet op zitten te wachten
Nooit veel te goed hier gratis geld jeweetz.quote:
ikweetz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:15 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nooit veel te goed hier gratis geld jeweetz.
Een goede opvoeding schijnt niet van belang te zijn heb ik hier geleerd vanmiddag .quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet echt. Stigmatisatie. De goeien worden vanzelf de slechten na keer op keer de schuld krijgen van iets of uitgekotst worden om hun afkomst. Ze zijn ook nog jong en beinvloedbaar en zoeken steun bij anderen met dezelfde afkomst (zo krijg je kampen zeg maar, hun tegen ons) en hun ouders doen niet echt aan opvoeden. Hoe makkelijk is het wel niet om de verkeerde kant op te gaan?
vaak maak dat het zelfs ergerquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een goede opvoeding schijnt niet van belang te zijn heb ik hier geleerd vanmiddag .
Welke kinderloos persoon heeft dit gezegd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een goede opvoeding schijnt niet van belang te zijn heb ik hier geleerd vanmiddag .
Waar in Oostblok?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]![]()
En ik terug naar het Oostblok waar ze vast niet op zitten te wachten
Gnaeus. Of hij kinderloos is weet ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke kinderloos persoon heeft dit gezegd?
Bof jij even!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
vaak maak dat het zelfs erger
gelukkig is mijn pa een tokkie
http://nos.nl/artikel/465(...)iet-willekeurig.htmlquote:Mishandeling was 'niet willekeurig'
De groep jongens die begin deze maand in Eindhoven een man mishandelden, deden dat niet zo maar. De man had er een opmerking over gemaakt dat één van de jongens een trap tegen een fiets had gegeven. Dat zegt de advocaat van één van de jongens die zich zelf bij de politie in Eindhoven hebben gemeld.
De advocaat zegt dat de groep bestond uit zes Nederlanders en twee Belgen. De twee Nederlandse jongens die zich hebben gemeld, wonen in België. Zij horen niet tot de 'harde kern' van de vriendengroep.
Dat een aantal verdachten nu vast zit, vindt de advocaat positief. Als je leest wat er allemaal over deze zaak op internet en via sociale media wordt geschreven, is het voor hun veiligheid beter, zegt de advocaat.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gnaeus. Of hij kinderloos is weet ik niet.
Ja, maar wat hoop je?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gnaeus. Of hij kinderloos is weet ik niet.
hahah wou net posten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is dit nou weer
[..]
http://nos.nl/artikel/465(...)iet-willekeurig.html
hij zei dat ze niet tegen fietsen moesten schoppen???quote:
Hoe kan dat nou, het zijn zulke lieve jongens en wisten niet wat hun bezieldequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Smack10 het volgende:
Reportage in Turnhout, schijnt dat anderen ook al klappen hebben gehad van die groep.
verzachtende omstandighedenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is dit nou weer
[..]
http://nos.nl/artikel/465(...)iet-willekeurig.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |